@lidu1 ah niet leuk zeg. Ik snap dat je terughoudend bent. Toch hoop ik dat het alsnog goed mag zitten. Geen bloed geeft moed. dikke knuffel!
Morgen veel echo's gepland zie ik! Spannend! Nog 1 nachtje slapen. Ik hoop heel erg voor allemaal goede echo's
Het is 50/50... ik heb weken plat gelegen en 9000 artikelen gelezen, maar het kan beide kanten op gaan. Ik wens voor jou dat het hematoom snel weg is en je bm mond snel mooi dicht!
Heb keelpijn.. Langzaam op komen zetten vandaag. Hopelijk morgenvroeg weer weg want wil morgen even wat baantjes gaan trekken..
Wat sportief @MamavanHayden. Hebben jullie je al verdiept in eventuele zwangerschapcursussen? Ik zou graag willen dansen, maar die is nog niet zo dichtbij helaas. 2x zwangerschapsyoga gedaan. Dat was lekker, maar die is gestopt. Dus op zoek naar iets leuks waar ik even bewust met de zwangerschap bezig kan zijn.
Ik wilde vorig jaar zwangerschapsyoga doen, maar die bij ons op de hoek lijkt ook verdwenen helaas. Dus nu opzoek naar een andere. Mijn man moet wel echt nog op zwangerschapscursus want die heeft er echt de ballen verstand van haha.
#zwangerschapscursus. Ik denk dat ik genoeg zal hebben aan mijn therapeut. Zie een cursus oid. erbij niet echt zitten.
Geloof niet echt dat ik een aanwinst voor mvm ben Nog geen halve kan vol, en dan heb ik geen plasje gemist vandaag (en dan plas ik al meer dan voor de zwangerschap)
@MamavanHayden haha, ik heb de afgelopen week ook nog niet één kan volledig volgeplast.. maar tegen mij zei ze dat ze momenteel zó veel mensen hebben die meedoen, dat als je je eens wat minder goed voelt je dan het beste gewoon even rust kan nemen.
Ik hoop dezelfde yoga cursus te kunnen doen als bij mij vorige zwangerschap. Voor de ontspanningsoefeningen werd ik helemaal zen van haha.. Op 'n gegeven moment ging slapen moeilijker maar als ik dinsdagavond die oefeningen had gedaan sliep ik gegarandeerd heerlijk die nacht! Daarbij 'n heel leuk groepje mama's & kindjes aan overgehouden
@lidu1 heel veel sterkte! Ik hoop toch nog op een klein wonder bij de echo ook al zijn de aflopende testen geen goed teken @Mimi91 wat een rot weekend met zo een onzekerheid... Maar super leuk nieuws een kloppend hartje!!
@Meisje93 wil je meer vertellen over je therapeut? Ik zou het wel fijn vinden als hij ook wat beter voorbereid is. Hij moet altijd alles even laten bezinken dus dan word ie iets minder overvallen.
hier gaan ook niet alle kannen vol hoor. De ochtendplas vinden ze het belangrijkste! bedoel meer dat ik verwacht dat ik weer wekelijks bij mijn cesar therapeut zit. Ivm mijn bekkenklachten. Zij geeft ook zwangerschapscursussen. Dus soms gaf ze dan een paar tips mee. Ook ivm. bekken. En ben 1 uurtje bij haar geweest samen met mijn man. Dat was dan een prive cursus. Was voor ons voldoende.