Morgen over een week de echo... tergend langzaam gaan de weken.. ben zo zo zo benieuwd of alles goed is! Verder ben echt gesloopt.. alleen maar moe!
Ja snap dat je benieuwd bent!! Ik moet nog 2 weken wachten, 2 heeeeleeeee lange weken. Daarna gaat 't genieten pas beginnen! Ik val nog steeds af, maar merk wel dat mijn darmen aan het verleggen zijn. Waar mijn buik eerst wat platter was begint het nu weer boller te worden. Gelukkig zijn mij meeste kleren inmiddels te groot dus ga die lekker bewaren en daar dik in zijn haha. Heb wel een geniaal zwangerschaps T-shirt gezien die ik wil..
Manna 3,5 weken klinkt echt ver weg! Hier nog 8 nachtjes, ik heb geen bloedverlies meer gehad. Ik word nu wel steeds benieuwder naar de echo, of er nog iets zit. En of er mischien tog nog een hardje klopt. Ik vind ook dat het na een echo nog echter voelt
@Manna ik heb van die tregging spijkerbroeken skinnys van h&m die zaten heerlijk! Drukte nergens en ze zien er gewoon uit als hippe skinny jeans. @Meisje93 heerlijke mvm knaller Wij willen eerst onze Audi verkopen en daarvoor een deel besteden aan een “nieuwe” tweede hanfse 7zits auto. Mazda of vw touran, Peugeot of Citroën we weten het niet echt . Audi is ons merk maar onbetaalbaar een 7zitter dus dat word m niet @morgenzon spannend ook of alles goed blijkt. Heb jij eigenlijk altijd een groot geZin gewild? En hoe doen jullie je gezin vervoeren @MamavanHayden geweldig shirt ik vind dat je kwantum korting moet vragen wil M ook Haha Ik ben vanavond bij m’n voetbal team gaan kijken, laatste wedstrijd van het seizoen.nu huphup slapen.
Anders moet je kijken naar outlet dealer cuijk. Daar hebben wij ons audi vandaan. Misschien hebben ze daar leuke prijs!
Hopelijk vliegen de dagen voorbij. Anders lekker veel plannen. @MamavanHayden haha leuk shirt! hier ook nog 2 weken wachten op de echo. Maar vindt het niet heel erg. Bewust voor de 8 weken gekozen. @morgenzon wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. @Zoef ja de Q7 is ook erg mooi. Maar nog aardig aan de prijs. Hopelijk vinden jullie snel een mooie geschikte auto met een leuk prijsje.
Hier ook VAG fans Onze nieuwe Audi komt in augustus, een Audi A4 Avant. Mochten er meer kids in mijn buik zitten, dan het jaar erop vlug een andere
Hahaha. Ik ben heel erg handig. Ik heb al paar shirtjes mogen drukken. Dus zeg het maar ik druk hem voor je als je die tekst wilt.
Goedemorgen ladies , Wat 'n gezellig geklets! En pagina 100 bereikt zie ik! Ik kan helaas niet overal op reageren. Wij zitten op dit moment te genieten op Tenerife! Ik draag hier alleen maar jurkjes.. Heerlijk! Maar ik heb 'n enorme buik! Kben van me zelf al stevig maar ik was juist 13kg afgevallen, op dit moment zie ik er niks van hahaha.. Komt vast door de darmen? Heb ook al 2/3 dagen geen ontlasting gehad (wat werkt laxerend? Haha) Ook met vlagen enorm honger en met all inclusief geen goede combi haha.. Ik heb me voorgenomen vandaag veel fruit /gezondere keuzes te maken.. Wil proberen deze zwangerschap niet zoveel aan te komen Als ik terug kom van vakantie hebben we een echo en komt mvm langs ik kan niet wachten maar eerst genieten van onze vakantie
Veel fruit is ivm de suikers ook niet goed. Vakantie is om van te genieten, dus ook van het eten! Lekker eten waar je zin in hebt! Wat werkt laxerend? Geen idee eigenlijk Owww yeahhh! Lekker!! Jaloers op mensen die creatief zijn haha! @Cindy1977 ik ben net zo handig als jij denk ik
@Regenboogjee Pruimen? Lekker genieten daar meis! X @MamavanHayden Dat shirt wil ik ooooook! Hier ook happy 7 weeks! Meer zon vandaag ook meiden! Fijne dag!
@Regenboogjee heerlijk genieten daar! En indd in fruit zit ook veel suikers. @krijgertje & @babywens93 yeh 7 weken!
Goeiemorgen allemaal! Heeft iemand van jullie ook al overgegeven? Ik kwam gisteren helemaal niet lekker van m'n werk en heb de hele avond overgegeven, er kwam geen eind aan . Nu gaat het gelukkig weer beter, alleen nog een zere buik. Hopelijk blijft het hier voorlopig bij en is het geen voorbode van wat er nog komen gaat
He bah zeg! Probeer wel goed te blijven drinken he! Ik heb daar geen last van, klein beetje misselijk af en toe. Sterkte!