Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pitaa91, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb je erop gezet. Maar ik zie de 1e echo niet staan? Ben even vergeten, maar heb je die al gehad?

2. Mammielove

Oh meid, wat onwijs spannend zeg! Tjah...snap dat je nu toch niet zo blij kan zijn, ondanks dat je een hartje hebt gezien... Hoever dachten ze dat je zou zijn dan? Want een hartje zien ze toch pas ook rond dit termijn? Lijkt me dan dat het niet zo heel veel kan schelen? Sterkte en ik hoop dat je over 2 weken een prachtige echo hebt, maar wat zullen die weken lang gaan duren nu...

3. Fluitekruidje

Fluitekruidje Niet meer actief

Omdat het ivf is is er over de termijn niets onduidelijk. Wat ze liet zien op de echo was een vrucht van 13/14 mm. Maar ik lees nu dat met mijn termijn 9/10 mm pas hoeft:confused:
    Ik denk dat het vruchtje ongeveer 7 mm was, ik heb het uit mijn ooghoek gezien

4. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    22 juni 14.15

5. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oeh dat zijn dan 2 spannende weken voor je. Ik hoop echt dat je dan een goede echo heb.

6. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook vanmorgen de eerste echo gehad (inwendig, voor degene die dat vroeg) en het zag er helemaal super uit! Een mooi vruchtje, een prachtig kloppend hartje en geen gekkigheden als cystes enzo. Het is echt heel onwerkelijk om dit na al die jaren dat we bezig zijn te zien!
    Over 3 weken hebben we weer een echo, op 10 juli om 14.40 uur.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      34,8 KB
      Weergaven:
      88
    morgenzon, moonchild, Appelmoess en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Bij mij is het vruchtje vandaag 9,5 mm en dat was volgens de gyneacoloog precies goed. Dat het bij jou 7 mm is, is dan toch niet zo heel gek? Wel heel bijzonder dat ze dan 14 mm opmaten!

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Bij mij was het ook een dag of 4 minder dan ik dacht en daar moest ik me vooral niet druk om maken. Houd die hartslag in gedachten!

Appelmoess vindt dit leuk.
  9. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Fluitekruidje En daarbij, bij deze termijn is het ook écht millimeter werk he? Het is zó moeilijk te meten nog en een milimeter meer of minder meten maakt echt dagen verschil. Je had een hartje ❤️ En da’s het belangrijkste! Nu gewoon nog even verder groeien!

Appelmoess vindt dit leuk.
  10. Mammielove

Wauw, super zeg!!! Heerlijk weer even zo’n positief bericht tussendoor :)

Ila vindt dit leuk.
  11. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Fluitekruidje jeetje vervelend zeg maar hou je inderdaad vast aan de hartactie. Bij mij wilde ze het vruchtje opmeten maar ik moest het termijn niet zo nauw nemen. Het is echt millimeter werk.. Over twee weken heb je vast een goede echo!

12. Mammielove

Ja daarom. Bah zeg, kan je geen second opinion vragen ofzo? Dit is toch ook geen doen om met deze onzekerheid te moeten blijven zitten, terwijl die misschien toch wel weggenomen kan worden? En als dst niet kan, zou ik volgens mij zelf een echo gaan regelen voor deze week nog...

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Fluitekruidje wat vervelend dat het je onzeker heeft gemaakt. Wellicht even terugbellen en je zorgen uiten? Misschien kan ze je dan geruststellen... Wel super dat je het hartje hebt gezien!

14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Echo op 9 juli om 15.40 uur

Er komen zoveel echo's aan hier. Ik moet nog bijna 3 weken wachten :eek:

Bij mijn dochtertje met 8 weken uitwendige echo (even snel kijken). En met de termijnecho inwendig om het beter te kunnen zien

15. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Hier doen ze de 1e echo inwendig omdat ze dan zeker iets kunnen zien. Ik dacht dat het hartje pas ging kloppen bij een week of 7? Nee ik heb mijn nieuwe werk nog niks verteld. Wil zowiezo de 1e echo afwachten ivm de mk. Wil het pas vertellen als "iedereen" het mag weten. Ik moet nu al snachts plassen dat is zo irritant!!! Heb morgen 11.15 de echo. Daarna plannen we de volgende omdat het lastig was te bepalen hoe ver ik zwanger ben.. heb een mk gehad en geen menstruatie meer tussendoor!

@Fluitekruidje wat vervelend zeg! Kan het niet zijn dat je gewoon iets minder lang zwanger bent dat gedacht?

16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Bij mij klopte het hartje met 5,3 al hoor, het kan vanaf 5,5 ergens ongeveer gaan kloppen.

17. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Okee, dat is wat de vk vorige keer zei "de kans was klein" maar ik geloof je meteen :) als die maar klopt haha

18. Mammielove

oh bah! Beterschap zeg! Kan je je niet 'gewoon' ziek melden dan?

19. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Ila super van je goede echo!

@Fluitekruidje bah zo naar die onzekerheid! Maar ik zou voor de moment ook vooral blij zijn met het kloppend hartje. Het opmeten is inderdaad zo een milimeterwerk met deze termijn..

@YellowEyes veel plezier met de echo!

Mijn echo's zijn de 29ste juni om 19u40 en 16 juli om 9u30

Ila en YellowEyes vinden dit leuk.
  20. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina