Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Dankjewel lieverds!
    Hij is ook enorm lief.
    Maar kan ook zo in het negatief denken, helaas.
    Kalender maken en leuke dingetjes plannen is een mooie tip, die ga ik sws gebruiken.. Is ook niet niks allemaal.

Manna en Cindy1977 vinden dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Mijn Man gelooft het ook pas echt als ze er gezond en wel is. Hij zegt dat hij 14 dgn vrij heeft genomen....maar eerst zien en dan pas geloven hoor. Zo’n workaholic, die zie ik best tijdens de ks nog stiekem ff achter mijn hoofd werken op zijn mobiel XD

Manna vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manna oh dat valt mee. Ging je ontsluiting wel vlot.
    Wat deed jij toen tegen de duizeligheid? Of hielp niets?

@MamavanHayden ach het ventje. Ook wel weer heel mooi om te zien hoe bezorgd hij om je is.
    Maar lijkt me ook erg moeilijk.
    Vooral veel met hem praten. Denk dat je meer niet echt kan doen.
    Misschien ook wel handig om dit met zijn juf/meester te delen. Zodat ze hem op school wat in de gaten kunnen houden.

@Pln heb je dan ook het gevoel dat je elk moment weg kan zakken? Hart gaat dan ook als een gek tekeer.
    Zie bijv. regelmatig sterretjes, maar heb dan weer niet het gevoel dat ik wegzak.

@Maze1 leuk een eigen restaurant. Maar ook druk lijkt me.
    Wel weer handig dat hij straks flexibel is.

Ja hier kan man echt niet meer wachten. Maar die is ook helemaal baby gek.
    Denk ook dat hij er gekker op is dan ik.
    Die gaat straks heel wat afknuffelen.
    Hij kan al niet wachten om het 1ste flesje weer te mogen geven. ♥

4. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 ik moet wel echt even gaan zitten anders ben ik bang dat ik onderuit ga, ga dan veel sneller en zwaarder ademen maar mijn hart gaat niet zo tekeer. Voor mij echt een teken rustiger aan te doen!

5. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @MamavanHayden je kan idd op school doorgeven dat er binnenkort een kindje bij komt en dat ie er moeite mee heeft.
    Ik heb nog jonge neefjes die allemaal op de basisschool zitten. Toen onze opa een terugval kreeg en de artsen zeiden hij gaat t niet redden, hebben hun ouders een gesprek gehad op school. Die kinderen zagen hun opa elke dag en hadden nog nooit een overlijden meegemaakt. Heel moeilijk! Maar de juffen hebben ze heel goed voorbereid. En nadat ie is begraven, begrepen ze ook dat opa niet meer terug komt.

Mn zusje is gekomen! Yess! Heb ik wat meer rust. Man heeft vandaag weer gepoetst. Keuken en badkamer worden iedere dag schoon gemaakt. De rest wekelijks bijhouden. Heerlijk. Maar de harde buiken...... nee, pijnlijk hoor!

moonchild, MamavanHayden en Manna vinden dit leuk.
  6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Awww sinds een dag of 2 zo’n pijn in m’n onderrug :confused::confused:
    Zou ik daar een kersenpitkussentje op mogen leggen, of is dat niet goed die warmte? Weet ik eigenlijk niet:rolleyes:

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hetzelfde als mij dus, behalve de hartkloppingen.
    Heel irri.

@Kiekieboe fijn dat je zusje er is! Al zou het niets voor mij zijn. :p
    Geniet van je rust!

@Nelllie kan volgens mij gewoon hoor. Althans ik doe er ook wel eens een kruik op.

8. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Pln. Is toch een symbolisch iets om je slijmprop te verliezen, al kan het nog een tijdje duren. Gelukkig mag de baby komen! Yep, ik join the club met ook maagzuur en misselijkheid. Fijn die laatste loodjes…
    @kiekeboe. Knap dat je weet dat het voorweeën zijn. Vorige x geprimed omdat ik potdicht zat, dus heb geen vergelijksmateriaal. Fijn dat je wat slaap hebt gekregen!
    @Maze1. Geen zin om een naar gevoel te krijgen van het eten of moe om elke x naar koelkast te moeten lopen? Ik eet de hele dag door. Komt ook doordat ik ’s ochtends kotsmisselijk ben en gister voor het eerst niet kon binnen houden. Denk dat mn eetpatroon daardoor is opgeschoven.
    @Bella28. Spannend, fijn dat je al wat ontsluiting hebt!
    @Cindy1977. Vandaag een rustige dag? Sta je nog steeds op ks als de baby eerder zou komen? Want dacht dat je ook vaginaal mocht bevallen nu?
    @Manna. Haha, mn schoonzusje was precies hetzelfde hoor. Had weeën maar kon volgens de boeken niet zo snel gaan, dus had haar man niet gebeld. Gelukkig kwam vk langs voor controle en had haar uitgelegd dat ze toch met bevallen bezig was.
    @Christiana. Hier ook tijgervelletje rondom mn navel. Ziet dr niet uit, maar ach, we krijgen er iets moois voor terug. Volgens mij zijn alle beelden van zwangere bekende mama’s zowel op film als beeld bewerkt en ik begin ook te twijfelen of de echte Kate wel met William haar newborn stond te showen op hoge hakken….
    @MamavanHayden. Denk hem erbij blijven betrekken en praten/spelen. Maar helaas zelf geen ervaring met 8-jarigen.
    @Meisje93. Ah lastig van je duizeligheid. Ook geen kwestie van suiker tekort of lage bloeddruk?

#menstruatiepijn. De vorige x dat ik dit had, draaide baby B van stuitligging naar schedelligging. Dus hoop dat ik voorlopig geen menstruatiepijn voel ;).
    #slijmprop. Geen slijmprop de vorige x voorbij zien komen. ’t Is dat ik een dochter heb, anders zou ik niet geloven dat ik was bevallen haha. Erge vorm zwangerschapsdementie?
    #stoelgang. Men, hier moet ik ook tot 4x per dag voor nummer 2 naar de wc. Voelt alsof mn lichaam helemaal leeg moet worden. Had dit de vorige keer alleen tijdens de bevalling, dus wat het nut er nu van is, geen idee.
    #schoonmaak. Wauw, volgens mij zijn jullie huizen helemaal blinkend schoon hihi. Hier moet ik het over laten aan de hulp, maar moet zeggen dat ik er ook helemaal geen problemen mee heb dat er nu speelgoed overal rond slingert en het poetsen nu minder grond is als normaal. Misschien dat de natuur het toch aanvoelt om me geen extra stress te geven en de nesteldrang niet aan me op te leggen?

Mn ouders zouden sinds tijden langskomen, maar zijn beiden snotverkouden, dus hebben afgezegd. Mn moeder naar man appen dat ze het super erg vindt dat ze haar hoogzwangere dochter niet kan zien en de nieuwe kamers, lichtelijk drama. Dacht dat alleen ik last had van zwangerschapshormonen.
    Vandaag een energie level van -0. Gebruik mn man noodgedwongen als butler. Denk dat ik dextro mee neem voor bevalling. Iemand nog andere ideeën om energie shot te krijgen?

MamavanHayden vindt dit leuk.
  9. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Bella28 spannend!

@vorige bevalling. Hier avond voordien begonnen met verlies slijmprop en harde buiken die maar bleven komen. Wegens termijn voor zekerheid doorgemoeten naar het ziekenhuis en daar dan de ochtend nadien na een relatief rustige nacht plots vliezen gebroken gevolgd door weeën.

@Christiana fijn dat jullie nog een goed gesprek hebben gehad

@Meisje93 Hier wel eens af en toe duizelig maar eerder wekelijks dan dagelijks, sommige dagen eens iets frequenter.. maar dat moet ook enorm vervelend zijn er zoveel last van hebben

@seks. Staat hier ook op een laag pitje. Paar weken niet goed aan durven beginnen omdat ik platte rust moest houden en baarmoeder bij het minste geprikkeld was en nu gewoon echt geen fut meer voor. Wel vervelend dat vriend dat niet zo wilt snappen en je er dagelijks wel opmerkingen over krijgt.

@MamavanHayden zo een schatje maar zo zielig voor hem. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb al heel wat goede tips van de andere dames gelezen :)

@Kiekieboe fijn dat je zusje er is en je wat meer rust hebt

@Nelllie ik zou ook niet direct weten waarom dat niet zou mogen

Pppffft hier even klagen. Echt gesloopt vandaag. Gisteren nieuwjaarsdrink met de buren gehad en van 19 tot 1u buiten recht en stilgestaan.. Mag de gevolgen er nu van dragen. Ook maar een dikke 3u geslapen want peuter begon al erg vroeg te spoken en vriend lag beneden koppig op de zetel te wezen. Zou zoooooo graag men ogen eventjes dichtdoen maar moet mezelf weeral rechthijsen om nog bij de tante van mijn vriend te passeren voor nieuwjaar voor ons zoontje. Sowieso weinig zin in want eerder kon ze geen tijd vrijmaken voor hem en de kostprijs van het schilderwerk van de kamer zit me nog altijd wat dwars o_O

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Chezzy ja heb sowieso last van een lage bloeddruk. Maar het gekke is, is dat ik het iedere ochtend heb. Of ik nou veel of weinig heb gegeten/gedronken.
    Gelukkig is het flauwvallen nog maar bij 3x gebleven.

Hier ook een goede stoelgang. Bij de eerste ook. Begon ong. een week voor de bevalling.

Jammer dat ze niet konden komen, maar om nu aangestoken te worden is ook niet fijn.

@Eveliennn89 Ja dat is wel vervelend en kan ook best irritant worden.
    Ze kunnen zichzelf ook een handje helpen. :p

Menn dat je dat hebt volgehouden! Begrijpelijk dat je gesloopt bent.
    Snap ik, hebben jullie echt die dure rekening helemaal betaald?

11. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Meisje93 ik heb gelukkig een hele goeie band met mn zusjes en broertje. En gelukkig is ons huis groot genoeg. Dus we hebben nog wel privacy :thumup: dus mocht de bevalling beginnen, dan kunnen we meteen naar t ziekenhuis. We hoeven niet eerst te bellen naar iemand, voor oppas. Mn ouders en zusjes wonen namelijk 100km verder. :o:
    En nu kan ik lekker niksen. Echt relaxed!:p

12. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Weet je wat me oprecht super leuk lijkt? Uiteindelijk met alle dames uit deze groep afspreken en alle baby's ontmoeten.. :eek: en dan alle kleintjes samen op de foto, zo schattig. :oops: en een groepsfoto natuurlijk! :D of ben ik nou iets heel geks aan het zeggen? :roflmao:

Pitaa91, Maze1, MamavanHayden en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Meisje93 eigenlijk ging het te snel zowel emotioneel als fysiek. Maar goed ik mag niet klagen, ik hoop vooral dat het nu niet nog veel sneller gaat.

Minder werken was de oplossing nadat ik van de trap gevallen was. Maarja dat schiet voor jou niet op nu! En op moment zelf even rustig zitten

@Chezzy ja erg he, ik zei in eerste instantie ook tegen mijn man dat het vast vals alarm was. Het is ook dat de vk vroeg of ik wou weten hoe ver ik was, anders had ik nog onder die douche gezeten denk ik :roflmao:

Volgens mij zijn we allemaal een beetje moe

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Chezzy .... ik mag absoluut niet vaginaal bevallen. De gyn is super bang dat hij dan scheurt. Ze gaan haar zelfs een week te vroeg halen, want normaal doen ze ks pas vanaf week 39. Maar ze is groot genoeg en daarnaast nog eens veel vruchtwater, dus er staat al druk genoeg op de bm.

