Wij willen het wel weten, maar waar we het bij mijn zoontje wereldkundig aan iedereen heb gemaakt gaan we dat dit keer niet doen. Wat betreft het bekend maken, na de 1e echo ga ik het aan de familie vertellen en dan bij een goede termijn echo/nipt aan de rest
Wij willen wel weten wat het wordt. Bij ons eerste kindje oo gedaan.. Tien niet wereldkundig gemaakt. Nu wel denk ik. En wij vertellen het ook aan familie en onze beste vrienden na de eerste echo ( al hoewel dat niet helemaal opgaat. Veel weten dat er in een IVF traject zitten dus vragen ernaar. En dan vertel ik het wel. Gisteren na de test mijn beste vriendin gebeld, dus zij weet het al). Rest na 12/13 weken. Maar Facebook enzo pas na 20 weken echo
Wij willen het wel weten. Onze ouders weten het nu al, de rest van de familie na de eerste echo. Facebook en werk na 12 weken. Ik hoop dat dat gaat lukken.
Ik kan niet wachten tot ik weet wat het wordt! Al is mijn man heel stellig dat het een meisje wordt en ik zeg altijd tegen hem "jij weet alles", dus wie ben ik om dat te ontkennen . Jeetje, wat hebben jullie er allemaal al over nagedacht over wanneer jullie het aan wie gaan vertellen! Ik zit nog steeds in ongeloof naar de testen te staren en ben met m'n gedachten echt nog niet zover. Komt misschien omdat het de eerste is? Op m'n werk weten m'n naaste collega's het wel al, maar dit komt omdat we ivf doen en dan moet ik natuurlijk vaak weg voor echo's enzo. Ik denk dat we het aan familie en vrienden waarschijnlijk rond de 10 weken gaan vertellen. Eerst nog even fijn samen genieten van dit wondertje
Bij de eerste had ik daar ook niet zo'n beeld bij. Maar nu doen we het gewoon zoals bij de eerste. Denk ik. Nog niet met manlief overlegt. Ik heb ook IVF gedaan, ons eerste kindje ook. Maar collega's weten het niet bij mij. Ik kan vaak de deur uit voor een paar uurtjes zonder dat het opvalt.
Wat heftig te lezen dat jullie ivf nodig hebben gehad om zwanger te kunnen raken. Fijn dat het jullie nu weer is gegunt. Wij willen ook graag weten wat het word, we hebben nu al een namen discussie Haha Wat betreft vertellen dat ligt hier wat lastiger... niet iedereen van mijn familie zal enthousiast gaan reageren ivm vooroordelen... zo ook schoonfamilie. Wij hebben nogal een heftige tijd achter de rug als gezin. Ik ben nog op zoek naar de juiste methode
Ach... mijn moeder is de enige die weet van mijn zwangerschap (en mijn man natuurlijk ), helemaal blij en trots. Stuurt ze net dit door... ❤️ Wilde m even met jullie delen
Ontzettend last van gevoelige/pijnlijke tepels.. kan 7 juni al terecht voor een echo omdat ze een plekje vrij hebben.. zo benieuwd
Ik zie bij 4 weken staan: vanaf 22 dagen klopt mijn hartje. Wow, dan al! Dat is toch een superwonder!
Dat bleef bij die ene keer.. 3x bij afvegen alleen.. denk dat het geen miskraam is geweest omdat dat destijds echt veel heftiger was en dik donker rood bloed ..dit was normaal en helderrood bloed Hopelijk zit ons wondertje nog lekker bij mama
@Meisje93 Is het een beetje gezakt? Zo super fijn voor je dat het nu is gelukt. Wat ben je populair hier joh! @Pitaa91 Komt goed, met de echo krijg je duidelijkheid. @Kimm24 Super fijn dat je eerlijk kan. Ik zal het aanpassen in de lijst. Kan die volgende datum er dan uit? Hier ook enorme pijnlijke tepels. Als ik er al naar kijk, lijken ze al te scheuren! @Zoef Wat jammer dat niet iedereen enthousiast van jullie nieuws zal worden. Apart eigenlijk wel toch? Het is jullie wonder! @Mammielove Wauw, wat mooi he! ❤️ Heel fijn weekend iedereen!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 1 februari (5) ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar (na aug 2018 27 jaar). ♡ Babywens93 - 1e kindje - 24 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 26 jaar 2 februari (2) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Kimm24 - 2e Kindje - 30 jaar 3 februari (3) ♡ Zoef - 4e kindje - 33 jaar ♡ Pandabeer87 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Mommy90 - 3e kindje - 27 jaar 4 februari (3) ♡ Mammielove - 3e kindje - 31 jaar ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ ILa - 1e kindje - 38 jaar 5 februari (1) ♡ Sylvie866 - 3e kindje - 38 jaar 6 februari 7 februari (2) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ fluitekruidje - 2e kindje - 38 jaar 8 februari 9 februari 10 februari 11 februari (1) ♡ Lidu1 - 3de kindje - 30 jaar 12 februari 13 februari 14 februari 15 februari -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (16) -------------------------------------------------- Afspraken: Juni 6 juni - Krijgertje - Moeders voor Moeders 7 juni - Bella28 - Moeders voor Moeders 7 juni - Zoef - Intake Gyn 7 juni - Kimm24 - 1e echo 19 juni - ILa - 1e echo 19 juni - Mimi91 - 1e echo 20 juni - Pitaa91 - 1e echo 20 juni - Babywens93 - 1e echo VK 21 juni - Babywens93 - Intake VK 22 juni - Pandabeer87 - intake + 1e echo 22 juni - Bella28 - 1e echo 22 juni - Zoef - VK, intake en 1e echo 27 juni - Mimi91 - Intake VK 27 juni - Mammielove - Intake VK Juli 3 juli - krijgertje - Intake vk en 1e echo 5 juli - Lidu1 - Intake VK
Ik heb het precies een week geleden gehad. 2 keer met afvegen, helderrood, maar daarna niks meer. Had toen ookn2 dagen echt steken in mn buik, dus denk innesteling geweest. Fijn dat het bij jou ook weer over is! Toch schrikken hoor!