Succes met de echo's vandaag! Ik kan niet wachten tot ik mijn baby date heb! (Haha weet niet wie et zei maar vond et een leuk woord! )
@Meisje93 je herboren voelen na “maar” 3x overgeven? Haha je bent in elk geval wel positief ingesteld! Gefeliciteerd met de 11 weken! Het gaat inderdaad toch wel snel nu.. nu 2 weken voor de meeste en dan gaan we een feestje vieren
haha tja moeten er toch wat van maken. inmiddels staat de teller op 4. en moet weer gaan ontbijten... als ik vanavond maar weer beloond wordt met een prachtige echo. Kan ik er weer even tegenaan. nou echt heh!! bijna die grens voorbij. zo fijn.
Succes met echo’s vandaag dames! Ik moet nog even wachten, pas met 12 weken ivm combinatietest, termijnecho al gehad met 7 weken (vinden ze hier betrouwbaarder...???). Ben wel beetje jaloers op jullie, zou ook graag even willen spieken en weer even weten waarvoor ik zo ziek ben. Voor alle misselijken... ik heb net vla gevonden en gegeten en dat smaakte toch lekker Haha! @geslacht, ik denk heel sterk een jongetje. Bij m’n zoontje had ik bergen krullen, bij m’n dochter slap haar en nu weer krullen... verder is m’n misselijkheid niet zo heftig als bij m’n dochter, meer vergelijkbaar als bij m’n zoon... kortom ik denk een jongen. Het maakt me iig helemaal niks uit. Wil het wel weten want al m’n babyspullen liggen in Nederland en dan weet ik wat opgestuurd kan worden .
Hier in de familie is ook iedereen aan het gissen naar het geslacht. Heel veel mensen denken een meisje alleen m'n opa denkt een jongen. Als ik het fabeltje mag geloven dat je bij een meisje meer spuugt dan denk ook zeker dat dat het word maar ik heb geen idee en kan ook niet vergelijken. Ik wil graag een jongen en een meisje dus voor mij maakt het echt niet uit
@sannez gelukkig ben je al bijna 12 weken. oeh vla moet ik niet aan denken. Veel te zwaar op mijn maag. Eet af en toe een paar hapjes na het avondeten. Maar ik vind het niks haha. hmm. aan jouw theorie zou je indd zeggen dat het een jongen is! Ga weer uit van een meisje. haar is ook weer heerlijk slap aan het worden. is het de bedoeling dat je nog een keer terug gaat keren naar NL? @Pln bij mij klopte al die fabeltjes wel toen. Maar bleef overtuigd dat het een jongen zou zijn. ben benieuwd wat straks de stand zal zijn. hoeveel jongens / hoeveel meisjes.
Hier de termijn echo! Een lekker bewegend kindje! Datum blijft ook hetzelfde Jij succes nog even met wachten @Meisje93 En jij ook @Bloemetje376 Ben benieuwd naar jullie wondertjes! Hier sinds 10 weken ineens enorm moe. Ik dacht nog valt mee dit keer. Maar nu ineens .. geen tijd voor dutjes overdag. En snachts ook niet zo veel slaap als ik zou willen dus ben wat stil hier maar lees wel mee hoor! Man wil het geslacht nog steeds wel perse weten. Ik niet. Werkt niet echt he. Dus ik denk dat we maar van wel doen. Heb zelf een sterk meisjes gevoel. Maar volgens mij zegt dat niets. Jongen zou makkelijker zijn want dan weet ik de naam al. Hoewel er vandaag een 2e optie bij gekomen is.
De vla zit er nog in hoor, hoera! En ja wij komen als het goed is zeker terug naar Nederland, ik denk over een jaar of 4. Ja bij mij was het dus echt zo met dat haar! Tenminste als het nu een jongen is, anders klopt mijn theorie voor geen meter
@Lenaroos prachtige echo! oei lastig! Succes met keuze maken qua geslacht weten. jeej! dat duurdt nog eventjes voor je de nederlandse cultuur op kan snuiven. Ben benieuwd! ik moet nog +/- 30wk geduld hebben.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (4) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari 3 februari (3) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 4 februari 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (1) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar 7 februari (3) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar 8 februari (2) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar 9 februari (2) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 10 februari (2) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar 11 februari (2) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar 12 februari (2) ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar 14 februari (3) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar 15 februari 16 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 30 -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (27) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Juli 19 juli - Lenaroos - intake VK en echo 19 juli - Meisje93 - termijnecho 17:00u 19 juli - Bloemetje376 - termijnecho 23 juli - Maps - termijnecho 13:50u 24 juli - mamavanhayden - termijnecho 10u 25 juli - Regenboogjee - termijnecho 13.30u 26 juli - pln - termijnecho 26 juli - Nelllie - termijnecho 26 juli - appelmoess - termijnecho 9:30u 26 juli - Ank88 - termijnecho 26 juli - YellowEyes- termijnecho 14.30u 26 juli - TigerAngel7 - controle vk + hartje luisteren 16:00 30 juli - Cindy1977 - echo 10:30u 30 juli - moonchild - termijnecho 09.40 + nipt 30 juli - Manna - termijnecho 18.00u 30 juli - Vally85 - termijnecho 20:20u 31 juli - YellowEyes - intake vk 20:30u Augustus 1 augustus - Meisje93 - controle vk 8.30u 2 augustus - Eveliennn89 - echo 15.00u 7 augustus - Saarrr1988 - centering pregnancy 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 13 augustus - moonchild - controle vk 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 23 augustus - Regenboogjee - 20 weken echo (1/3 bij 13 weken) September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u
Had vanochtend termijnecho! Stond niet in de lijst, want vind het niet nodig om al m’n afspraken daarin te zetten.. maar alles was goed! Zelfs weer een paar dagen vooruit gezet, nu dus al 12 weken zwanger! 31 januari uitgerekend!
Hebben jullie ook zoon last van haar uitval?? Als het zo door gaat is er aan het einde van mijn zwangerschap niks meer over van mijn dikke lange haar Gisteren handen vol onder de douche
Ik moest even weer een paar bladzijdes terug lezen kreeg weer geen meldingen binnen. Zo vervelend. De misselijkheid hier is nog steeds met vlagen over de hele dag. Vooral met geuren is het echt extreem. Qua gevoel mijn gevoel bij de eerste zei een meisje en dat kloptte, nu zegt m'n gevoel een jongen, maar zelf denk ik een meisje hahah omdat m'n gevoel eerder fout had wat betreft dat ik dacht dat het mis zat godzijdank is alles goed. Haaruitval heb ik totaal geen last van, veel minder juist dan voor m'n zwangerschap. *klopt af* Voor de mensen die echo's hebben veel succes en plezier Hoe gaat het verder met jullie?
Wat fijn die mooie echo’s! Hier ook haaruitval . Zoontje had weer een lekkere opmerking, “mama normaal zie je er mooi uit, maar nu zie je er lelijk uit”.. het is maar dat ik het weet goeiendag zeg.