Jeetje @Mammielove wat een onzekerheid zo. Ik snap helemaal hoe je je voelt. Sterkte meis! Hier ook nog steeds geen duidelijkheid. Voel me zwanger, geen krampen, geen bloed maar door de echo’s blijf ik erbij dat het niet goed zit. Wat denken jullie trouwens? Eerste dag laatste menstruatie 22 april. 11 mei positieve ovulatietest, 25 mei knallende zw test. Ik ging uit van rond de 8 weken (omdat je bonusweken krijgt) maar de gyn zegt 6 weken of korter zelfs, omdat ik op de hoogte was van mijn eisprong. Schiet mij maar lek, maar ik hoop donderdag zo op een wonder. Zo niet, smeek ik ze dat mijn man en ik diezelfde dag nog “afscheid” kunnen nemen.
@Mammielove nee toch het zal toch niet , Kun je niet proberen te regelen met de ouders morgen, even aan jezelf denken hoor? Veel sterkte! @Cindy heb het ook wel op en af de symptomen, hoewel de honger helaas blijft . Misselijk komt af en toe ineens heel erg op en gaat ook weer weg. Terwijl ik bij mijn zoontje rond deze termijn echt niks binnen kon houden. Hopelijk iedere zwangerschap toch anders? Of het komt nog . En mama’s dat wordt nog wat straks in de zomervakantie, goed getimed . Kinderen mee naar de bioscoop en zelf even oogjes dicht.
Ah jeetje, ik lees jouw verhaal nu pas! Wat een onzekerheid ook voor jou! Hmm... tja, wat moet ik er van denken? 2 weken verschil is natuurlijk best veel... ik zou er zelf ook niet heel zeker over zijn dan, maar ja, aangezien het wel gegroeid was ten opzichte van woensdag is er misschien toch nog hoop? Vreselijk zeg! Ik hoop ook voor jou snel meer duidelijkheid en natuurlijk een kloppend hartje!
@babywens93 .... ik herken je gevoel wel hoor. Bij mij is het ook op en af, bij de echo paar dagen terug gezet en langzaam kloppend hartje, nu geen klachten. Dan denk ik weleens, wat doe ik mezelf aan, kom maar gewoon af en dan kunnen we afscheid nemen en doorgaan. Zo triest dat ik daar eig ook naar uitkijk.
Ik wil echt nog niks tegen iemand zeggen. Mn moeder kan evt wel komen misschien en de oppas overnemen, maar ik weet morgen pas een tijd en als het dan net tijdens brengen of ophalen is, kan het natuurlijk ook niet..
Wat lastig, en zeggen dat je even langs de dokter moet? Deed onze Gastouder ook weleens. Ze hoeven de reden niet te weten.
@Mammielove wat een onzekerheid idd wat maps zegt, zeggen dat je evt langs de dokter moet? Kan me voorstellen dat je zsm wel wat duidelijkheid wilt hebben. Ik ga voor je duimen!
Weet van mijn eerste zwangerschap dat ik ook zo onzeker was. En steeds dacht het zal wel niet goed gaan. Ik hoop dat als ik donderdag gehad heb, en hopelijk een mooi hartje gezien heb, ik dat los kan laten en kan genieten. Maar toch stiekem een paar keer per dag het idee dat het toch niet goed zit. Zal er wel bij horen denk ik.
@Pln duim voor een prachtige echo dinsdag! X @lievemandie mmm. wat voor sap heb je gemaakt? Wij hebben helaas geen werkkleding. Zal dus zelf moeten gaan shoppen. nog geen last van. Wel dat ik extra goed ruik. Maar bij E. had ik daar enorm last van. Man moest zelfs zijn deo en parfum buiten de deur op doen. oh nee @Mammielove heb je helemaal geen mogelijkheid om morgen even langs te gaan? Dikke knuffel! ❤
@babywens93 je eisprong was wel erg duidelijk op je temperatuurkaartje. Ik zelf zou nog een slag om de arm houden.. Ga heel hard duimen dat het donderdag allemaal goed mag gaan met jullie kindje..
@Meisje93 dankjewel! Zenuwen komen steeds meer, gevoel zit nog steeds goed maar wel ineens krampjes waar van ik niet kan onderscheiden of 't m'n darmen zijn maar die rommelen super erg dus dat zal wel. Positief blijven, dit keer gaat het gewoon goed vandaag voel ik me ook iets beter dus ik denk dat de emesafene zijn werk doet. Als ik het smorgens en tegen 't avondeten in neem gaat het dus redelijk. Hopelijk voel ik me zaterdag ook zo of zelfs nog beter. Vandaag mijn outfit compleet gemaakt laat maar komen die bruiloft
Precies dat heb ik ook hoor eerste dag laatste metruatie was 28-4 en een prima zw test op 30-5... ook bij mij was de zwangerschap gegroeid ten op zichtte van de vorige keer maar geen vruchtje Ik snap er ook geen reet van! Zwanger tot en met, m’n buik groeit... gewoon klote dat wachten. Mind fuck vind ik het! En hetzelfde als wat @Cindy1977 zegts het dan niet goed zit kom eruit kunnen we door
@Mammielove pff wat super klote ik heb ook oppas kindjes maar mijn ouders blijven wel eens eventjes in huis voor hun, misschien kan dat bij jou ook?
Spannend bijna een mijlpaal, hoop dat jullie een mooie echo krijgen en je kan genieten van het kleintje in je buik.
@Zoef dankjewel, ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. @Regenboogjee jij hebt dinsdag ook echo toch? Hoe is het met de zenuwen?
Het is komkommer, spinazie en appel sap. Ja..je gaat er goed naar de wc van... morgen wordt er een grapefruit, wortel en appel sap gemaakt.
Ja precies maar mag ik dan kijken naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie omdat mijn ei sowieso pas later gesprongen is of telt het niet meer? Ik heb zoveel vragen, maar kan weinig doen dan afwachten en maar hopen. Ja he @Zoef echt vreselijk. We zitten echt in dezelfde situatie gewoon ook. Ik ga ook zo duimen voor jou! @Meisje93 Ja he, ik blijf nu ook maar denken, misschien was ik in mijn hoofd gewoon al veel verder. Nou, adem in adem uit.