@Cindy1977 nog even aftellen nog! Nog even niet aan werk denken, maar een kleine troost, de mussen vallen hier bijna dood van het dak dus koud zul je het niet hebben Haha ja een kleine diva of net zon eigenwijze kerel als zoonlief. Die was mee en was lekker druk, kan de baby poepen en plassen mevrouw? Pfff ik had het niet meer en mama in alle standen (incl inwendige echo, “mama wat krijg je nu in je billen ”). Vanwege de vakantie moet hij donderdag ook mee naar het nipt “counseling gesprek”, dat wordt lachen. Wat leuk dat jullie de buikfotos bijhouden! Ik vergeet het steeds, heb net degene van zoon erbij gepakt en heb nu een iets groter buikje.
Mooie echo @Maps Ik gebruik de multi vitamine van vita kruid. En dan wel speciaal voor de zwangere vrouw. Ik ben van mening dat we cker wel wat extra vit nodig hebben. Met alleen ons eten redden we het niet meer. Al is gezond eten natuurlijk wel een must. Maar bijv vit D moeten we hier in NL echt bij slikken. Beste wel in druppel vorm. Magnesium ook in olie vorm. Wat eeen warmte he? Pff zie zo tegen deze week op. De nachten zijn ook zo klam en bleh.
Super @Maps . Lekker genieten van jullie kleine stuiterballetje. Hier een spoedecho gehad vanmiddag. Ik kreeg eind van de ochtend buikpijn en begin van de middag helder bloedverlies. Ik schrok me kapot! Vorige zwangerschap met 10+6 een foute echo en nu op 10 + 5 dit.... Ik voelde me zo ellendig. Gelukkig mocht ik een echo laten maken in het ziekenhuis. De kleine was super bewegelijk en sprong alle kanten op. Wat een opluchting! Er was een grote hematoom te zien. Deze ligt gelukkig onder de baby en voor de baarmoedermond. De kleine zal hier geen last van hebben. De buikpijn en het bloedverlies waren dus goed te verklaren. Ik kon alleen maar huilen van geluk. Wat was het mooi om de kleine zo te zien rondbanjeren als je op het ergste bent voorbereid. Ok...er wordt dus nog wel aardig wat bloed verwacht. Ik mag maandag de gewone termijnecho laten maken bij het echocentrum en dan woensdag terug komen in het ziekenhuis voor nog een echo en gesprek. Ze kon alleen delen opmeten, omdat de kleine zo druk was. Die kwam uit op 3 dagen vooruit (11+1). Maandag lukt het meten in geheel hoop ik. We hebben de foto van de benen meegekregen. De rest lukte niet door het bewegen. Zo genoeg over mij....hoe is jullie dag gegaan?
Jemig dat zal schrikken geweest zijn voor jullie! Gelukkig is alles goed zeg! Stuntelend groepje zijn we zeg, ik zal blij zijn als we allemaal gezonde kids eruit geknalt hebben.
@moonchild pohhh wat heftig ineens! Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand en zal de baby er geen last van ondervinden. Ook zo'n lekker beweeglijke baby, heerlijk!
@moonchild wat schrikken geblazen, gelukkig is alles goed met de kleine. En wat een grappige echo foto zo met die beentjes haha. Wel fijn dat je zovaak echo's achter elkaar krijgt. Misschien kun je er dan al het geslacht uithalen. Tenzij je het niet wilt weten hihi
@moonchild wat schrikken zeg! Gelukkig was alles verder goed en kan het geen kwaad. Heerlijk zo'n bewegelijke baby! Ook fijn dat je direct voor een echo kon
@moonchild, dat is schrikken zeg! Ik had dat vorige week maar was helaas niet verklaren. Gelukkig is alles goed
Zo @moonchild Wat een schrik! Gelukkig weet je de oorzaak nu en is je ukje heerlijk druk. Geweldige echo zeg met die beentjes ! Zo schattig! Zo heb ik het nog niet eerder gezien! Dus ook nu 10-2 uitgerekend?
Ik weet precies hoe je je voelt wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed en ben je gerustgesteld!
Nou hier heeft de eerste aft in m'n mond zich gemeld. Heb wel ontstoken tandvlees dus moet volgende maand terug komen bij de tandarts. Hoe gaat het met jullie gebit in de zwangerschap?
Haha ja die beentjes. Alsof de rest van het lijf ontbreekt. Ik zat al even te turen tussen de benen, maar volgens mij is het daar nog te vroeg voor. We willen weten wat het wordt, maar ik denk dat we moeten wachten tot de 20 weken echo. Ik wacht even de termijnecho af voor de datum @Lenaroos . Lopen we misschien wel gelijk op. @Eslief flink schrikken ja. Was het misschien een adertje bij jou? Dat kunnen ze niet goed zien dacht ik.
@moonchild och jee wat zul je geschrokken zijn zeg! Gelukkig hebben ze de oorzaak kunnen vinden en brengt de hematoom geen schade aan bij jullie kleintje. Rustig aan! Wat een super schattige echo met die beentjes .
Jeetje @moonchild dat was zeker schrikken. Wel fijn dat je gelijk terecht kon! Mooie echo zeg! Die beentje♥️
@Maps haha geweldig die vragen. Dat wordt nog wat straks als je moet gaan bevallen. @moonchild wat schrikken! Gelukkig is alles goed met jullie kleintje. ♡ haha geweldige echofoto. @TigerAngel7 hier ook 3 aften. zijn een tijd weggeweest. Verder bloedt het tandvlees niet meer. vervelend dat je tandvlees ontstoken is.