Eig is het risico pas met 39 wkn geweken, maar dat durft ze niet aan bij mij. Dus heeft ze goed uitgelegd dat ze evt adem opstart problemen kan hebben. Dat is omdat ze de mini zo uit je buik tillen, dan is het eig te makkelijk voor ze.
@Regenboogjee Succes morgen! Ik zou morgen eigenlijk ook een versie krijgen maar ze bleek bij de voorbereidings echo toch te zijn gedraaid! Ik hoop dat dit geluk jou ook gegeven is! Ik ga voor je duimen! ❤
Nou dames wat kletsen we toch een eind wel zo richting de laatste weken spannend hoor! Ik ben in bad geweest, schoon dekbedje, Antagel en pcm ingenomen, hoofdsteun in bed omhoog gezet voorbereid op een nieuwe nacht. @Meisje93 prachtig kamertje!! @Regenboogjee succes morgen!!
Op die manier! Fijn dat je iig een goede voorlichting hent gekregen. En nu gewoon heel hard duimen dat de kleine meid een gpede start gaat krijgen. @Pln slaap lekker! @Chezzy oh joh. Nou gelukkig hoef jij daar dus geen keuze in te maken.
@Meisje93 wat een super leuk kamertje zeg, leuk ook zo die tipitent @Cindy1977 ohja echt, het wetende dat je volgende week gewoon je kindje op je buik heb ja ipv erin haha @Pln hopelijk slaap je beter nu je die voorbereiding hebt getroffen haha @Regenboogjee succes morgen #het valt me trouwens echt op dat ik sinds de laatste afgelopen dagen echt superdonkere urine heb, ondanks dat ik veel drink. Gepaard met steken linksonderin hebben jullie dat ook?
@Meisje93 @TigerAngel7 ik heb in ieder geval 4 uur geslapen das al meer als 2. Donkere urine viel mij vandaag ook op maar had vandaag wel iets minder gedronken als anders. Maar steken links nee.. Misschien even testen op blaasontsteking?
Pff hier al een uur wakker... voorweeën. Hele pijnlijke. Sta stijf van de spanning. Ben alleen maar aan het shaken. Had continue een harde buik. Ben maar rondjes gaan lopen in de woonkamer. En nu zwakt het geloof ik eindelijk wat af. Alhoewel voel er weer 1 opkomen. Ik ken dit totaal niet van de vorige bevallingen. Tmaakt me onzeker. Vk bellen ja of nee. Denk et niet... mss maar even een douche doen. Oh dit is niet leuk zo zeg.
@TigerAngel7 zou voor de zekerheid even je urine laten checken dan. @Pln Kijk dat is alweer een goed begin! Wie weet slaap je nu weer. @Appelmoess en je denkt niet dat het echte weeën zijn?
@Appelmoess .... hoe is het? Hier ook vaak pijnlijke voorweeën, maar niets wat niet gestopt kan worden met een douche of kruik. Ik hoop het ook voor jou dat je douche geholpen heeft. @Pln.... soort van uitslapen XD
@Appelmoess ben benieuwd hoe het nu gaat! Slapen. Ik slaap juist sinds 2 weekjes wat beter, werd voorheen iedere nacht om 3 of 4uur wakker en kon dan echt niet meer slapen. Nu om 5u. En heb dan zo een honger! Maarja als ik nu eet moet ik overgeven...... Fijne dag iedereen vandaag!
O ik heb vanacht weer een keertje lekker geslapen. Alleen nog brak haha Gister middag naar monkey town geweest met zoontje. Dat hakt er ook wel ff in. Lag om 21.15 in bed Vandaag een rustig dagje thuis denk ik. @Appelmoess is het nog weg gezakt? @Cindy1977 nee herken donkere urine niet. Miss een testje idd? @Kippetje88 hopelijk ia de versie niet nodig. Anders succes @Pln lekker geslapen? Moet eigenlijk wel met je voorbereidingen
@Kippetje88 succes vandaag! @Appelmoess oehhh hoe gaat het nu? Spannend!! Ik heb best goed geslapen. Een paar keer er uit om te plassen en 1x iets verrekt bij het omdraaien, maar toch kunnen slapen verder. Gister de badkamer weer blinkend schoon gemaakt. Vandaag weer verder alles poetsen... Ik heb de smaak goed te pakken. Fijne dag vandaag!
Soort van verkeerde getagged XD Ik heb wel weinig en donkere urine, maar bij is het van de nierstuwing en de staal tabletten. Volgens mij vroeg @TigerAngel7 het? En met die steken erbij zou ik ff een potje op kweek laten zaten.
Goedemorgen! Hier redelijk geslapen, mooie droom gehad, ons meisje was er en lag lekker te drinken bij me Hebben jullie het ook zo koud? Ik heb het snachts zo koud, alles is dan ook koud, vooral mijn buik. Ik lig niet bloot ofzo, maar heb het zo koud dat ik het zelfs in mijn droom voel, maar slaap te diep om er wakker van te worden. Zo dra ik wel wakker ben ben ik nog net niet aan het klapper tanden. Zal het vandaag sws even na vragen. Word een lange middag in het Zh vrees ik.
Goedemorgen! Heel licht geslapen helaas.. gekke dromen gehad. @Appelmoess hoe gaat het nu? @TigerAngel7 ik zou idd even laten kijken naar eventueel blaasontsteking.. zijn wel symptomen waarvan m'n vk zei dat ik erop moest letten. @MamavanHayden wat vervelend dat je het zo koud hebt! Ik heb het juist echt suuuuuper warm, dat ik het liefst zonder deken ga slapen. zweet me helemaal kapot. Ik zou het wel ff navragen idd, beter dat je het even aankaart.
@MamavanHayden koud? Nee ik heb het juist heel warm steeds, haha! Word regelmatig wakker dat ik alle dekens weggeschopt heb ‘s nachts 38 weken dansje!
Hier uiteindelijk wel wat weggezakt. Maar man he dat deed even pijn. Ik werd er echt paniekerig van. Ben weer in bed gaan liggen maar ze kwamen nog steeds wel lichtjes komen. Overigens nu een heeeeel zwaar gevoel down under. Pijnlijke bekken ook. Dus baby zal wel nog meer zijn ingedaald? Indalingsweeen wellicht? Die bestaan toch? Nja weinig geslapen vannacht, ben heel moe. @Regenboogjee succes vandaag! Hoop echt dat het zal lukken. @Meisje93 ik twijfelde wel echt even of het echte weeën waren maar ze kwamen niet frequent genoeg. Als ik me goed kan herinneren kwamen ze de vorige keren wel echt om de zoveel minuten. Die harde buik continue deed ook vooral pijn. Lief dat jullie allemaal zo meeleven ♡ Ik heb het ook vooral heel warm ja.
@Appelmoess wel spannend dan toch he wanneer je lichaam zo doet... Hier ook vooral heel warm, alleen t shirt met korte mouwen aan en vaak onder de dekens vandaag. Onze kamer is vaak nog geen 16 graden dat is nu heel fijn!