Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Cindy. Ah wat een activiteit! Heel spannend. Had tijdens vorige ctg meestal 20 en uitschieters naar 75 ofzo bij harde buiken. Fijn dat ze je lekker bezig houdt ;).

ZK is erachter gekomen dat ik tweeling verwacht haha. Dus thuis ctg kan niet. Nu morgen ctg en maandag ctg + echo + gesprek gyn. Helaas dus geen nachtje zk met wellicht slaappil ;). Wel balen dat maandag dan weer een lange dag wordt, maar is niet anders.

2. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Hoevaak voelen jullie de baby actief op een hele dag.
    Ik heb hem voor het laatst vanochtend vroeg om 8uur gevoeld. Ik vind hem sowieso bijzonder rustig de laatste week.

3. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Meestal in de ochtend even een actief half uurtje en in de avond even. Heel soms tussendoor een voet als ik een verkeerde beweging maak.

Appelmoess vindt dit leuk.
  4. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Appelmoess ik voel ‘m heel veel, eigenlijk gedurende de hele dag wel. Kan ook niet bijhouden hoe ‘vaak’ want het zijn vaak continue bewegingen. Altijd even bellen he als je opeens minder voelt!

5. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Dank jullie wel dames. We hebben t positief en mooi afgesloten. Ik wil niet te lang met dit verlies zitten, we zagen t allemaal aankomen. Hij heeft een heel mooi leven gehad, hij zag er heel vredig uit en volgens de artsen heeft hij geen pijn gehad in zn laatste dagen. Al zn kinderen en kleinkinderen waren er. Familie en vriendin uit verschillende landen zijn speciaal voor hem gekomen. Ik wil zo snel mogelijk terug naar mn normale leven, wachten op de baby.

@Appelmoess toen ik je berichtje las, moest ik ineens denken dat ik de baby niet heb gevoeld vandaag. Maar nu ik dit typ, is ze weer bezig. En harde buiken.

Dinsdag weer echo. Ben benieuwd!

Chezzy, TigerAngel7, Appelmoess en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik moet zo naar de verloskundige.. ze wil toch uitsluiten of het vruchtwater is, gezien het termijn. M'n moeder zei dat ik ff moest bellen, maar voel me verder prima dus niks aan de hand dacht ik. Maar m'n moeder drong er een beetje op aan, dus toch ff gebeld. Kan van alles zijn natuurlijk, dus zullen het zo wel een keer horen. Moet er om 16:00 uur zijn.

7. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Succes @YellowEyes

@Kiekieboe een waardig afscheid dus, mooi! Hopelijk kun je snel weer rustig baby wachten. Fijn dat je de baby weer voelt vandaag

YellowEyes vindt dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Chezzy Ah toch geen nachtje in zkh.
    Nou wie weet toch eerder een inleiding voor je.

@Appelmoess bewegingen zijn hier heel wisselend. Soms voel ik een voetje langskomen of de hik. Maar het is niet veel meer wat ik voel.

@Kiekieboe fijn dat je het positief af hebt kunnen sluiten.

Succes! @YellowEyes

Appelmoess en YellowEyes vinden dit leuk.
  9. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Hier is ze ook minder actief...Dan por ik even en dan verschuift de boel weer hihi

10. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Hier er eentje die echt de hele dag in beweging is.
    Vanaf dat ik wakker word en aan mijn bekertje melk begin.
    Heel af en toe is ze 10 min rustig.
    Geen antwoord op je vraag over hoevaak ik baby voel.

Als je je zorgen maakt gewoon even aan de bel trekken!

11. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
  12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    #gevoel hoe meer harde buiken op een dag, hoe minder ik de kleine voel doordat het kei hard word.

@Kiekieboe Fijn dat je het zo af kan sluiten en dapper dat je nu weer vooruit wil en je op de kleine wil richten.
    @YellowEyes oeh ik ben heel benieuwd!

Ik ging net van zit naar lig op de bank en krijg me toch ineens een super scherpe pijn rechts in mijn onderbuik, heb echt een minuut of 5 liggen creperen van de pijn nu is het bijna weg gelukkig.. Heel de dag niets gedaan, erg moe dus laat de boel maar even de boel. zo lekker opfrissen en een hapje eten met een vriendin die het momenteel best moeilijk heeft. Gezellig avondje van maken!

Manna en YellowEyes vinden dit leuk.
  13. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Pln klinkt als je buikspier! Heb ik ook vaak en doet zoooo’n pijn :( gelukkig is het weggetrokken! Veel plezier vanavond

14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Nou dames, het was geen vruchtwater. Hartje klopte ook heel mooi en ze lag nog steeds met hoofdje naar beneden. :)

Ergens vind ik het stiekem best jammer, je begint er toch al een beetje rekening mee te houden met als het wél vruchtwater was geweest.. maar goed, is natuurlijk beter als ze nog even blijft zitten. :D

Chezzy, TigerAngel7, Kippetje88 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ahh ja snap ik! De spanning zal er goed in gezeten hebben.

16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik dacht meer mijn lies.. het was best een groot gebied ik weet het niet haha maar ik deed helemaal niet gek ofzo. rare lichamen van ons!

Dankjewel! ik ga lekker sushi zonder rauwe vis eten haha nomnomnom, ik denk dat ik na 1 rondje al vol zit maar het gaat om de gezelligheid!

Chezzy, Kippetje88 en Appelmoess vinden dit leuk.
  17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Sorry dames ik lees wel zoveel mogelijk mee. Maar met die badkamer verbouwing naast alle voorbereidingen die je normaal al hebt merk ik dat ik weinig tijd en energie heb mee te schrijven.

@Kiekieboe gecondoleerd en sterkte. Fijn dat het een waardig afscheid is.

18. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 met je pensioen al? Dacht eerder aan als.we dood.zijn haha.
    @Kiekieboe ja dat snap ik wel. Nog even doorkomen!
    @Pln wellicht ineens een onverwachte beweging.

@de baby voelen. Ik steun op mijn "tafeltje" haha dus dan schopt ze me soms. Of ineens 2 voeten uit mn zij! Maar het is niet meer zoals toen ze meer ruimte had maar dat kan ook niet!

Pln en Cindy1977 vinden dit leuk.
  19. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Pln oh lekker zeg, sushi. :D Geniet ervan, lekker hoor!

Bewegen van de baby, wat gaat ze los vandaag.. :roflmao: weet niet wat ze allemaal van plan is, maar het is me toch een druktemaker momenteel! Had juist de laatste dagen veel minder beweging, maar nu is het ineens wel heel veel.

Kippetje88, Pln en Appelmoess vinden dit leuk.
  20. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Bewegen: Ik voel de baby de hele zwangerschap al weinig. Nu voel ik eigenlijk nog maar soms de hik en helemaal boven in de buik drukt iets altijd omhoog. Raar en ook wel vervelend gevoel! Terwijl op de echos ze wel altijd goed beweegt zegt de dokter, ik voel het gewoon niet zo blijkbaar.
    Heb nou sinds 1uur flinke pijn aan mn bovenbeen! Stond in die appie en kon niet meer lopen! Stond ik tegen het groenterek aan 5min lang, toen maar heel langzaam doorgestrompeld en naar huis.

Ik wil mijn lichaam weer terug! Geen maagzuur, misselijk zijn, geen gekke steken in buik of een baby die probeerd zich uit de buik te duuwen!
    Ik weet dat ik dankbaar moet zijn.....

Deel Deze Pagina