Ja als ik dan al die echo's zie denk ik echt hoe ga ik dat volhouden. Zal ik kijken of het toch eerder kan, maar dan denk ik tegelijk nee gewoon geduldig zijn dan heb je ook hopelijk een mooiere echo Ben nog niet aan dagen tellen toe haha
Geen idee wat voor cyste dat is. Maar volgens de gyn van leiderdorp hoef ik me geen zorgen maken over cyste want het gaat wel vanzelf wegtrekken, ca 1 week maximaal.
Super goed nieuws wat echo fotos betreft Hoe was je echo @babywens93 Je had toch een afspraak om 19u30m?
Zoef, wat schrikken zeg! Ik ga voor je duimen! Xx Wat fijn dat er ook zoveel goeie echo,s waren! Hier morgen de echo, ben mega zenuwachtig!
Hier ook een lege vruchtzak. Ben kapot van verdriet. Ik ga van dit forum af de komende tijd. Kom op meiden, jullie wel! Fijne zwangerschap!
Na al even mee te lezen. Fijn die goede echo's dames! Pff ik ben na veel miskramen en een zoontje van 4 weer zwanger! Durf het nog niet te geloven. Ik ben vandaag 6 weken! Ik krijg dinsdag de eerste echo. Vorige week flink misselijk geweest en fikse buik krampen. Nu is de misselijkheid totaal weg, alleen nog zere borsten. Ben zo bang.. Wachten duurt zooo lang. Ben benieuwd of mijn termijn klopt, anders uitgeteld rond mijn zoontje zijn verjaardag.
Hmmm hier spelen de kwaaltjes behoorlijk op. Was al erg moe, pijnlijke borsten en massa’s honger. Sinds vandaag ook misselijk en erg last van het zuur. Was even vergeten hoe het voelde maar kijk, nu weet ik het weer ... bwoak Hier ook een buik die erg uitsteekt. ‘S morgens cava. Maar tegen de middag zie je het erg. Niet alle broeken zitten nog lekker. Bij m’n vorige zwangerschap had ik dit pas aan 3 maand ofzo. Nu toch duidelijk vroeger aanwezig.
Dat hou ik ook mezelf voor! Gefeliciteerd! gelukkig maar! oh nee! Dikke knuff ❤ @Christiana welkom! Het is ook allemaal zo spannend.