Zolang het alleen bij helder bloed blijft en geen krampen en stolsels dan is er zeker niks aan de hand. Bij mijn zoontje rond 8wkn ook gehad en nu dus rond NOD. Maar mijn hcg stijgt nog steeds, cb is van 1-2 naar 2-3 gegaan in 2dgn en de predictor test streep is dikker dan de controle lijn. En zolang je zelf het gevoel hebt dat het goed zit, zit dat het meestal ook wel En 13 juni is al over 12 dgn en aangezien je al een kindje hebt gaan de dagen vast snel. Welkom aan alle nieuwe meiden, gezellig! Hier heb ik eigenlijk nergens last van, heel soms een vlaag van misselijkheid, maar dat is ook snel voorbij, de hoofdpijntjes zijn er nog wel, maar niet zo erg dat ik paracetamol nodig heb.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 1 februari (4) ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar (na aug 2018 27 jaar). ♡ Babywens93 - 1e kindje - 24 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (2) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Kimm24 - 2e Kindje - 30 jaar 3 februari (3) ♡ Zoef - 4e kindje - 33 jaar ♡ Pandabeer87 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Mommy90 - 3e kindje - 27 jaar 4 februari (4) ♡ Mimi91 - 1e kindje - 26 jaar ♡ Mammielove - 3e kindje - 31 jaar ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ ILa - 1e kindje - 38 jaar 5 februari (1) ♡ Sylvie866 - 3e kindje - 38 jaar 6 februari 7 februari (2) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ fluitekruidje - 2e kindje - 38 jaar 8 februari 9 februari 10 februari 11 februari (1) ♡ Lidu1 - 3de kindje - 30 jaar 12 februari 13 februari 14 februari 15 februari -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (16) -------------------------------------------------- Afspraken: Juni 1 juni - Kimm24 - Moeders voor Moeders 1 juni - Mimi91 - Moeders voor Moeders 6 juni - Krijgertje - Moeders voor Moeders 7 juni - Bella28 - Moeders voor Moeders 7 juni - Zoef - Intake Gyn 13 juni - Kimm24 - 1e echo 19 juni - ILa - 1e echo 20 juni - Pitaa91 - 1e echo 20 juni - Babywens93 - 1e echo VK 21 juni - Babywens93 - Intake VK 22 juni - Pandabeer87 - intake + 1e echo 22 juni - Bella28 - 1e echo 22 juni - Zoef - VK, intake en 1e echo 27 juni - Mimi91 - Intake VK Juli 3 juli - krijgertje - Intake vk en 1e echo 5 juli - Lidu1 - Intake VK 10 juli - Mimi91 - 1e echo
Hopelijk zit het wel goed!!! Hopelijk kun je toch van je zwangerschap te genieten. Hier geen bloedverlies gehad en ook geen bruine bloedverlies gehad. Ben nu al 5 weken zwanger. Tijd vliegt joh! Sinds 2 weken slaap ik steeds korter minimaal 5 uurtjes. Wel vervelend maar goed. Heb een beetje krampjes in mijn rug vannacht en verder ben ik heel erg moe. Heb nog steeds gevoelige en pijnlijke borsten. Af en toe een heel licht stekende pijnloze liezen gevoeld.
Nieuwe dames; gefeliciteerd allemaal en welkom hier! Gezellig Ik heb vandaag voor de laatste keer getest met dit als resultaat en ik ben tevreden (bovenste test is van eergister) Ik heb nu erge hoofdpijn, gisteravond begonnen. Weet niet of t van de zwangerschap komt, ik heb migraine... nadeel is nu dat ik er geen ibuprofen voor mag slikken dus doe het op pcm, maar dat werkt bijna niet Ben heel de week ook al elke keer erg vroeg wakker, maar dat kan natuurlijk ook door de warmte komen. Boobies doen nog steeds geen zeer, zijn ook niet gevoelig.
Moeders voor moeders net langs geweest.. ben morgen pas 5 weken dus de test is licht maar prima resultaat volgens de mevrouw. Ik ben blij!
