Fijn te horen goede echo ondanks schrik! Hier ben ik er heilig van overtuigd m'n kindje te voelen...Het kan niet anders die plopjes en kriebeltjes...Maar eigenlijk veel te vroeg natuurlijk dus waarschijnlijk gewoon de wens... De kwaaltjes worden hier minder! Maar maakt ook weer onzeker...Mag pas 14 aug naar de verloskundige voor controle en doppler hopelijk...En 30 aug pas naar de gyn voor controle cyste met een echo...Duurt allemaal veel te lang hihi Met alle andere dames alles goed?
@moonchild lange benen wel haha lekker eigenwijs! Gelukkig was alles goed! Bij de 1e heb ik tot 20 wekrn mijn eigen broeken aangehad. Wel ook even met een elastiekje bij de knoop haha. Ik word van deze vitamine pillen m9sselijk. Heb nu kruidvat eigen merk maar die zijn niet zo zeer voor zwangere! Bij de 1e had ik kauw tabletten van davitamon maar die zijn er niet meer......
@moonchild dat was schrikken voor je! Gelukkig gaat het goed met de baby. Heb je nu ook nog last van bloedverlies? Ik slik zelf de Davitamon compleet mama met omega-3 visolie... omdat ik een leuke kortingsbon had gekregen van MvM.
@Kippetje88 wie weet voel je het wel echt! Fijn dat je minder kwaaltjes hebt. Maar snap dat je er ook onzeker van wordt. Hier is de misselijkheid ook een stuk minder gelukkig. @Mimi91 krijg je veel korting dan? Die bon moet ik ook wel ergens hebben liggen.
@moonchild wat schrikken! Maar fijn dat het te verklaren was en wat 'n ge-wel-di-ge echo foto vd beentjes en voetjes! Wat kan je dat goed zien ! Ik heb ook 't idee dat ik plopjes voel. Wat volgens mij niet kan.. Maar voelt anders dan m'n darmen en herken 't echt vd vorige 2 zwangerschappen Kan niet wachten op de 'echte schopjes' en dat je buik opeens beweegd hihi
@Mimi91 net weer wat met afvegen. Het was wel gestopt tussendoor. Die lange benen heeft de kleine niet van ons . Onze zoon is ook al lang. Hij had ook al grote voeten toen hij geboren was. Ik slik ook davitamon met visolie.
O schattig die benen @moonchild hopelijk stopt het bloeden snel!! Wel fijn dat je weet waarom en dat je beebje het goed doet. Ik heb morgen echo, ben benieuwd naar de datum. Onze zoon is van 10 februari. Maar die kwam met 36 weken. Ik heb ook davitamon mama met visolie
@Christiana ... Ow dat is ook ff schrikken met 36 wkn, had het een reden? Hier de dosis omeprazol verdubbeld en ik voel mezelf meteen een stuk beter zeg, mijn bovenbuik doet niet meer gillend zeer en ik kan weer rustig slapen! Zucht wat een opluchting en zucht wat stom dat dat idee weken duurde zeg!
@Christiana veel plezier vandaag! Hier gaat het steeds 2dagen op en dan weer keihard af.. Werk nu halve dagen omdat het spugen me echt uitput. Weet ook echt niet wat ik nog moet eten. Het beste kan ik vloeibaar eten, dat spuugt 't makkelijkste. Druiven zijn echt niet te doen jakkes. Ook voor 't opstaan eten, beschuit, vla, brood, fruit alles komt eruit. Gistermiddag voelde ik het ook al 2 u aankomen. Het blijft dan net zo lang vervelen in m'n maag tot het eruit komt. Qua moeheid lijkt het wel wat beter te gaan maar die hitte icm spugen is een drama. Drinken gaat wel beter gelukkig.. Ik denk maar aan donderdag dat we weer bij de kleine mogen spieken
@Christiana heel veel plezier vandaag. Hoelaat moet je? Och met 36 weken al! Hopelijk blijft deze wat langer zitten. @Cindy1977 wat super dat de omeprazol zijn werk doet! @Pln heh dat is ook rot. Denk je dat het eindelijk de goede kant op gaat.. ik ontbijt met appelmoes. Dat spuug je er lekker makkelijk uit. och nee druiven is drama om eruit te gooien. appel ook trouwens. ja gek heh. Het eten wilt dan gewoon niet zakken. Hopelijk voel je je snel weer wat beterder. Zo vervelend dat spugen en die misselijkheid. Gebruik jij nog primperan?
Hey meiden, hebben jullie ook zo'n last van verstoppingen? Weet op dit moment niet meer zo goed wat ik er aan kan doen... Veel drinken en fruit is niet de oplossing. Wie van jullie heeft nipt in Nederland gedaan? Moesten jullie lang wachten op de uitslag? Ik weet nog niet wanneer ik bloed kan prikken, maar het houdt mij nu al behoorlijk bezig...
Ik word midden in de nacht 2x wakker op te plassen. Weet niet of jij dat ook hebt, maar elke keer als ik wakker ben ik een een liga koekje en drink ik een glas water. Bij mij lijkt het redelijk te helpen. De warmte maakt het ook pittig hoor. Erg vervelend dat je er zo erg nog last van hebt.
Ik gebruik al ruim 2 weken niks meer. Medicatie hielp helemaal niet werd er alleen maar duf van. En ik ben afhankelijk van m'n auto heb al bijna 2x een ongeluk gemaakt. M'n man moest gewoon aan m'n stuur trekken terwijl ik anders heel goed rijd. Voel me daarom ook wel een stuk fitter denk ik. Appelmoes, heb ik wel gehaald nog niet geprobeerd goeie! Echter verschilt het wanneer ik moet spugen meestal pas 2 u na mn ontbijt vandaag was dat nog geen half uur.. En regelmatig vlak voor het avondeten..
Ja ene nacht wel andere nacht niet. Heb alleen al 2 nachten een brok in mijn keel dus om dan te eten vind ik ook riskant omdat je meteen weer gaat liggen.. Ik denk dat ik gewoon nog een poos moet afzien
Ik heb precies een week geleden bloed geprikt, en wacht nu op de uitslag. Spannend hoor, schijnt 10 werkdagen te kunnen duren. Maar hoop uiteraard eerder.
oei! Geoot gelijk dat je er helemaal mee gestopt bent dan. ah oke. Ik moet met moeite het laatste hapje opeten en dan gelijk rennen naar de wc. Hopelijk is het allemaal snel weer voorbij & mag het echte genieten komen.
Ik eet alleen volkorenbrood, fruit, yoghurt, cornflakes en liga. Verder houd ik weinig binnen... In de eerste 2 dingen zit vezels, maar geen effect. Ontbijtkoek misschien maar eens proberen. Waar kan je die roosvice kopen? Staat dat bij de aanmaaklimonade in het schap?
Ow... Die irritante brok heb ik ook met regelmaat. Toch eet ik wat en als die brok te erg is ben ik ergens opgelucht als ik toch heb gespuugd. Hopelijk zakt het snel weg.