♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (1) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje 1 februari (5) ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Babywens93 - 1e kindje - 24 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 26 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (0) 4 februari (5) ♡ Mammielove - 3e kindje - 31 jaar ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ ILa - 1e kindje - 38 jaar ♡ lievemandie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar 5 februari (1) ♡ Cste - 1e kindje - 36 jaar 6 februari (3) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ Rasme - 2e kindje - 43 jaar ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 7 februari (4) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ fluitekruidje - 2e kindje - 38 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar 8 februari (2) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar 9 februari (2) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Lidu1 - 3de kindje - 30 jaar 10 februari (3) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ Zoef - 4e kindje - 33 jaar 11 februari (3) ♡ jolicoeur - 1e kindje - 35 jaar ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar 12 februari (1) ♡ Regenboogje - 3e kindje - 28 jaar 13 februari (2) ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 14 februari (1) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari -------------------------------------------------- Totaal - 35 -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (32) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87 ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Juni 26 juni - Pln - 1e echo 17.30 26 juni - Regenboogje - eerste echo en intake 11:15u 26 juni - Lidu1 - echo gyn 27 juni - Pitaa91 - 2e echo VK 27 juni - Mimi91 - Intake VK 27 juni - Mammielove - Intake VK 11:30u + echo 14:30u 27 juni - Zoef - echo 9.30u 27 juni - Saarrr1988 - 1e echo 18.30u 28 juni - Pitaa91 - 1e intake VK 28 juni - Lenaroos - 1e echo 28 juni - TigerAngel7 - intake VK 28 juni - Meisje93 - 1e echo 17.00u 28 juni - Cindy1977 - Gyn en 2e echo 8:30 28 juni - mamavanHayden - echo 10:00u 28 juni - lievemandie - 2e echo 8:30u 29 juni - Evelienn89 - pretecho 19:40u 30 juni - Kippetje88 - 1e echo Juli 2 juli - Maps - 1e echo gyn 2 juli - Nelllie - 1e echo gyn 3 juli - krijgertje - Intake vk en 1e echo 4 juli - moonchild - 1e echo 4 juli - fluitekruidje - 1e echo zkh 5 juli - Lidu1 - Intake VK 5 juli - YellowEyes - echo 16:10u 5 juli - Semmie87 - 1e echo 13.30u 6 juli - appelmoess - intake VK 9 juli - Manna - Intake VK + echo 15:40u 9 juli - moonchild - intake vk 10 juli - Meisje93 - controle VK 8.20u 10 juli - Ila - 2e echo 14:40u 12 juli - Nijntje90 - 2e echo + Intake 13 juli - Jolicoeur - controle gyn 9:00u 16 juli - Evelienn89 - intake gyn + echo 9:30u 16 juli - Jolicoeur - termijn echo 16:15u
Welkom terug! Fijn dat alles goed met je gaat, maar wel heel vervelend van je misselijkheid. Heb je er al iets voor wat je in kan nemen? Ik heb deze week emesafene van de huisarts gekregen en dat werkt goed.
Bij aften kan je ook met water en zout spoelen. Warm water en zeezout erin doen. 2 dagen spoelen 3 x per dag. Ben je ze daarna kwijt.
Dankjewel. Ik hoorde van een vriendin dat zij die pilletjes niet van haar huisarts kreeg, gezien deze eventueel schadelijk zouden kunnen zijn? Ze heeft deze toen uiteindelijk wel van de Gyn gekregen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ga het maandag gewoon proberen bij de huisarts, dit kan zo niet langer. Al twee kilo afgevallen en ik heb al niet zoveel vetjes. Terwijl broeken al wel iets strakker zitten, dat is dan wel weer bijzonder...
ik heb die pillen al in huis ondanks ik nog niet heb overgegeven. Huisarts schreef het gelijk voor aangezien ze verwacht dat ik weer ga overgeven straks. Wel al erg misselijk. Maar zolang ik niet hoef over te geven. Start ik er nog niet mee. Bij de 1ste zwangerschap heb ik tot het einde die pillen moeten slikken.