Hallo dames! Was gisteren iets te moe om uitgebreid te reageren. 1 van de vele kwaaltjes.. Lees allemaal spannende maar ook leuke berichten. Voor degene in spanning heel veel sterkte (snap hoe jullie je voelen) en voor degene met leuke berichten van harte gefeliciteerd!! Even mijn verhaal in het kort. Heb al 2 kinderen een jongen van 8 en een meisje van 7. Na mk in 2015 en een bbzw in 2017 (met spiraal) is sinds eind april de spiraal eruit en nu dus een heel licht tuurstreepje. Vanwege de bbzw wel een beetje angstig. Begonnen de eerste symptomen (eerder kwalen) 22 mei. Zere buik, vermoeidheid misselijk en hoofdpijn. Zo erg dat ik me ziek moest melden op het werk. Inmiddels zijn de meeste klachten al wel afgezakt en is het nu weer redelijk te doen. Wel heel erg moe.. Nog even wachten op een wat duidelijker testresultaat en dan maar contact opnemen met de gynaecoloog (ivm vochtblaasjes in de eileiders en de vorige bbzw) Allemaal nog heel spannend dus Bekijk bijlage 574915
Hoe kunnen jullie test licht zijn terwijl de mijne best wel heel erg mega knaller is? Ik denk inderdaad dat ik misschien eeneiige tweeling krijg?!
@Kimm24 Ah, wat fijn zeg. Ik vind het een hele mooie test hoor. @Mommy90 Spannend hoor! Je hebt al heel wat meegemaakt zo te lezen. Nu lekker vetrouwen hebben hoor.
Volgens mij zegt dat nu nog niks? Denk dat je gewoon sneller hcg aanmaakt. Zou je wel een tweeling willen? Het lijkt mij echt super! ❤️
Die van mij knalt ook hoor! Met mijn zoontje knalde hij ook al op 12dpo, maar was gewoon een vroege innestelling. Nu is het kindje denk ik later ingenesteld en op 15dpo een dikke knaller en vandaag knaller dan knal @Mommy90 spannend allemaal, snap dat je pas echt kunt gaan genieten als je een kloppend hartje hebt gezien, of iig al het vruchtje op de goede plek
Ik heb de vk net gebeld. Moet zo even terugbellen, want ze had geen agenda bij de hand. Ze herkende me gelijk en reageerde mega enthousiast
@Pitaa91 ik denk dat jij iets verder bent dan de rest waardoor je testen al knal zijn. De anderen zijn er natuurlijk later bijgekomen. Straks veranderen waarschijnlijk alle data
@Meisje93 gefeliciteerd! <3 Ik heb je nooit gesproken, maar ben een vaste lurker in een aantal clubjes dus heb je verhaal meegekregen.. zo blij voor je!
Mijn test van MvM! Ik ben ook 1 februari uitgerekend... heb net toch even gebeld en we mogen nu 19 juni 19.30 uur voor de eerste echo.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 1 februari (5) ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar (na aug 2018 27 jaar). ♡ Babywens93 - 1e kindje - 24 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 26 jaar 2 februari (2) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Kimm24 - 2e Kindje - 30 jaar 3 februari (3) ♡ Zoef - 4e kindje - 33 jaar ♡ Pandabeer87 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Mommy90 - 3e kindje - 27 jaar 4 februari (3) ♡ Mammielove - 3e kindje - 31 jaar ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ ILa - 1e kindje - 38 jaar 5 februari (1) ♡ Sylvie866 - 3e kindje - 38 jaar 6 februari 7 februari (2) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ fluitekruidje - 2e kindje - 38 jaar 8 februari 9 februari 10 februari 11 februari (1) ♡ Lidu1 - 3de kindje - 30 jaar 12 februari 13 februari 14 februari 15 februari -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (16) -------------------------------------------------- Afspraken: Juni 6 juni - Krijgertje - Moeders voor Moeders 7 juni - Bella28 - Moeders voor Moeders 7 juni - Zoef - Intake Gyn 13 juni - Kimm24 - 1e echo 19 juni - ILa - 1e echo 19 juni - Mini93 - 1e echo 20 juni - Pitaa91 - 1e echo 20 juni - Babywens93 - 1e echo VK 21 juni - Babywens93 - Intake VK 22 juni - Pandabeer87 - intake + 1e echo 22 juni - Bella28 - 1e echo 22 juni - Zoef - VK, intake en 1e echo 27 juni - Mimi91 - Intake VK Juli 3 juli - krijgertje - Intake vk en 1e echo 5 juli - Lidu1 - Intake VK
@Mimi91 Mooie test hoor. Wat fijn dat je echo eerder kan. Ik heb die van 10 juli weggehaald. Moest dat wel?