Proficiat met de goede echo's! Veel plezier vandaag @Regenboogjee! Welkom @Eslief! Verder eventjes een egoberichtje want we zijn nog aan het genieten van de laatste daagjes vakantie maar ik ben verloofd!! Vriendlief me gisteren uit het niets verrast na een gezellig etentje met zen tweetjes
Nipt kost voor ons 175 en combinatietest 150.. ik kan me best indenken dat als je wel beide wilt (echt niet nodig volgens mij omdat je met de combinatietest dus niet meer of iets anders vindt dan met de nipt) dat dan niet alles vergoed wordt en je dus een groter deel zelf moet betalen van één van de twee testen. @Eveliennn89 gefeliciteerd!!
Met ‘voor ons’ bedoel ik dat je eigen bijdrage 175 of 150 is, de test zelf kost natuurlijk veel meer Haha
Wij hebben het verteld na de 2e goeie echo, aan onze ouders en broers en schoonzussen en wat goeie vrienden. Gisteren dacht een collega leuk te zijn om in een volle kantine te schreeuwen mij te feliciteren met m'n zwangerschap. Heb daar verder niet echt op gereageerd en ben de weer de fabriek in gegaan. Vanmiddag gaan we na de oma van m'n vriend Wat leuk dus je zag het totaal niet aankomen? Gefeliciteerd! @Regenboogjee heel veel plezier vandaag bij de echo
Hallo, ik lees elke dag mee met jullie. Ik ben geloof ik meer van de likes uitdelen. Ik hoop echt dat de misselijkheid voor die gene die dat heeft snel over mag zijn. Lijkt me heel naar. @TigerAngel7 ik denk dat je op fb niet werd gevonden omdat je een andere profielfoto heb haha @Eveliennn89 waauw wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Ik zag ook mooie echo's voorbij komen. Blijft prachtig om te zien! En fijn dat het goed gaat. Ik hoop geen slecht nieuws meer te lezen hier. We lopen allemaal al naar de 2e trimester te gaan. Gaat toch best snel zeg! Gaan jullie nog wat leuks doen dit wknd?
@Maps haha ja in de natuur zijn is ook fijn. Heb je dat al geregeld dat je geen vroege diensten meer wilt? Groot gelijk dat je die indd niet meer gaat doen. Gisteren 2x overgegeven. Nu net wakker. Dus nog even afwachten of het binnen blijft @Vally85 wij zijn nu bezig om het aan de familie te vertellen. Vandaag mijn opa & oma en morgen de schoonzussen+zwagers. Dan weten alle naaste familie het. En misschien zondag de vrienden. Even kijken.
Vond je dat niet spannend? Ik ga er bijvoorbeeld zelf vanuit dat het goed blijft gaan, maar ergens is toch dat kleine beetje angst... Heel wat anders natuurlijk, maar de laatste keer dat ik naar mijn ouders ging (wonen niet om de hoek) ging het een uur voor vertrek mis. Moet er niet aan denken dat weer te hebben en zwaar overstuur naar ze toe te moeten. Mijn opa woont 2uur bij ons vandaan en toevallig zijn ze volgend weekend bij de elkaar en wil dan vertellen hoe en wat. Pfff... Leuk zo'n collega Wist hij/zij af van je zwangerschap?
Oh en blijkbaar een 10 weken dansje! Ben benieuwd of ik word terug gezet of vooruit word gezet bij de termijnecho.
Oja, misschien dat dat het idd is. Ik zal wel zeggen dat ze naar haar zorgverzekering moet bellen. Die kunnen het vast uitleggen.
@Eveliennn89 gefeliciteerd met jullie verloving!! ⚘ @TigerAngel7 ook niet doordacht van je collega zeg. Sommige kunnen echt hun mond niet houden heh. @Appelmoess geen plannen dit weekend nog. Zaterdag moet man werken en ik zondag. Jij?
@Eveliennn89 wat super lief van je verloofde , van harte gefeliciteerd!!! @Meisje93 werken de zetpillen al wat beter? 2x overgeven per dag is toch nog aardig wat . Vrijdag heb ik nog 1 vroege dienst en daarna hopelijk niet meer. @Vally85 ik zal haar inderdaad even laten bellen met de zorgverzekeraar voor ze voor verrassingen komt te staan.
Haar verloskundige zei dat als ze beide wil ze de nipt anders in België moet laten doen. Begrijp ook niet precies hoe het nou zit...
Ohjaa natuurlijk ik had m'n profielfoto veranderd ohh wat stom niet eens zo bij nagedacht hahaha. Nee, ik heb nu 2goede echo's gehad met kloppend hartje, de kans dat het mis kan gaan is nihil. En mocht het wel misgaan kunnen we er ook makkelijker over praten. Nee dat wist hij niet, hij meende het te zien op de profiel foto van fb en de reacties waar meer mensen hadden gedacht.. maar dan denk k spreek me er dan even apart aan ofzo. Nadat we het de oma hebben verteld zetten we het vanavond op Facebook
@Maps tot nu toe nog niet overgegeven. Dus het lijkt te gaan werken. De overstap van 1 naar 2x per dag. Ja overgeven vind ik echt verschrikkelijk. Maar ook dat misselijke gevoel de gehele dag. Dat hoop ik dan voor je! Volgens mij kan je dat wel aangeven/verwachten hoor. Ik kon geen avonddiensten meer draaien ivm mijn vermoeidheid. Storte om 20u in. Werd ook zonder problemen omgezet.
Nog echo's vandaag? Maandag staan er veel gepland. Ben benieuwd hoe de bevallingslijst er straks uit gaat zien, als iedereen haar termijnecho heeft gehad.
O echt? Ik heb met 6 en bijna 9 weken een echo gehad en ben er nu dus zeker van dat het een blijvertje is? Idd vreemd dat je dan niet even apart genomen wordt om te informeren hoe en wat. Leuk dat je het vanavond aan iedereen bekend gaat maken!
Ja ik heb bij 7 en 9 weken een echo gehad dat het nu nog fout gaat is echt erg klein. De kans is nu groter dat het goed blijft gaan dan fout vind ik. Ja of het nou weekje eerder of later bekend word gemaakt maakt nu niet meer zoveel uit