Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pitaa91, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln je hebt ook wel een pittige week gehad.
    Ja dat wel, maar het hoeft niet allemaal in 1x uitgeruimd te worden toch?

Wow. Nu al de box staan. :eek:
    Vind dat zo'n sta in de weg ding.

Haha. Dan toch maar die jankfilm. :D

Heerlijk! Het was ook lekker weer vandaag.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Eveliennn89 heb jij trouwens morgenochtend je eerste echo pas?

3. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Heb het een en ander gemist, maar wat was het heerlijk weer vandaag.
    Vandaag na de opendag van Gae geweest. Ondanks dat het met de jaren minder word is het wel gezellig. Ben zo erg verbrand op m'n schouders dat ik er blaasjes op heb. En nu behoorlijk last van buikkrampen, wc is m'n beste vriend.

@Kippetje88 wat heerlijk, zal wel aardig druk zijn geweest

@Pln zo jij bent er vlot bij haha ik wacht daar nog wel een paar maanden mee, zou er eerst ruimte voor moeten maken. Is het overhuizen goed gegaan verder?
    Veel succes met uitpakken..

En wat films betreft, ik huil niet zo snel, maar wel om de domste dingen. Of als iemand huilt kan ik ook wel janken haha heerlijk die emoties.

Woensdag gaat heeft m'n dochter haar eerste wendagje op de kinderdagverblijf ben zo benieuwd hoe dat gaat, en donderdag moet ik na de tandarts zit er zo tegen op te kijken. Ondanks dat ik niet bang ben is m'n tandvlees wel extreem gevoelig. Merken jullie al iets aan jullie gebit? Bij m'n vorige zwangerschap had ik alleen last van veel aften in m'n mond en daar bleef het ook bij

4. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!
    Sinds vanmorgen terug uit Frankrijk en ga terug wat actiever proberen meeschrijven. Vannacht amper geslapen en hoop dat daar de slechte dag vandaag vandaan kwam, 3 keer boven de pot gehangen terwijl ik normaal alleen 's morgens echt (gal) moet braken :(

@Vally85 hopelijk betert het braken snel! Let wel op jezelf.

@Meisje93 ook nog steeds zo'n misselijkheid en braken... hopelijk heb je er deze keer niet heel je zwangerschap last van.

@vertellen. Zo leuk al die kinderreacties :D Hier is zoontje nog te jong om er iets van te snappen.

@Cindy1977 heeft het al geholpen?

@MamavanHayden veel beterschap voor je zoontje

@TigerAngel7 spannend woensdag! Hier nof geen last van mijn gebit.

@dames met echo's morgen: veel succes!

@Meisje93 morgen de eerste echte echo. Heb al een pretecho laten maken voor we op reis vertrokken maar daar hebben ze het beebje ook niet opgemeten ofzo, enkel gekeken of er iets zat en of er een hartje klopte.
    Ik heb er wel echt schrik voor. Vrijdag door een watersportactiviteit die veel heftiger was dan verwacht heel wat slagen in mijn buik gekregen :( zoveel mogelijk op ellebogen en knieën proberen opvangen maar dit was niet altijd mogelijk ... hoop zooooo hard op een goede echo morgen en dat dat geen invloed gehad heeft :(

En nog allemaal bedankt voor de felicitaties :D

YellowEyes vindt dit leuk.
  5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Welkom terug, fijne vakantie gehad ?
    Gelukkig zit de beeb echt wel veilig en kan het wel tegen een stootje. Ik heb 1x een keiharde trap in m'n buik gehad van m'n dochter toen ze op de commode lag en een driftbui had. En ook dat zat gewoon goed. Dus van jou zou zeker ook goed komen.

Ja ik denk dat ik het nog spannender vindt dan haar, want als ze erg verlegen is en ik heb haar opgetild en als k haar dan wil neerzetten, dan trekt ze haar beentjes op haha en wilt ze dus niet staan

6. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 @TigerAngel7
    We zouden er eigenlijk een leeshoek van maken maar goed over een aantal maanden komt ie er toch te staan dus die fauteuil moet dan weer ergens naar toe. Die schaffen we dus pas later aan. Verder hebben we echt veel ruimte nu en al schandalig veel cadeautjes gekregen haha. Ik vind dat wel gezellig, maakt het ook wel echter vind ik en voor manlief helemaal. Maar als we in het andere huis nog hadden gewoond was ie mooi op zolder blijven staan!

Appelmoess vindt dit leuk.
  7. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Maps haha ja de hormonen gieren in volle vaart door mij heen. Ik merk het vooral aan de lachbuien. Ik moet soms zo hard lachen dat het over schiet in huilen. Slaat helemaal nergens op, omdat ik nergens verdrietig over ben:D:p.

@Pln wat heerlijk dat het verhuizen gelukt is.

Ik reageer minder nu ik op vakantie ben. Ik probeer wel bij te lezen, maar de energie ontbreekt even om te reageren.

@Cindy1977 hopelijk heeft het geholpen bij jou. De camping wc's hebben hier ook een averechts effect.

@Eveliennn89 succes met de echo vandaag!

Maps en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik herken het een klein beetje. Huil niet om alles ofzo, maar als ik iets moois zie of in gedachte aan mijn ouders vertel dat ik zwanger ben kan ik er wel om huilen (geen idee waarom). Verder voel ik me juist door de vermoeidheid emotieloos.

9. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Lieve meiden. Bedankt voor jullie berichten. Super lief van jullie. Van het weekend behoorlijk naar geweest en erg veel geslapen. Voel me nog niet echt top, maar we gaan zo maar weer eens proberen te werken.

De dames die vandaag een echo hebben, succes!

YellowEyes, Maps en Cindy1977 vinden dit leuk.
  10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Pln .... gelukkig gaat het goed, was ff bang ivm je bloedingen, maar je bent gelukkig gewoon druk :roflmao: Lekker op je gemakje uitpakken en alles een plekje geven, heerlijk!

The Eagle has landed! Noujah Eagletje dan :roflmao: ... maar oké, ik kan naar het toilet! Zo eerst nog maar eens 14 van die bakjes pruimenprut halen :|

Hier voel ik mezelf langzaam ook weer stik goed qua klachten dan, op het gejank na idd. Als Kleuter los staat te gaan in de mini disco dan moet ik daar om blèren van blijdschap....echt wel gevalletje nog zwanger dus :roflmao:

Appelmoess, YellowEyes, Pln en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Goedemorgen!!
    @Cindy1977 aaah super!! Pruimen zijn echt master laxeren haha, onze buurvrouw heeft een mega pruimenboom en we krijgen daarvan altijd heel veel pruimen. Maar we blijven dan echt rennen naar de wc ;).

@moonchild haha ja lekker hysterisch he.

Vanmiddag de echo, spannend.. hopelijk is alles goed met de kleine.

moonchild, YellowEyes en Pln vinden dit leuk.
  12. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Heel veel echo plezier vandaag!!

Maps en YellowEyes vinden dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 oei, heb je veel last van je schouders nu?

tandvlees: in het begin bloeide het heel erg. Nu niet meer. Al kan ik nu ook niet meer zo goed poetsen ivm de misselijkheid.

@Eveliennn89 welkom thuis!
    Ik duim voor een prachtige echo bij je.
    Op zich kan een buik veel hebben, maar snap goed je angst hoor.

@Pln ja dat is ook weer zo! Wij moeten straks weer plaats gaan maken voor de box.
    Dochter heeft gewoon teveel speelgoed. :p

@Vally85 succes met werken. rustig aan, denk aan jezelf!

@Cindy1977 wat fijn!

Pln vindt dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kippetje88, Maps, YellowEyes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
  16. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Bedankt dames! Nog even wachten, zijn pas om 15.35 aan de beurt.. maar we hebben er zin in. Heel erg benieuwd en leuk dat we dan een uitgerekende datum vastgesteld krijgen. :)

@Maps @Kippetje88 @Eslief dames, jullie ook heel veel plezier en succes bij de echo. :) Heeft één van jullie dan ook de termijn?

Kippetje88, Eslief, Manna en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zojuist naar huisarts gebeld of ik andere medicijnen kan krijgen.
    Vanmiddag hoor ik meer. Ben benieuwd.

Maps vindt dit leuk.
  18. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Oh hopen dat het kan! Laat je het even weten? :)

19. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @YellowEyes ja klopt vandaag de termijnecho! Om half 2 zijn we aan de beurt dus nog eventjes geduld :)

YellowEyes en moonchild vinden dit leuk.
  20. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Succes met de echo’s vandaag! :thumup:

@Meisje93 hopelijk kunnen ze je helpen, dit is ook geen doen zo voor je!

Eslief en YellowEyes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina