Gelukkig geen stank, wel zo fijn op je nuchtere maag! Ik heb dat met de sportschool, sta meer te suffen op die apparaten dan dat ik actief sport
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Wat fijn dat het opschiet. Snap ik! Ga je nu kijken naar een andere? Super zeg! Heerlijk een nieuwe keuken.
Goedemorgen ladies, @Mammielove Jeetje! Ja, misschien toch even bellen om te vragen of je langs mag komen voor een echo? Schrikken zeg. @Cindy1977 Haha! Jij gaat nog tenminste. Ik word al moe als ik denk “ik moet weer is naar de sportschool”. Ik ging vorig jaar 3 x pw omdat ik strak wilde zijn in mijn trouwjurk! Nou, al die kilo’s zitten er ondertussen weer aan, door al de vreetbuien. Vannacht schrok ik wakker en ik was helemaal bezweet. Heel het bed was nat. Zo bizar! Woensdag echodag, ik vind het zooo spannend. Hoop zo een kloppend hartje. Vind het wel spannend hoor. Nog steeds niet misselijk, ja af en toe als mijn lichaam een sign geeft dat ik moet eten. Gelukkig voel ik wel andere dingetjes! Hier werken tot 17.30 vandaag! Fijne (werk) dag allemaal
Ik moest eigenlijk vandaag werken, maar ik ben zo misselijk dat ik me heb ziek gemeld. Als ik even te veel doe heb ik meteen weer het gevoel dat ik moet overgeven . Heel handig is m'n huisarts op vakantie, dus morgen maar even vragen aan de gyneacoloog (bij de echo, super mega spannend!!!) of ik er wat voor kan krijgen.
3 keer per week.... op mijn tandvlees en met tegenzin, maar als ik dat niet doen, dan groei ik zo dicht.
Hier vandaag n dagje vrij na een reeks van 5 diensten.. ben niet lekker in orde buikpijn zo grieperig gevoel. Gisteravond half 9 op de bank in slaap gevallen.. 23.30 naar bed.. vanmorgen 7u wakker en nog moeeeee.. niet te filmen. Plof gewoon zo op de bank hoor haha
Ehh nounee.. Is de neef van m'n man namelijk. Scheelt een hoop geld. Geduld dus.. Ik las je vraag over sporten aan iemand anders. Ik sport voorheen 3 tot 4x per week 2x een half uur personal training waar ik vooraf zelf een half uur cardio deed. En dan ging ik nog 1 a 2x per week zelf een ruim uur. Nu echter met het ziek zijn en verbouwen maar 1x per week alleen personal training. En zolang ik me zo blijf voelen ook niet meer. Ben net klaar en heb echt braakneigingen terwijl ik me vanmorgen voor 't eerst wat beter voelde..
Jullie hebben lekker gekletst dit weekend. Was afgelopen weekend een beetje offline wel geprobeerd mee te lezen, maar niet geantwoord. @Pln heb je nog last van obstipatie? vaak helpt een lepeltje olijfolie. Gefeliciteerd met je dochter echt gaaf dat ze mee mag trainen. @broekpassen Ik heb aan het einde van de dag ook last van een spijkerbroek. Laatst had ik een lange werkdag en na het avond eten moest ik echt al even een elastiekje doen en die broek heb ik pas 2 weken geleden gekocht @wijn normaal ben ik ook wel van een wijntje bij een bbq. Nu voor vaderdag gister bij me ouders hadden ze speciaal wijn gehaald die ik normaal drink. Was zo blij dat het gister wat grauwig weer was, zodat ik met de auto daar heen ben gegaan. Ml heeft geen rijbewijs en ik drink nooit geen druppel als ik met de auto ben. Ohja en op de fiets is sneller dan met de auto naar mijn ouders, maar zo hadden ze niks door @slapen heb gisterochtend gewoon tot half 11 gelegen en lag er voor 12 in was echt super, maar gisteravond kon ik niet in slaap komen en vanmorgen er niet uit @werk nou totaal geen concentratie vandaag bleh! dat het maar snel 5 uur mag zijn. Zo volgens mij ben ik zo een beetje bij als ik wat vergeten ben sorry! ga nu weer gezellig meeschrijven.
