Ja ik hoop het ook. Heb niet het idee dat dit een begin is, vind ik nog erg vroeg maar ik heb ook geen vergelijking natuurlijk. Maar het komt niet regelmatig, buik blijft ook echt een hele poos hard.
@Pln ja ik had het mee gevolgd, daarmee dat ik de rest nu wel extra goed mee in de gaten ga houden maar voorlopig nog weinig klachten Hoe is het vannacht gegaan? Wat kunnen slapen en is het terug afgezakt? @Appelmoess voel je je terug wat beter? En heb je een rustigere nacht gehad? @MamavanHayden fijn dat alles van controles enzo goed was. Hopelijk kan je nu nog 10 dagen je rust pakken en heeft ze in die periode nog een klein groeispurtje. Spannend, ben benieuwd of je voorgevoel gaat kloppen. @Chezzy fijn dat echo’s goed waren! En spannend, dan zou je je kleintjes ook al echt over een weekje in je armen hebben. Hier al wakker van kwart voor 5 door een dreumes die zielig door de babyfoon riep. En het blijft wat onrustig daar en nu ben je zelf natuurlijk ook klaarwakker..
Buik weer rustig? @Pln @Eveliennn89 Gelukkig maar. Hopelijk blijft dat ook zo. Op een zwangerschapsvergiftiging zit je niet te wachten. Heh wat vervelend. Hier iedere ochtend vroeg wakker door de stomme wekker voor mijn man.
@Kiekieboe sterkte! @Eveliennn89 ik schrok wel even van je berichtje, moest ook meteen aan zwangerschapsvergiftiging denken. Hopelijk is het nu weggetrokken. En bellen voor zoiets is echt niet erg hoor! @Regenboogjee balen, maar wel lekker gelijk zijn de kids, allemaal in stuit . Sterkte met de bevalling alvast! @MenSen met echo’s, klinkt allemaal goed, laatste loodjes. @Pln spannend zeg, maar wat je zegt, het kan ook nog een tijdje duren. @Maze1 ik ben ook 9-2 en morgen toch echt 37 weken en geen 38 . Ik ben zo blij! Vandaag m’n laatste opdrachten afgerond, dus ik ben ook met verlof, eindelijk! Ik heb paar opdrachten die doorlopen, maar dat kost me in totaal zo’n 16 uur per maand, dat is niet erg. Jehhh! Nu poetsen om de logeerkamer voor m’n ouders schoon te maken en nog zo’n 2 1/2 week voordat ik ingeleid wordt, dus nog even chillen (en hopen dat de baby niet eerder komt ).
@Pln hoe is het? Nog redelijk kunnen slapen? @Meisje93 hier ook loopt die rotwekker om 5.30 af. Zijn zoon en ik beide wakker en hij stapt pas om 6.45 uit bed grrrr!!!!! @Appelmoess hoe gaat het nu meid? Hier een redelijke nacht gehad. Als het zo door gaat is het wel lekker. Beebje kan zo nog wel even blijven zitten haha. Al heeft die nog ruimte genoeg, beweegt nog als een gek. Ook lekker wringen achter mijn schaambotje @MamavanHayden hopelijk maakt ze nog een groeispurtje en blijft ze nog even lekker zitten en doorgroeien. @sannez fijn verlof! Geniet ervan!!
Quin was 2705 bij de geboorte, en is nog afgevallen tot 2525 maar is nu alweer 2610. Dus dat doet hij hartstikke goed. Ik heb namelijk melk in overvloed. @Regenboogjee nee hij hoefde niet in de couveuse, kon lekker in een wiegje op de gezinssuite blijven bij ons. @Pln je hebt er nu weer een aantal dagen bij! Ik zie dat er al veel richting de 37 weken gaan! Ik heb altijd gezegd, hoop maar dat ik de 37 weken haal, had toch ergens al een voorgevoel.
@CaDi wat een mooi gewicht! En wat fijn dat hij al aankomt. Kan jij beetje genieten van je kraamtijd? @Mimi91 hoe is het jou en je kleine mannetje? @Pln al rustiger bij jou? @Meisje93 irritant die wekker. Kan je daarna nooit meer verder slapen? @sannez geniet van je verlof! Hier een goeie nacht gehad Ging met peuter mee slapen. Hij mocht bij mij in bed slapen. Hij helemaaal blij. Maar lag om 20.00uur al lkkr te slapen.
@Appelmoess ben nu wel aan het genieten hoor. Helaas wel aardig wat last van mn buik. Denk ik combinatie van de endometriose en alle organen die weer op hun plek gaan zitten. Of herkend iemand dat wel van vorige zwangerschap?
