ik had avonddienst maar ben na 2 uur ziek naar huis gegaan...klap met vlagen dubbel van de pijn...Heb jij het ook zo in je rug dan alleen je buik? ik vraag me soms af of er niet nog meer speelt bij mij...
Ja dat wel. Werken gaf me juist afleiding. Waardoor ik de misselijkheid wat vergat. ai dat viel dus even tegen. Moest je toen nog lang overgeven? @Pitaa91 och meis toch! Wat gaan ze doen als die niet uit zichzelf kleiner gaat worden.
Hier ook al drie dagen achter elkaar alleen maar aan het overgeven.. bijna alles wat ik eet komt er weer uit. Vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad.. vanochtend zat ik op de fiets, voelde me ineens misselijk, dus afgestapt en langs de weg lopen overgeven.. hoe erg is dat haha! @Pitaa91 @Kippetje88 jeetje meiden wat naar voor jullie! Hoop dat het gauw beter met jullie gaat.
Nee nog niet, had eigenlijk verwacht dat het langzaam weg zou trekken maar lijkt er nog niet op. Vind het wel heel vreemd, had het totaal niet verwacht. Misselijkheid had ik al wel even, maar het overgeven helemaal niet.. Denk dat ik morgen wel even ga kijken naar medicatie, als het aan houd. Zijn gemberpillen aan te raden? Een vriendin van me had het erover.
gembercapsules kan je proberen. Gaf bij mij helaas geen effect. via huisarts emesafene gekregen en toen was het overgeven gelijk klaar. Misselijkheid bleef wel. Medicatie heb ik tot het einde nodig gehad helaas.
Oh jeetje dat is ook naar. Ik ga voor je duimen dat dat deze keer niet hoeft tot het einde, verschrikkelijk zeg!
Wat naar Pita & Kippetje een cyste, hoe gaat dit weg? Gebeurd dat vanzelf en is het niet gevaarlijk dat jullie ook zo’n pijn hebben? Veel sterkte en goed dat jullie op tijd aan de bel hebben getrokken. Yellow eyes jeetje meid zo misselijk! Anders id de emefasene vragen en dan de zetpillen, die kan je ook niet uitspugen en werken snel. Bij mij was toen ook het spugen weg, werd er wel erg moe van maar na een tijdje went het! Ik ben echt zwanger van een chocolade monster, net een brownie op als toetje met ijs en slagroom, ik lijk ook wel 20 weken zwanger . Honger als een paard!
Ow sterkte met jullie cyste @Pitaa91 & @Kippetje88 ! Klinkt vet pijnlijk Dat braken is ook een partypooper zeg! Ik had het de vorige zwangerschap de hele tijd net niet. Liep chronisch met een vuilnisbak rond. 19 jaar geleden kwam ik amper 10kg aan, met Kleuter kwam ik .....uhm nadat de 100kg in zicht kwam heb ik mezelf niet meer gewogen Ik moest constant wat eten om mezelf niet kotsmisselijk te voelen en toen ook nog die bd op het laatst die torenhoog was pfft. Dus op zijn minst + 30kg! Ik moet wel zeggen dat het er na 3 mnd af was hoor. Ik ging werken en woog weer bijna wat ik ervoor woog. Vandaag echt 14 uur werken....naar ICT&Health World Conferance. We zijn gastsprekers met ons project MijnZorgteam. Kei leuk! Maar mennnn hoe ga ik dat volhouden Vast ff powernappen achter het podium....ik check de bedrading wel jongens! En dan gewoon niet meer overeind komen En dan is het weekend! Ik zit er zelfs zwaar over na te denken om zondag church te skippen. Ik zing wel heul hard vanuit bed mee
@Cindy1977 hier bij de eerste ook 30+ kilo. Ben daar nu ook bang voor. De eerste week dat ik zwanger was ben ik al 3 kilo aangekomen.... 1 week! Had enorm last van eetbuien door de hormonen. Sindsdien gelukkig op hetzelfde gewicht gebleven, hoop dat nog een paar weken vast te houden. 8 weken, Woehoe! Dat klinkt al bijna als echt wat Haha
Ik weet het niet meer.. pffff ben zoo in de war. Gisteren avond al slierten met oud bloed en vanmorgen rood bloed... heb nu een maandverband voor, straks de gyn maar even bellen. .....
@lidu1 wat rot. Inderdaad gewoon bellen. Hopelijk kan je even langs komen! @Pitaa91 en @Kippetje88 sterkte dames klinkt als een nare pijn! @YellowEyes ow bah jij ook al. Ik zie nu stiekem wel een beetje op tegen werken. Ik ben veel onderweg dus maar een zakje mee. @Meisje93 overgeven viel mee toen maar hele dag kokhalzen en omdat ik niet wist wanneer het dan wel echt kwam was dat dood vermoeiend. Tot een week of 16/17 geduurd