Ik heb de afgelopen 2 jaar heel wat mee gemaakt met die bm, die mag met pensioen hierna XD

15. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Nou de badkamer is schoon en erna nog naar de dierentuin gereden. Ben net thuis, ben kapot haha. De muren kwamen echt op me af en kleuter was ook niet de gezelligste thuis. Maar de dierentuin was weer heel leuk, hebben een jaarkaart.

Als ik in rust zit doet ook alles zeer dan kan ik beter maar iets gaan doen.

@Cindy1977 het komt wel giga dichtbij nu voor je zeg!

@Kiekieboe geniet van je zus in huis! Fijn dat ze komt zeg!!!

Duizelig heb ik nu gelukkig zelde. Was van de zomer met die hitte en lage bloeddruk wel anders ;)

Manna en Kiekieboe vinden dit leuk.
  16. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Eveliennn89. Wow, dat klinkt echt pittig, zo lang staan! En dan vandaag ook een druk schema. Hopelijk vanaaf wel met de beentjes omhoog! Jammer dat het schilderswerk niet is opgelost, had je haar er nog wel over gesproken dat de prijs zo hoog was? Ben dat vergeten…
    @Manna. Haha, denk niet dat je zo’n olifantendracht had gehad hoor. Bij vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn, komt het er ook uit. Snap echt niet hoe ze de bevalling in hun eentje kunnen doe, zou in shock zijn!
    @Cindy1977. Oh oh, dan had ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat ks vooral was vanwege ligging van de baby. Maar knap dat je er zo cool onder blijft! Haha, met pensioen. Is er tenminste nog iets wat het pensioen haalt…

17. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ik had een stressaanval omdat de band van de auto lek is en wat als...Ik kan echt niet meer normaal denken van hé, reserveband erom...morgen even naar de kwikfit en geregeld...:eek:
    kakhormonen haha

Regenboogjee, Appelmoess en Christiana vinden dit leuk.
  18. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Kippetje88 ja snap ik. Hier ook alles aan t voorbereiden. Man wilt voor de zekerheid winterbanden erop, omdat t bij ons de laatste dagen gesneeuwd heeft en temperatuur was ook -8. Hij heeft ook een spray gehaald om de ruiten snel schoon te krijgen, dan hoeft ie niet eerst t ijs te krabben. Wat als.. wat als.. wat als..
    Hij heeft zelf nog mn ziekenhuistas gecontroleerd, of ik niet iets vergeten ben. Geen idee hoe lang ze nog bij me blijft zitten. Had ze maar een kalender.. :roflmao:

Appelmoess, Kippetje88, Chezzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha nee @Chezzy dat ook niet! Heel stom maar heb me er wel een beetje op ingelezen in het begin Vd zwangerschap, wat als de vk te laat is.... :oops: Durf het nu niet meer te lezen omdat ik bang ben dat ik het lot tart :roflmao: zul je zien dat ik straks en bevalling van een paar dagen heb ipv paar uur wat ik denk :rolleyes:

@Cindy1977 Ga je nog een pensioen feestje geven voor je bm:roflmao:? Wel fijn dat de gyn voorzichtig is!

Regenboogjee, Appelmoess en Cindy1977 vinden dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kiekieboe ah dat is dan wel weer prettig. Hecht altijd veel waarde aan mijn privacy. :p

@Manna snel bevallen heeft natuurlijk ook weer zijn minder leuke kant. Hoop het voor je!

@Cindy1977 hoe groot verwachten ze haar?

@Christiana knap hoor. Nu nog naar de dierentuin!
    Maar fijn dat je het leuk gehad hebt.

Manna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina