Ohh super fijn!! Nu heerlijk gaan genieten van het zwanger zijn!! Ergens maakt deze echo mij ineens heel onzeker. Bij mij was met 5.2 alleen dooier zak te zien
volgens de meting van de echoscopiste is ze nu 5.3 Maar wie weet is ze nu wel gewoon 6 weken. Jezelf niet te gek maken meis.
oh WoW wat hebben jullie gister en vandaag veel gekletst. Bij mij was ook alles goed, maar was slecht op de echo te krijgen alles is conform weken, maar nog geen hartje. Ze kon het ook slecht zien aangezien me darmen steeds in de weg lagen. Over 4 weken pas weer terug komen bij de gyn en over 2,5 week termijn echo maken. Voor nu lekker gaan genieten. Alleen spijtig dat ze hun systeem niet hadden ge-update ze dachten dat ik nog 23 weken zwanger was @Cindy1977 fijn dat er bij jou al hart activiteit was en de rest ook goed. @spugen ik las dat iemand daar last van heeft sterkte en hopelijk gaat het snel over.
@Jolicoeur over 2,5 week al termijnecho? Maar die Moet toch tussen de 10 en 12 weken? Wel fijn van de goede echo! Hopelijk volgende keer gewoon een hartje!
Ach wat stom dat ze dat niet ge-update hebben zeg! Kan me voorstellen dat je je daar boos/verdrietig om hebt gevoeld, als dat mij overkomt de volgende echo zou ik ook niet blij zijn. Fijn dat alles goed was tijdens de echo! Hopen dat je over 2,5 weken mooie echo hebt!
Ik heb over 2 wkn ook een echo die heel belangrijk is voor de termijn bepaling zei de gyn net. Als het dan nog gewoon goed gaat, dan gaan we een plan opstellen.
Ja dat is wel even een klap in je gezicht. Zover had je ook kunnen zijn. Hebben we ook aangegeven dat we het de volgende keer wel goed willen hebben bij hun in het systeem.