Meiden, ik log uit. De echo was niet goed, het kindje is 1,5 week geleden gestopt met groeien. Ik wens jullie het allerbeste en de liefste en mooiste baby's toe in februari.
@Ila ... wat is het toch oneerlijk! Vreselijk oneerlijk! Ik wens jullie heel veel moed en sterkte toe <3
@Ila neee!! Oh meis, wat erg!!! We stonden allebei op 4 februari hier En jij had meen ik me te herinneren al een kloppend hartje gezien toch? Wat een vreselijke klap voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen ❤️ Ik hoop voor je dat het alsnog uit zichzelf los komt, zodat je niet alle poespas er nog bij krijgt. Sterkte!!
Heb vanavond in de knoflookolie gebakken. Nooit meer!! Kotsmisselijk van de geur... En die gaat niet meer weg
Hoi ik ben vandaag bij de verloskundige geweest met mijn man. Mijn man was bij elke afspraak mee! Vandaag hartslag controle gehad, mn kindje 160 a 170 per minuut gehoord en zooo prachtig! Het is voor hem dan wel de eerste x om zijn/haar hartslag te mogen horen en hij maakte zoo geweldig mee en vindt ook supersnelle hartslag (logisch ook want het is wel zijn eerste kind haha). Ja hoor, het uitgerekende datum is nu bekend; 31 januari 2019. Heb tip van een oude bekende vriendin gekregen om gembersnoepjes te nemen tegen misselijkheid! Zo fijn is dit spul echt en het hielp ook aardig, al is het maar tijdelijk! Liefs
@Ila neeee wat ontzettend erg, hoe is het toch mogelijk! Je had een goede echo hiervoor toch, geen bloedverlies, misselijk en toch is het kindje gestopt met groeien . Ik weet echt even niks uit te brengen.. behalve dat ik het verschrikkelijk vind voor jullie, hele dikke knuffel