Haha grappig, ik ben ook op 9 feb, 1 dag voordat m’n zoontje 6 wordt! Ook toevallig! Sterkte met je keuze, dat zal niet makkelijk zijn....
Ik ook ongeveer 2kg. Ik weet ook niet wat precies normaal is. Maar goed bij mij mocht er wel wat bij aangezien ik maar 55.5kg woog toen ik zwanger werd en best lang ben.
Heel veel succes vandaag met de echo meiden! @Christiana succes met kiezen. Heb je nog een ziekenhuis in de omgeving? Ik ben nu een halve kilo aangekomen. (Dat lijkt allemaal op mijn borsten te zitten.)Ik heb me op vakantie lekker laten gaan met slecht eten. Nu let ik weer een beetje op dat ik vooral gezonde keuzes maak. Ik ben helemaal paprikachipsverslaafd deze zwangerschap, dus ik mag 1 bakje per dag van mezelf. Ik had ooit deze tabel gezien met gemiddelden. Maar ieder lichaam reageert toch anders. Ook deels afhankelijk van BMI. https://32wekenzwanger.nl/gewichtstoename-tijdens-je-zwangerschap/
naar mijn weten alleen nog maar afgevallen. Mijn eigen weegschaal is kapot. 1 aug weer bij de vk wegen.
Goed nieuws, voel me overdag stukken beter de laatste 3 dagen! Maar oh oh wat is het dan vervelend om vanaf 4 uur smiddags weer helemaal in te storten en boven de wc te hangen... maar goed, het begin van betere tijden lijken aan te breken! Super leuk al die goeie echo’s! Ik mag volgende week, ben er ook wel beetje zenuwachtig voor of alles goed is, sinds 7.2 geen echo meer gehad en dan ben ik 12.3... hopelijk is alles goed.
Sinds laatste menstruatie 8 kilo afgevallen. Gisteren heeft de vlos aan de hand van mijn bmi verteld dat ik ong 11 kilo mag aankomen. Pfff liever niet haha. Mocht iig niet meer afvallen, helaas heb ik dat niet meer zelf in de hand
Je hebt Uden maar dat wil ik niet meer. Ik zou zelf naar den Bosch willen denk ik. Ik ben er zelf met 26 weken geboren, dat wil niks zeggen natuurlijk maar heb er een beter gevoel bij.
Hier juist wat kilo's kwijt door de verminderde eetlust en het overgeven. Vorige week maandag was ik 5 kg kwijt, ben benieuwd hoe het er nu voor staat. Krijg ik morgen wel te horen.
Hier niks aangekomen nog...Maar ach was toch te dik haha dus geeft niks! eet mamma's vetjes maar op hoor kind! Pfff 14 aug pas naar de vlos voor hartje luisteren...Vanaf 9,4 niks meer die tijd duurt laaaaaaaaang...Ik voel van alles van spierpijn in buik tot nog zere borsten maar die onzekerheid hé?...Zou bijna een pretecho tussendoor boeken
Als ik naar m'n lichaam kijk oog ik wel dikker (borsten zijn voller en dikke buik door de slechte stoelgang) maar de weegschaal zegt 3kg lichter. Maandagavond weer een echo dus zit nu ook wel een beetje in de stress (bang dat er wat mis is) en hopelijk hoor ik dan wanneer de nipt is. Wat is volgens jullie beter? Nipt of combinatietest.
Ahh meid.. wat vervelend dat je in de stress zit. Ik hoop dat je toch een manier vindt om wat te ontspannen. In het boekje wat ik meegekregen heb van de gynaecoloog over de nipt en combinatietest, staat dat de nipt betrouwbaarder is. Als je kijkt naar de cijfertjes of de nipt en combinatietest alle kinderen met down-, edwards- en patausyndroom ontdekt, scoort de nipt een stuk hoger. Zal nog even een foto voor je toevoegen. Links is combinatietest en rechts nipt.
PRACHTIG! Wow zeg! Ik ga de hele tijd bijna hyperventileren als ik bij dit topic kom, het drukt me zo op de feiten. Ik reageer op 900 andere dingen in dit forum, maar probeer jullie onbewust te vermijden. Nog 5 nachtjes tot de echo, ik heb geen idee wat we gaan zien. Overal staat dat je je bm nu echt moet kunnen voelen, nou ik kan best diep achter mijn schaambot drukken, maar hem voelen ho maar. Terwijl ze bij de echo met 9 wkn zei dat hij al best hoog zat. Veel plezier met de echo’s dames!
Geen zorgen hoor. Ik voel zelf ook niets. Durf nu ook niet meer harder te duwen ivm de hematoom. En ik voel ook niets bewegen nog. Mijn buik lijkt ineens minder opgeblazen. Pfff laat deze week maar heel snel voorbij gaan!
@Cindy1977 probeer er vertrouwen in te hebben. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan met jouw verleden. @Vally85 wat vervelend die stress. Hopelijk zit alles gewoon goed. Heb je de komende dagen afleiding?
Ik ben net bij de vk geweest. Afspraak wat vervroegd omdat mn man morgen niet meer kon. Gelukkig vandaag plekje over! We hebben wel 20 minuten gekeken maar de baby dacht; mama je kan de boom in ik blijf lekker slapen. Haha het lag er alleen maar zo bij, als een alien. Haha (zie foto) af en toe wat beweging maar erg weinig. Wel jammer! Bij mn andere 2 kids was et zo leuk om te zien al die salto's die ze toen maakte in mn buik. Nja maar na 20 min zei de vk dat et em niet gaat worden qua meten. dus mag volgende week terug komen. En dat vind ik dus helemaal niet erg hoor. Haha. Wie weet kunnen we dan ook een nub zien. Dat was nu nog te vroeg. @Cindy1977 ik vroeg mn vk of ze mn baarmoeder kon voelen en toen ze voelde zei ze dat het nog wel echt achter et bot zat. Ze voelde wel een klein randje maar moeilijk. Hopelijk stelt je dit wat gerust.
Wel mooi dat je de hersenen zo goed ziet @Appelmoess ! Thx! Het stelt mij weer een piepje gerust! En bedankt dat jullie allemaal naar mijn zoveelste mental breakdown luisteren