Ja iedereen is heel enthousiast dat het na een jaar eindelijk weer raak is met een goede echo. Ik ga alleen weer ziekjes te bed voordat ik weer ga spugen.. Pannenkoek was geen succes haha.
Ja das lang wachten.. vond ik ook zo lang duren m'n eerste zwangerschap Toen mocht ik hem ook pas tussen de 8 en 9 weken.
Wat fijn dat de reacties zo leuk waren! Dat geeft je veel steun en moed! Hier ben ik een hele dag augurken en rijstenwafels aan het kauwen, zitten net wat minder calorieën in dat bonbons enzo Maar eig valt vette meuk en veel kh het beste Puber is scheit sjaggo omdat ze een avondje op tijd thuis moest zijn en Man is facking sjaggo omdat hij stress heeft voor de echo. Hij toont dat altijd zo Gezellig hier jongens pfft. Morgen hele dag rennen door het zkh voor opname gesprekken met patiënten en daarna met BFF naar Oceans 8
Gefeliciteerd met de goede echo! Ik mag morgen komen voor een echo. Ben zo nieuwsgierig. Daarom een weekje eerder. Hopelijk ook goed nieuws morgenavond. Succes allemaal!
Slaap lekker lieverds! Voor de dames die morgen de echo hebben, ik hoop dat jullie ondanks de zenuwen wel een goede nachtrust hebben, ik duim voor een mooie echo! Nite Nite don't let the bedbugs bite♥️
Late dienst gehad vandaag en zie veel goede berichten. Fijn dat jullie een mooie en goeie echo hebben gehad. Ook zie ik een wat minder leuke bericht, heel veel sterkte Voor de dames die nog een echo krijgen heel veel succes en plezier hoop op een mooi kloppend hartje @me bij mijn echo konden ze nog niet echt goed de termijn opmeten. Maar denk wel dat het redelijk goed zit aangezien 11mei m'n ei op sprongen stond. Donderdag moet ik na de intake VK dus hoop ook snel te horen wanneer ik de termijn echo in kan plannen. Slaaplekker allemaal.en gezond weer op
Hahah Cindy je kan het hebben hoor, ik zou de zure bommen gewoon in de slagroom dopen . Mannen kunnen altijd zo gek gaan doen van spanningen he, niet praten maar wel chaggo worden. Succes morgen met de echo’s dames! Slaap lekker allemaal.
@Ank88 en andere meiden met echo vandaag veel succes! Hier heerlijk geslapen na inname van emesafene alleen om half 5 plassen grrr.. Over 2 weken hebben we in ons nieuwe huis boven een wc jeuj haha. Vandaag voor 't eerst in 4.5 week een vroege dienst, benieuwd Hoe het gaat vallen. Ben nu wel extra voorzichtig we hebben namelijk een pittige en zwaar lichamelijke patiënten categorie.
Dames die vandaag een echo hebben heel veel succes!!! Dames die uit de nacht komen slaaplekker en voor de dames die moeten werken werkse en dan hebben we nog dames die vandaag thuis zijn heerlijk genieten van het weer en een busloze dag
pffff men mijn misselijkheid wordt steeds erger...al 2e dag op rij dat ik blijf spugen...Is het stom als ik emesafene zetpillen wil vragen bij de dokter? ik kan niet functioneren en zorgen voor mn zoontje met deze kotsperikelen hoor...
Ik ga jullie verlaten meiden. Ben ontzettend verdrietig en word een beetje geleefd nu... Ik krijg zsm een curretage want er was niets gegroeid in mijn vruchtzakje. Ik wens jullie allemaal een super goede zwangerschap en kom tussendoor even spieken hoe het met jullie gaat. Bedankt voor jullie duimen draaien en succes wensen!