@sannez nu heerlijk gaan genieten van je verlof!! Dat heb je wel verdiend. Zeker met die hitte nu. @Christiana daar zou ik ook al helemaal niet tegen kunnen. Hier heb ik hem binnen 5 min. Het bed uitgetrapt hoor. @CaDi mooi gewicht! Borstvoeding loopt dus goed. Fijn hoor. Ik had voornamelijk last van mijn darmen die weer terug op zijn plek gingen. Verder geen last van mijn buik. Althans wat ik me niet meer kan herinneren. @Appelmoess vaak moet ik daarna wat eten. Als ik daarna last van maagzuur krijg niet. Maar vanochtend geen last van gehad en toen toch nog tot 8u kunnen slapen. Dus heb toch nog 7.5uurtjes gemaakt deze nacht. heerlijk zeg! Vroeg gaan slapen lukt hier niet echt. Bij vorige zwangerschap lag ik altijd voor 21.00 te ronken.
Goedemorgen dames, @CaDi wat fijn dat het goed gaat met de kleine man. Het is wel gevoeliger idd maar heb het niet echt pijnlijk ervaren tenzij er echt op gedrukt werd om te kijken of de baarmoeder op zn plaats terug kwam ofzo. @sannez lekker, geniet van je verlof @Appelmoess war fijn dat jullie lekker geslapen hebben. Zal best dat hij blij was haha @Meisje93 vervelend dat je wakker word van de wekker en niet meer verder kan slapen. #hier vannacht slecht geslapen, denk max 2 uurtjes, om 02:00u schrok ik wakker van een harde klap, dacht dat het bij me in huis was had mn hart in de keel zitten. Daarna werd peuter wakker, ze wou zonder luier slapen en had per ongeluk een klein plasje gedaan, dus haar verschoond en bij mij in bed gelegd. Komt vriend uit de nachtdienst laat die het nieuws zien bleek dus 2 grote autobranden te zijn geweest vannacht dichtbij ons in de buurt dat was blijkbaar die knal geweest.. hij is nu peuter dan psz aan het brengen en ik duik mn bedje weer in hopelijk dat k nog wat kan slapen. Nog verder plannen dit weekend?
Zouden het ook nog naweeën kunnen zijn? Kan me wel herinneren bij de 2e dat die enorm pijnlijk waren, vooral tijdens voeden. Verder kan ik me ook wel herinnerde dat alles wel rommelde doordat dingen op hun plek schoven, maar niet echt pijnlijk of zo.
@CaDi .... vooral bv geven deed zeer in mijn buik, maar dat was goed zeiden ze in het zkh, want bij mij was dat het samentrekken van de bm. Anders even vragen aan je kraam of verlos? En letten op je temp. Hier bij de gyn weer controle...zo knap, ben ik de 1e en loopt het als nog uit XD Bij de rest allemaal nog rustige buiken?
@Meisje93 @Christiana bah zo vroeg wakker zijn door de wekkers van jullie partners is ook ni plezant.. op dat vlak heb ik dan weer geluk dat de mijne er ofwel ni uit moet ofwel er pas inkruipt tegen half 8.. @sannez fijn dat jij ook eindelijk met verlof kan! Hopelijk wacht de kleine dan inderdaad op de inleidingsdatum. @CaDi mooi gewichtje! En fijn dat de borstvoeding zo goed op gang is. Ik herken het in ieder geval niet van de vorige zwangerschap, weinig last gehad toen achteraf.
@TigerAngel7 hopelijk kan je nog even wat bijslapen! Mwa hier geen plannen voor het weekend. Man gaat vanavond uit eten met zijn broers. Ook komt mijn vader vandaag terug uit Roemenië. Dus denk dat ik daar morgen even langs ga. @Cindy1977 Haha! Hoeveel loopt ie al uit dan? Om de hoeveel dagen moet jij trouwens naar de gyn? Naar mijn idee ben je pas nog geweest nl.
Is je baarmoeder die weer aan het krimpen is waarschijnlijk. Als je borstvoeding geeft gebeurt dat ‘sterker’ en daarmee ook sneller als ik me niet vergis. Maar daardoor ook wat pijnlijker. Ik had het ook bij geboorte van m’n ondertussen kleutermeid.
Jup Jup, rustig buikje hier nog. Heeeel af en toe eens een pijnlijke harde buik, maar echt niet dagelijks ofzo. Nu, is nog wat vroeg ook. Hij mag gerust nog een poosje blijven zitten natuurlijk Gisteren fotootje gemaakt op 36+2
@sannez nee ik snap als 9.2 klopt dat ik dan ook echt 37 ben. Maar omdat hij voor 2 weken zei dat alles goed op schema lag bij mn 36 weken klopt 1 van de 2 niet.