Och nee dan ga je niet zo gemakkelijk. Zal vast en zeker wel komen als je weer thuis bent. Fijn dat het te doen is met je knip. Als de hechtingen erg gaan trekken gewoon vragen of ze evt. eruit kunnen.
Pff ik kan al goed heel de dag janken. Zit er echt ff doorheen... man ligt in bed want die is moe en terror kleuter is natuurlijk bij mij. Pff alles is moe op en leeg. Als ik sta krijg ik meteen harde buiken en steken van onderen, steken zal mijn schaambotje en urineleider wel zijn. Ik heb het echt gehad nu!! Geen energie om iets te doen en thuis wordt ik bijna gillend gek! Klaagmodus weer uit
@Christiana dat is niet zo best! Ik zou serieus je man uit bed schoppen. Of kleuter bij hem zetten en weggaan sorry kan daar heel slecht tegen..
@Christiana ahh dat is vervelend. Zet kleuter maar bij je man in bed. Je moet nu echt rusten, nu t nog kan
@Mimi91 wat een knapperd!! ♡♡ Fijn dat jullie naar huis mogen. En jaaa pff je behoefte doen na de bevalling. Ik vond het de 1e keer dood eng. Maar tviel al met al heeel erg mee. Hier geslapen als een malle. Heeeeerlijk! Word net een kwartier geleden wakker. Wauw wat had ik dat even nodig.
Hup man uit bed schoppen! Jij moet juist je rust hebben. Niet hij! Heerlijk! @Appelmoess Hoelang heb je nou geslapen? Hier lijkt peuter ook eindelijk weer eens een middagdutje te doen. Man is net weggegaan om even te werken. En ik lig heerlijk op de bank.
@Christiana ja idd, man eruit en jij erin! Huppakee! even je rust pakken, heb je nu wel nodig hoor! Dames, hoeveel kledingstukken hebben jullie per maat? Ik lees op internet dat je ongeveer 5 stuks per kledingstuk (bovenkleding, onderkleding etc) moet hebben.. wat hebben jullie?
Ik had hier nog een berichtje geplaatst en toen legde ik mn telefoon weg. Zal toen rond 9.30uur ofzo zijn geweest?
Ik heb veel te veel. Heb het niet geteld. Wel veel 56. Weinig 50. Maar volgens mij heb ik zo'n 15 broekjes, 15 rompertjes, 5 boxpakjes, 10 shirtjes. Haha wat gekocht maar vooral veel gekregen.
Zo jullie hebben weer veel gekletst dames! Gezellig. Yeah, vannacht weer wat uurtjes kunnen slapen. Girl power. Op ctg waren ze erg rustig. Maar wel groen licht gekregen. Nu dus maandag verder met een halve dag onderzoeken. Gelukkig wat kunnen verschuiven, anders zou ik bijna 4 uur in ziekenhuis moeten doorbrengen… @Appelmoess. Voel het schoppen ook veel minder hoor, is nu meer een gedraai wat niet echt wil lukken. Alleen aan ctg worden ze ineens actief…. @Manna. Nog succes met de verbouwing! @Maze1. Heel begrijpelijk hoor. Hoort bij de laatste loodjes. @Meisje93. Uiteindelijk went het kluizenaarsbestaan wel hoor . Maar begrijp het als je zegt dat je wereldje heel klein wordt. Af en toe komt er hier een buurvrouw thee drinken, maar that’s it. Misschien afspraken naar jou laten toe komen? Maar als ik je latere berichtjes lees, valt de lengte van het kluizenaarsbestaan wellicht wel mee . Hopen dat het doorzet! @Kippetje88. Ik houd ’s ochtends ook niets binnen, vind het zo raar. Heb je er de hele dag last van? Gelukkig rest van de dag wel, want heb geen zin om af te vallen terwijl ik juist moet aankomen. @Mimi91. Wat een droppie. Hopelijk welkom thuis! @Christiana. Voor mij hoeft de klaagmodus niet uit hoor! Gooit het er maar uit. Idd wat de anderen zeggen: kleuter bij man zetten. #hardebuiken. M’n harde buiken zijn echt bijna weg. Hebben jullie dat ook? Dacht juist dat het naar het einde je meer er last van moet krijgen? Zal maandag wel potdicht nog zitten en verwacht dat er dan wel weer eerst ballon moet worden geplaatst…. #intimiteit. Knuffelen is op dit moment fijn genoeg haha. Denk dat ik anders ook knock out zou gaan of anders echt heel passief moet zijn. #gebroken vliezen. Slapen jullie al met een zeiltje oid op je bed? Of is dat beetje overdreven? #kleding. Heb een schema gemaakt met alle kleertjes die ik nu heb haha. Heb niet zo heel veel ingeslagen nog, maar prenatal zit hier om de hoek, dus is zo bijgekocht.
