Wat fijn dat het je aardig lukt om te eten! Hopelijk blijft dit zo! Wij halen altijd voor een hele week zodat we tussendoor niet meer heen hoeven, het is van ons allebei bepaald geen hobby om boodschappen te doen. Maar het is inderdaad wel een idee om tijdens mijn pauze even heen en weer naar de supermarkt te gaan als ik trek in een bepaald iets heb.
Ik haal vaak ook voor meerdere dagen. Maar ik weet dat als ik niet eet ik nog misselijker wordt. Dus dan maar zo
@Ila ik eet vooral waar ik zin in heb. Salade met een beetje pasta, droge pistoletjes, geroosterde boterham, kiwi gold gaat overdag nog wel maar verder krijg ik weinig weg. Avondeten gaat juist heel goed bij mij de geur staat me tegen maar eten gaat wel. Na het avondeten voel ik me het beste van de hele dag.. Gedurende 2 uur..
Wat fijn dat je avondeten wel relatief goed gaat. Zo hark je in een keer veel voedingsstoffen binnen. Bij mij gaan overdags rijstwafels met kaas goed. Volgens Google komt dat omdat er veel koolhydraten inzitten en je lichaam daar op het moment behoefte aan heeft. Ik zal eens lekkere pastasalades gaan opzoeken!
Overdag gaat eten best redelijk, maar ‘s avonds écht geen eetlust. Vind het dan ook heel moeilijk een fatsoenlijke maaltijd te maken. Gewoon he-le-maal nergens zin in
Jullie nog plannen dan dit weekend? Wij zouden eerst een feestje hebben vanavond maar ben niet echt in de party mood met dat bloed verlies. Mijn man gaat zo nog even naar de winkel voor een ijsje hahaha, WK voetbal staat hier nu op en morgen heb ik een slaapdienst op het werk.
Mijn man is ziek. We zijn wel even op de afscheidbbq geweest van schoonbroertje. Die gaat 6 maanden varen. Voor de rest lekker slapen. En schoonmaken. Lekker genieten van je ijsje @lidu1
Yoehoe! Even een vraagje hoor. Is er iets wat ik kan doen aan extreme vermoeidheid? Ipv slapen? Een beetje moe oké, maar dit gaat nergens meer over. Vanmorgen 10 uur uit bed, om 4 uur weer gaan slapen tot half 7 en nu zou ik het liefste weer naar bed gaan?! Lijkt me niet echt gezond toch?
Ik heb het idee dat het bloeden gestopt is en dat het nu alleen nog schoon moet worden zeg maar, nog wel roest kleurig verlies maar geen rood rood meer. Eennee ijsJE is het niet geworden hahaha ik ben gek op die witte magnum pint <3 hoppaa 1000 kcal whahah.
Als je twijfelt zou ik bellen. Maar hier ook zo moe en slapen. Herken het van de eerste zwangerschap ook en ging vanzelf over. Waar kan lekker aan toe geven en voor de rest af en toe verfrissende wandelen/ douche proberen
Wat mij wel helpt tegen de misselijkheid/ duizeligheid is een flesje met aanmaaklimo bij de hand. En echt voorkomen dat je een lege maag krijgt, gister werd ik daar ook zo naar van. Bij mij vallen droge crackers wel goed, avocado’s (op crackers of toast), pasta salade (had ik met tonijn gemaakt, schijnt ook ineens niet teveel te mogen ),stukjes komkommer,en (kippen)soep met brood, waterijsjes. Tomaten soep was geen succes.
Het is dat ik hier 2 kids heb rondlopen. Anders sliep ik ook de hele dag. Heeerlijk man. Lekker van genieten zolang het kan. Ik weet dat misselijkheid absoluut niet leuk is en ik wens het niemand toe. Maar soms he... soms wou ik dat ik eens flink misselijk was. Zodat ik niet veel meer kon eten. Sorry voor diegene die misselijk zijn Het is namelijk zo dat ik allesbehalve misselijk ben. Ik heb alleen maar honger. Dus ik eet de hele dag door. Ben dol op avondeten. Dus het liefst ontbijt ik al met een lekker bordje avondeten. als ik zo door ga dan groei ik dicht. En dat vind ik weer vreselijk. De kilo's van de vorige zwangerschap zitten er ook nog aan. Ik was al naar de sportschool gerend maar ik ben gewoon geen sporttype. Pff nja dicipline moet ik hebben. Gezond eten gaan we voor. Al is mn trek vooral lekkere trek.
Gewoon spieren kweken..ik heb ook hele tijd honger maar doe gewoon thuis mijn oefeningen mijn zwangerschapskilos zijn ook nog niet weg. Geloof nog 6 kg eraf.
Je mag mijn misselijkheid wel een weekje of 5 lenen Zelfs chocolade hoef ik niet... ben wel meer van het hartige geworden.
Hahah nou ik zou bijna zeggen ja graag. Hier ook geen chocolade eigenlijk. Terwijl ik echt een choco freak ben. Ik ga tegenwoordig voor de taarten. Schiet niet op dit. Haha
Hahaha nou moet ik zeggen dat wat ik eet nu is ook niet alle gezonds als ik maar wat binnen krijg. Mag niet afvallen van de vk. Maar van dat spugen en de zenuwen voor dinsdag denk ik dat dat wel gebeurd.