#besef. Ondanks ik me zo beroerd voel. Besef ik ook nog niet helemaal dat ik zwanger ben van een heel mooi wondertje. Komt denk ik wel als iedereen van de zwangerschap af weet.
@Meisje93 tja leuk vinden komt idd vast wel weer als het weer beter met je gaat! Ik vind er ook niks aan die eerste maanden. Niks geen roze wolk, gewoon overleven.
Blijft het bij jou ook zo aan de gang ik raak er ook echt gefrustreerd door. Hoop heel hard dat het over 3/4weken gewoon klaar is. Ik kan er ook echt nog niet van genieten nu.. Vraag me af hoe dames met een eerste kindje dit doen.
Ellende is die misselijkheid he! Bij mij ook nog steeds bezig, dagelijks overgeven.. verschrikkelijk. Bij de gynaecoloog hadden ze me ook weer gewogen en was tussen die twee afspraken (twee en halve week ertussen) drie kilo afgevallen.. eet ook echt weinig momenteel, eigenlijk alleen Griekse yoghurt omdat al het andere er weer uit gaat.
@Cindy1977 hahaha maak je een voorraad koffertjes aan? Ik heb gelukkig geen kwaaltjes en daardoor ook het besef denk ik niet. Merk wel dat ik eerder moe ben, even geen puf heb om een hele dag in een speeltuin te overleven maar verder doe ik mijn ding en draait alles door nog even wachten tot donderdag en dan mag iedereen het weten!!!
Ow mennn wat heftig voor jullie zeg! Ook jou wens ik een braakvrije zone toe heel snel! Ik lig hier vrnm lekker te liggen op de bank en mijn Man duwt de auto en aanhanger vol zooi voor 22 dgn De zon schijnt vandaag niet echt hier op het dorp, maar wat is het klef buiten zeg blegh.
zo voelt het soms wel helaas. komt vast weer goed. yup. Bij E ook tot ong. 13 weken overgegeven. Daarna pas gestart met medicatie. Hielp toen gelijk. Nu helaas nog niet. Dinsdag weer naar de huisarts. ik vond het bij de 1ste minder zwaar dan nu bij de 2e. Toen kon ik het allemaal goed op eigen tempo doen. Met name het opstaan. @YellowEyes och meis toch. wat vervelend dat je niks binnen houdt. Hoe gaat het drinken?
@Cindy1977 misschien is het wel een miljoenen koffertje, zal hem toch maar aannemen volgende keer @Meisje93 bah snachts ook overgeven, uitputtelijk lijkt me dat. Hou jezelf goed in de gaten dat je niet uitdroogt.. En de andere misselijke mama’s ook natuurlijk.. Gisteravond drukke avond op Schiphol, ik heb 8km gelopen tussen de gates de hele avond. Ben nu wel aardig gaar. Daarna vriendin nog injecteren die in traject zit. Heb het haar ook verteld en ze reageerde zo lief, vond dat wel moeilijk. Zoontje is oprecht geïnteresseerd in de baby en vroeg met de lunch of de baby het eten nu niet op zijn hoofd krijgt. En of de baby ook boertjes en scheetjes kan laten in mama’s buik. Het is maar waar het ventje zich mee bezig houdt
@Meisje93 het drinken gaat ook nog niet zo super. Ik drink lang niet zoveel als dat ik voor de zwangerschap deed, probeer wel een paar slokjes te nemen per keer en dan gaat het redelijk. Maar heb ook vaak gehad dat het er gewoon weer uit komt haha. En bij jou dan?
@Maps ik hoop dat het 's nachts overgeven tweemalig was. pfoe dan snap ik wel dat je gaar bent ja. lijkt me indd ook erg moeilijk om te vertellen. Fijn dat ze zo lief reageerde. Haha wat leuk! Begint echt al een grote broer te worden. Cola gaat er redelijk goed in. Melk ook wel aardig, water etc. met heel veel moeite.
Ben ik echt heel erg dat ik geen zin heb om peuter wakker te maken? Mijn man is naar een bbq 2 uur rijden van hier en geniet wel even van die metime... Dat hij vanavond dan niet meer naar bed wil mag manlief dan weer mee dealen als hij thuiskomt Ik beb er de kracht niet meer voor vandaag...
haha geweldig! Wat een ontaarde moeder ben jij zeg! Nee hoor geef je groót gelijk. Geniet nog maar heerlijk van de rust. Ik ga dochter wel zo wakker maken.
Ik lees nog steeds een beetje mee met jullie. Fijn dat het, op misselijkheid na, bij jullie goed gaat. Hier is vandaag het bloeden begonnen. Gelukkig uit mezelf zonder medicatie. Het is nog bruin dus nog niet echt doorgezet, maar hopelijk het begin. Dan kunnen we het gaan afsluiten.
Wat snel al zo na je echo. Fijn dat je niet lang in onzekerheid hoef te zitten of de keuze hoeft te maken voor medicatie/curettage. Nu kan je straks weer door en wens ik je over 10 maanden een prachtig baby toe!