@Jolicoeur nou heb 3 x kleine beetjes ontlasting gehad. Maar heb meer het idee dat m'n maag en darm omhoog duwen nu. Heb al olijfolie door de pasta en salade gedaan wie weet helpt het! Ik kan ook niet alles bijhouden hier, doe mijn best om op dingen te reageren maar er word zoveel gekletst
Had vannacht zo raar gedroomd. Droomde dat ik zwanger was van een eeneiige tweeling en een eeneiige drieling.. Maar werd me meteen verteld dat ze allemaal wel in 1 urn konden.. Wtf. Maar was in mijn droom eigenwijs en wilde ze alle 5 op de wereld gaan zetten, dus moest extra veel gaan eten en nog meer vitaminepillen nemen... Waar je wel niet over kan dromen. Tijd voor de echo denk ik zo
@Pln zou fijn als je zo naar het toilet kan en alles komt eruit @MamavanHayden OMG!! wat een droom zeg Hopelijk blijft het bij een droom of was het meer een nachtmerrie?
@babywens93 wat vervelend van dat zweten. Oeh bijna je echo! Spannend. heh wat vervelend. Heb je geen vervangende huisarts? Knap hoor! Ja ik merk ook wel, dat de kilo's en steeds moeizamer af gaan. @Bella28 heh wat vervelend dat je je zo voelt. Lekker op de bank ploffen dan maar! @Pln aha. Dan maar hopen dat hij toch zijn afspraken na gaat komen. wauw knap hoor dat je zoveel ging sporten. ai dat is wel erg vervelend dat je braakneiging kreeg na het sporten. @MamavanHayden dat is wel een hele rare droom. Al zullen er zeker weten nog genoeg rare dromen komen.
@Meisje93 voor spoedgevallen mag je bellen naar een andere praktijk een dorp verderop, maar omdat ik morgen toch naar het ziekenhuis ga leek het me beter om het daar te vragen. Anders had ik zeker naar de andere huisarts gegaan, dit is ook geen doen zo.
Aha. Ja als je daar toch al naartoe moet. En volgens mij doen ze er niet moeilijk over. Ik heb zelfs de pillen al in huis gekregen. Voor het geval dat ik straks weer moet gaan overgeven.
Poeh wat kunnen jullie kletsen Mijn broeken passen nog prima. Soms 's Avonds wat krapper, maar ze kunnen gewoon dicht. Ik voel me een beetje stom. Ik heb gisteravond wat woorden met manlief gehad. Niets ernstigs gewoon een meningsverschil. Normaal blijf ik vrij kalm en rustig, maar gisteren schoot ik echt uit mijn slof En sindsdien heb ik ook wat buikpijn en krampen. Dus maak me zorgen dat ik te druk/boos ben geweest. Ik denk dat dat natuurlijk niet kan zorgen voor een bloeding ofzo (of erger), maar voel me zo schuldig
Mvm geweest, lief mens! Ik start meteen tot 9juli ook ivm sluiting van depot in Boxtel en ivm onze eigen vakantie. De test knalde flink. Heb een vraagje, zal ik de echo een week opschuiven of door laten gaan? As woensdag 15.30 heb ik de echo ben dan 6w3dgn...
Wat een mooie knaller! Als je er een goed gevoel bij hebt. Zou ik persoonlijk een week opschuiven dan. Maar ik heb graag gelijk wat meer duidelijkheid. Qua hartje & groei etc. Maar iedereen staat daar weer anders in. Maar zo te lezen twijfel je.
Ik had dat laatst ook! Gedroomd dat ik zwanger was van een vierling . Was heel vreemd.. met de eerste echo bleek toen ook dat er maar 1 hartje klopte. Heel bizar zulke dromen..