Neuh...ik ga wel is vaak naar de sapbar bij ons. Hahaha. Daarom zie ik dat. En dan kijk ik vaak naar de sappen bij de AH.
Nou die vriendin van me had de tas met positie kleding bij en de puckababy enz. Dus meteen even een broek gepast en dat zit onderin toch wel lekker. Maar bovenin veel ruimte over haha. eerst maar eens dinsdag de eerste echo afwachten. Spannend!! Slaap al sinds de test zo slecht!!!
Je kan alleen uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie als je inderdaad een gemiddelde cyclus hebt. Maar mijn edlm was 27 april en eisprong ook rond 11 mei, dan zou je toch niet meer maar 6 weken zwanger kunnen zijn, toch? Anderzijds: het lichaam is geen machine. Soms gebeuren er gewoon vreemde dingen dus wie weet Is de innesteling later geweest of heeft het vruchtje een trage start gehad ofzo.. moeilijk man, je kan niks anders dan afwachten..
@babywens93 heb even naar je kaartje gekeken. Je eisprong was op 11 mei. Dan zou je vandaag 8w2d moeten zijn. Hopelijk gewoon een trage start ofzo. Ah zo! ik drink nooit groente-fruit sapjes.
Wat ik bijzonder vind is dat alle vruchtjes de eerste 12 weken hetzelfde groeien en daarna ineens hun eigen weg gaan in hoog/normaal/laag gewicht.
nou heh! En wat een verschil zit daar dan in heh. Er moet toch iets zijn wat er invloed op heeft lijkt mij? Ik ga iig weer uit van een 8 ponder.
Ik word denk ik ingeleid bij 37 wkn. En hij/zij wordt denk ik niet zwaarder dan 2.7 kg. het wordt denk ik sowieso een januari baby
Ben heel benieuwd of ik een zwaar kindje zou krijgen.. Hoop dat hij/zij de bouw van papa gaat krijgen
oh oke. Wat is daar de reden van dan? E. was een 8 ponder. Maar is nu een lange & slanke meid. Maar dat kan met de puberteit natuurlijk weer veranderen.
Ik ben bij Luke ingeleid met 37 wkn vanwege hoge BD en beginnende zwvergiftiging. Hij was 48 cm en 2730 gram.
Hier ook spoed sectio vanwege torenhoge bd, maar toch beide keren kanonnen van kinderen hoor Onder de 4kg doe ik niet aan
Hi, Balen voor dames met slechte nieuws dmv echo maar hoop toch echt dat het bij de volgende echo toch beter nieuws brengt maar ik wil echt geen valse hoop geven. Wat leuk en gefeliciteerd voor dames op roze/met echo nieuws. Hier geen idee of cyste gegroeid was. Heb namelijk niet goed gelet bij me eerste echo en ik weet wel dat bij mijn eerste hulp dat cyste ongeveer 4x4 cm is en morgenmiddag hoor ik meer want we gaan morgen opnieuw echo maken. Wel af en toe pijn gevoeld maar soms avonds en soms ochtends gevoeld maar het gaat wel een stuk beter denk ik nu dan. Even voor de grap ook al ben ik zo goed als ziek heb ik toch gender test gedaan op de basis van zout EN baking soda apart. Beide testen zeggen het is een meisje. Ook volgens de chineze kalender zegt dat het een meisje is (als ik op de basis van het bevruchte embryos van februari 2018 moet berekenen).
Oei, maar is de kans dan weer zo groot dat je weer zal krijgen. Met hoeveel weken ben jij bevallen? @Pitaa91 hopelijk is je cyste aan het slinken. Spannend! Ben benieuwd of het klopt. Hier zou het ook een meisje zijn volgens de chinese kalender.
Zo ik meld me ook weer eens. Jullie gaan zo snel, dat ik niet alles precies teruggelezen heb Mooie berichten gezien, gefeliciteerd. Voor de minder mooie berichten, sterkte en hopen op een wonder. Ik heb weinig kwaaltjes, soms wat weeïg gevoel, maar niet echt misselijk. Borsten doen op en af pijn. Wel moe, heel moe. En redelijk vaak banden pijn. Mijn zoontje is met een spoedkeizersnee geboren met 35 weken. Hij was een kleine 5 pond. Ik beb benieuwd of ik nu (als alles goed blijft gaan) wel natuurlijk kan bevallen. Ik kan niet mee praten over weeën enzo, nooit een gehad
Yesss.. Dinsdagochtend. Nu nog niet zo maar dinsdag wel denk ik. Echo's zijn aan de ene kant leuk maar het is in hetzelfde ziekenhuis waar we slecht nieuws over ons dochtertje kregen dus niet echt fijne omgeving. Hopelijk daarna alleen nog maar bij verloskundige hier om de hoek! Hoe gaat 't met jouw zenuwen? Wij zijn net terug van vakantie.. En heb stiekem toch wat super kleins en schattig voor baby gekocht (kon 't niet laten om 't daar te laten hangen)
Vriendin van me heeft flink overgewicht eerste was een kleine baby maar nu prima meisje, misschien wel net iets te groot maar goed tis een lekker gezond kind. Zij was heel bang voor een groot kind. Ik ben er niet bang voor maar liever niet te groot natuurlijk. Ik krijg rond week 24 een suikertest heeft de vk me al verteld, heb er echt verschrikkelijke verhalen over gehoord!
Met vlagen echt wel zenuwachtig maar eigenlijk nog wel heel rustig en positief verder. Vooral ook ongeduldig. Mijn eerste echo is bij een kleinschalige vk. Vind ik wel heel fijn. Ook geen confrontatie met het zkh waar ik slecht nieuws heb gekregen. Maar misschien is het juist goed als je nu goed nieuws krijgt op dezelfde plek. Jij mocht in de ochtend al toch? Ik moet nog wachten tot m'n man thuis is haha lange dag dus. Fijne vakantie gehad? En wat voor leuks heb je gekocht? Ik loop misschien te hard van stapel maar ik heb hele schattige slofjes gekocht en een zakje chocolaatjes met blauwe en roze muisjes. Als we een positieve echo hebben geven we die aan mijn schoonouders heb nog een paar zakjes voor mijn ouders, opa en oma's. Dus fingers crossed anders heb ik alvast troostchocolade in huis maar dat gaat niet gebeuren!