Man is naar de carnavalsclub dus ik zit weer alleen met kleuter. Ben moe wil eik even liggen mja vanavond als zoon om 19 uur erin ligt, dat zijn nog maar 4 uurtjes. Wou even praten, dus zei dat ik erdoorheen zit lichamelijk en geestelijk. Ja das niet zo fijn zegt die. Hij drinkt zijn koffie op en gaat. Nou fijn gesprek! Heb sinds ik zwanger ben bijna geen knuffel meer gekregen, moet vragen of die de baby wil voelen. Vind het zo moeilijk! Bij nummer 1 was die zoveel meelevender, vind het zo raar. Als ik het aankaart dan zegt die alleen dat hij alles fout doet. Nouja dar gevoel wil ik hem ook niet geven, hij werkt heel hard en ik ben nu natuurlijk ook niet de makkelijkste met die hormonsters. Maar ik vind het nou ook moeilijk als ik aan de bevalling denk dat ik dat wel ineens samen moet doen met hem. Beetje een raar gevoel, sorry dames. Al is die wel mee geweest naar bijna alle onderzoeken enz. Snap er eigenlijk geen zak van.
@Christiana wat vervelend die situatie! Misschien heeft hij het helemaal niet door, misschien maak jij het erger dan het is. Misschien misschien misschien je kunt het nooit weten wat in zijn hoofd speelt. Enigste oplossing is met hem erover praten. Maar erg vervelend dat je zulke gevoelend hebt bij alle andere kwaaltjes die nu eenmaal bij een zwangerschap horen!
@YellowEyes heb nu zo'n 8/9 setjes in de kast liggen. Als het een meisje is, heb ik nog wat extra setjes liggen. En bij een jongen mag ik lekker gaan online shoppen. Wasmachine gaat toch straks dagelijks draaien. @Appelmoess lekker hoor! Je lichaam had het dus echt nodig. @Chezzy fijn dat er wat geschoven kon worden. 4u lang in het zkh zit je ook niet op te wachten. Dat geloof ik ook wel! Al zet ik me er soms ook wel aan toe. Wie weet! Buik is nu weer een paar uurtjes rustig. Heb al ruim 3 weken voorweeën. Dus verwacht er niet teveel van. Lig nog niet op een zeiltje, geen idee of ik dat nog ga doen. Of het pas doe als de bevalling begint. Hebben een waterdichte matrasbeschermer. Dus ben er niet bang voor dat mijn matras naar de knoppe is straks. @Christiana Wat ontzettend vervelend dit! Wij hebben allemaal last van hormonsters. Of we er nou wel of niet bewust van zijn. Maar blijven communiceren is toch wel erg belangrijk. Misschien toch proberen binnenkort met hem te gaan praten. Straks als de baby er is, komt er nog mee druk/stress om de hoek kijken. Hier zegt mijn man wel eens, zou zo blij zijn als ik mijn vrouw weer terug heb. En daardoor besef ik weer dat ik anders doe dan anders. En dan praten we er gelijk weer over. Zodat mijn man zijn hart even kan luchten. Dikke knuffel!
Wat vervelend zeg.. misschien nog een andere keer over beginnen, als hij wat meer tijd heeft om erover te praten?
@Christiana. Ik herken deels het gevoel, maar weet niet in welke situatie jullie zitten. Hier moet man nog steeds "wennen" aan tweeling. Het voelt voor hem of hij geen dingen meer voor zichzelf kan doen (en rest van de fam kan ondersteunen). Hij heeft nooit een grote kinderwens gehad. Hij heeft niets met de baby fase. Hij vond 1 kind prima, maar mijn wens bleef voor een 2e. Uiteindelijk besloten we om wel voor 2e te gaan. Nu ik zwanger ben, kreeg ik vaak opmerkingen dat ik dan de baby fase alleen kan doen en als ik ongemak heb: jij wou toch zwanger zijn. Ook voelt hij amper aan buik. Denk dat het er mee te maken heeft dat zw weer erg zwaar valt en hij in begin al veel eerder zoveel alleen moest doen omdat ik het niet meer kon en het natuurlijk 2 kids zijn ipv 1. Zijn vader is daarnaast overleden toen hij jaar of 25 was en daar zit ook angst dat de kinderen hem vroeg zouden moeten verliezen. Aan de andere kant is hij heel bezorgd om me, heeft hij keihard doorgewerkt voor de verbouwing en gaat hij trouw mee met alle afspraken.