@Zoef natuurlijk mag je het hier van je af schrijven, zo vervelend die onzekerheid en de dagen die voorbij kruipen. Hou nog even vol meid, duimen voor een mooi wonder voor jou. @Meisje die tip van Cindy is goud, zendium helpt super goed tegen aften! Ik had het vorige maand ook erg en via Google zendium geprobeerd (de meest simpele versie) en na een week was ik er vanaf!
@Maps dan toch maar weer de stad in om zendium te kopen. Nog voorkeur aan smaak oid? Of maakt dat niet uit?
Voor mij zijn de pillen nieuw, maar ik kreeg ze zonder problemen van de huisarts. Ik heb veel last van misselijkheid en moest ook overgeven. Afgelopen week heb ik hierdoor niet kunnen werken en ik val inderdaad ook af ( wel ook een heel bolle buik) en dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
@aften ik heb het al jaren niet meer gehad, maar ik gebruikte altijd Pyralvex om het aan te stippen. Het bijt nogal in de aften, maar op de een of andere rare manier vond ik dat juist heerlijk . Alsof je meteen voelt dat het wat doet ofzo.
Ik stip 3x daags aften aan met pyralvex normaal herken ik dat gevoel ook alsof 't werkt nu echter niet. Eten en drinken lukt me nauwelijk ondanks dat ik niet meer spuug door de emesafene blijf ik me echt heel beroerd voelen zus trouwt over een week en hoop zo dat ik me dan beter voel. Om 8.30 al verzamelen.
Wat rot voor je! Ik herken het helemaal! Ik zie er nu al tegenop om maandag weer te beginnen met werken.
Voor degenen met misselijkheid: wat gaat bij jullie wel goed qua warm eten? Crackers en rijstwafels gaan gedurende de dag goed, al valt het wel zwaar op de maag, maar warm eten is verschrikkelijk. Morgen gaan we weer weekboodschappen doen, maar ik heb geen idee wat ik moet halen. Afgelopen week kippensoep en quiche (koud) gegeten, beiden waren een matig succes. Gisteren en eergisteren salade gemaakt, dat ging wel goed en best een aardig bord van gegeten. Maar om dat nou de komende weken elke keer te eten gaat ook een beetje ver. Ik dacht misschien komende week een pastasalade en een rijstsalade te maken. Iemand nog ervaringstips?
heb hem in huis! Ben benieuwd. Wat vervelend dat eten en drinken moeizaam gaat. Oei, is indd te hopen dat je je dan beter mag voelen. Zo vervelend als je niet kan genieten van die dag.
overdag qua eten gaat bij mij goed. Maar 's avonds zit ook vaak maar wat in mijn eten te roeren. Merk indd dat ik koude dingen ook erg lekker vind. Zou dus pasta salades maken. Keer broodje gezond. krijg je helemaal geen warm eten weg?
Waar je trek in hebt... Ook al vind ik iets normaal heerlijk, nu kan het ineens tegenstaan. Ik eet dus gewoon waar ik trek in heb. Op dit moment lukt het redelijk om goed te eten... Het verschilt per dag dus ik ga eind van de middag vaak nog boodschappen doen voor het avond eten
idd pasta en probeer het dan niet te kruidig te maken. Wat misschien ook nog kan helpen is aardappel puree, des noods met appelmoes ofzo.
Ja, lastig he? Vooral de geur van het eten staat me heel erg tegen. Ik heb toevallig net patatjes uit de oven gegeten. Daar had ik om de een of andere reden trek in en ik heb het als een malle verorbert . De groente en vegetarische nuggets gingen juist weer met veel pijn en moeite naar binnen. Afgezien van mijn geweldige ontdekking van de patat ging er afgelopen week inderdaad niets warms naar binnen