Gegoogled en ben benieuwd. zelf maak ik er niets op uit. Heb wel 1 foto zij aanzicht. Maar die is niet duidelijk. Heb ze toch even in dat topic gedropt! Hehe
ik heb 3 vriendinnen die in het jeroen Bosch zijn bevallen en zijn daar erg over te spreken! Uden ben ik niet bekend mee.. Wat gewicht betreft, ik was 2 weken terug 2kg afgevallen sinds de zwangerschap dus ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig nu. Morgen maar eens kijken. Ik blijf 1x per dag spugen soms wat vaker en moment is ook afwisselend. Nog wel veel misselijk. Afgesproken met werkgever dat ik deze en volgende week zoiezo halve dagen blijf werken, en mijn reeks van 7 hebben ze wat meer verspreid. Anders had ik 7 diensten, 1 dag vrij en dan weer 4 diensten.. Ja dat lukt me nu gewoon niet. Begin het steeds meer te accepteren maar toch nog wel gefrustreerd dat ik voor m'n gevoel zoveel inlever op energie en fitheid. Maaar ik heb er alles voor over, hier hebben we lang op gewacht!
OM een of andere reden heb ik het elke keer een week voor de echo. Dan komt ineens die onzekerheid. Bedankt voor je foto. Ik las of het forum ouders van nu een heel stuk over dames die het erover hadden dat het niet heel erg betrouwbaar is (soms maar 15%) waardoor veel ouders in spanning zaten of zelfs de zwangerschap afbreken terwijl het misschien helemaal niet nodig is. Schrok daar best wel van
Ik werk gewoon elke dag, maar tot nu toe heb ik elke keer een week voor de echo al spanning uit angst. Misschien ook deels omdat de nipt gedaan mag worden binnenkort en nog niet zo goed weet wat ik daarvan moet denken
@Pln fijn dat je diensten aangepast zijn! En ja het is frustrerend om je zo te voelen. Hopelijk voelen we ons na de 16 weken weer helemaal goed. ah oke. Ja dan komt het ineens dichterbij heh. Probeer er vertrouwen in te hebben. Hoe staat je man erin? Wij gaan geen nipt/combinatietest doen.
Kan me voorstellen hoor, het blijft allemaal natuurlijk nog hartstikke spannend! Probeer wat leuke dingen te plannen om je gedachten er een beetje vanaf te zetten, is voor je eigen gemoedstoestand dan ook wel prettig denk ik! Oh jeetje, ja dat is wel heel schokkend. 100% zekerheid heb je met die testen (helaas) sowieso niet, dus dat is wel vervelend.. mijn vriend en ik zaten ook heel erg te twijfelen om de nipt test überhaupt wel te doen, omdat het toch een "kansberekening" blijft en het niet met 100% zekerheid is vast te stellen. Uiteindelijk besloten het toch wel te doen. Zou jammer zijn als je achteraf spijt krijgt dat je zo'n test niet gedaan hebt.
Vanmiddag termijn echo gehad... .en ik mag weer 'legaal' meedoen in dit topic .. definitieve uitreken datum = 15 februari 2019! Heb meteen gebeld om 'n geslachtsbepaling echo in te plannen  eind augustus Ook kon ze deel vd navelstreng zien en dat de placenta aan achterkant/bovenkant komt  dus hoop straks goed de schopjes te kunnen voelen en mijn vriend ook
@Vally85 ik herken de onzekerheid. Afgelopen zaterdag was ik zo ziek toen zei ik ook tegen mijn man:ik ben zo bang dat de echo donderdag niet goed is, dan is dit allemaal voor niks.. Echt een horrormonen momentje! Volgende dag nergens meer last van. Nu kijk ik er vooral heel erg naar uit om morgen weer te spieken en verbaan ik alle negatieve gedachten. Zodra 't in m'n hoofd popt moet het weg! Wat betreft nipt en combinatietest hebben wij het bewust niet gedaan. Dacht dat mijn man 't wel zou willen maar ivm een evt geen goede berekening en daarbij het gevoel "het komt zoals het komt" hebben we besloten het niet te doen. Als het niet goed was dan zou het een mk worden of gaan we er het beste van maken!
@Cindy1977 jij maakt jezelf nog is gek haha. Maarree hoe wil je de bm voelen? Heb het eigenlijk ook nooit geprobeerd. Weet wel dat ie bij de 1e heel snel terug op zn plek was...
Nou ik kon toch niet stoppen met proberen, als je hem voelt, weet je meteen dat dat hem is. Er voelt niets zo hard aan in je buik als je bm. Vanaf je navel met je 3 middelste vingers richting je schaambot duwen. Iedere keer 3 vingers opschuiven. Ik moest veel dieper drukken dan ik dacht, echt wel meerdere cm door mijn spek heen. Bij mij zit hij idd al een paar cm boven mijn schaambot en dus ook wat naar achteren. Ik kon direct gelukkig ademhalen
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (2) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar 7 februari (2) ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar 8 februari (2) ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar 11 februari (2) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar 14 februari (3) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 30 -------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (26) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Juli 26 juli - pln - termijnecho 26 juli - Nelllie - termijnecho 26 juli - Ank88 - termijnecho 26 juli - YellowEyes- termijnecho 14.30u 26 juli - TigerAngel7 - controle vk + hartje luisteren 16:00 30 juli - Cindy1977 - echo 10:30u 30 juli - moonchild - termijnecho 09.40 + nipt 30 juli - Manna - termijnecho 18.00u 30 juli - Vally85 - termijnecho 20:20u 31 juli - YellowEyes - intake vk 20:30u Augustus 1 augustus - Meisje93 - controle vk 8.30u 1 augustus - Moonchild - controle echo + consult gyn 2 augustus - Eveliennn89 - echo 15.00u 7 augustus - Saarrr1988 - centering pregnancy 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 13 augustus - moonchild - controle vk 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 23 augustus - Regenboogjee - 20 weken echo (1/3 bij 13 weken) September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u
Morgen een drukke dag met echo's! @TigerAngel7 superleuk dat jullie morgwn naar het hartje gaan luisteren. Zo mooi om te horen. ♡