Klinkt idd vrij herkenbaar, beetje een dubbel gevoel. Hopelijk draaien ze strx weer bij als ze de kleine hummels zien en alles weer een beetje op de rit is.
@Christiana @Chezzy wat een lastige situaties.. Wel goed om het daar nog even voor de komst van de kleine over te hebben. Manlief hier heeft niks met baby's en zegt er niet altijd veel over maar als ik t ter sprake breng neemt ie wel de volledige verantwoordelijkheod om ook vrij te nemen als ik moet werken en natuurlijk gaat die de kleine ook knuffelen etc. Maar hij heeft ook niet zoveel met dat echte baby, ziet ie ook bij vrienden, als ze groter worden kunnen ze er vaak wat meer mee. Die buik heeft ie ook niks mee, geen geduld om 'm te voelen en ik heb natuurlijk 9 mnd om een band op te bouwen voor hem begint het pas echt als ie geboren is. Ik hoop niet dat jullie er straks echt alleen voor staan dus probeer voor nu wel alvast je gevoel duidelijk uit te spreken dat hebben mannen echt nodig! Heb het gevoel dat jouw man @Christiana denkt ik neem het er nog even van met rusten en zijn ding doen maar jammer dat je d'r dan niet over kunt praten. Sterkte meiden. #zeiltje hier ook nog niet als dat er voor zorgt dat ik niet lekker lig of ik last heb van kraken etc is het ook zo weer er uit haha m'n bed moet nu comfi zijn! Manlief zei: ach zal allemaal wel meevallen anders maar een nieuw matras. Denk dat ik ter hoogte van m'n bips morgen even een waterdichte molton leg heb het gevoel dat het geen filmachtige bedoeling word maar meer kleine beetjes. #kleertjes ik verwacht nog een hoop te krijgen, heb wat jongere vriendinnetjes die nogal doorslaan heb niet zoveel 50/56 maar als ie echt groter is dan is ie daar ook zo weer uit. En anders ekker shoppen Heerlijk voor de dames die wel hun rust kunnen pakken, hier ook hazendutjes op de bank gedaan nu manlief weg is. M'n moeder komt vanavond eten ik wilde lekker gaan koken maar het word afhaal van de italiaan, heb er geen puf voor. Manlief kwam met een grote bos bloemen thuis vandaag omdat we 1 jaar geregistreerd partner zijn aaahw. Merk nu dat ik wat rustiger ben sinds het gesprek met de vk en de afspraak met de gyn gepland staat. Ik hoop nog heel hard dat de kleine man voor de 40 weken zelf gaat komen en dat het spontaan begint maar ben blij als het erop zit. Nu proberen om deze positieve energie nog even vast te houden! Bijna 37 weken dus hij mag bijna komen
Kleding; maatje 50 heb ik 2 setjes. Maat 56 heb ik ongeveer 7 setjes. Maat 60/62 heb ik wat meer. Ik heb ook kleding met die rare tussenmaten. Dan staat er 1 maand op en daaronder staat dan 53cm. Of 3 maanden en daaronder staat dan 59cm. Snap je?
Onze data is bekend voor inleiden! Kan nu echt gaan aftellen! Ben het momenteel aardig beu.. slapen wat is dat.. en ik loop als een bejaarde
Hier zo’n leuke dag gehad! Maar jemig wat is de prijs hoog XD Vanaf nu ga ik nergens meer naartoe, ik blijf op de bank liggen tot de ks @Christiana .... Ow sorry hoor, maar wat onaardig van je Man. Mijn Man is echt niet perfect, maar hij snapt wel dat de koek echt op is en hij doet een hoop extra zonder er heul hard bij te zuchten. @Mimi91 ... Omg wat is bij cute! @Bella28 ... heerlijk dat je wat hebt om naartoe te leven hè!