Dank jullie wel dames, voor jullie antwoord op mijn vraag en voor het plezier en succes wensen voor de echo! Uiteraard laat ik even weten hoe het is gegaan. Ik ga vandaag lekker in het zwembad liggen tot een uurtje of 2. Deze hitte is niet meer te doen, 35 graden pff. Heb het idee dat de hitte ook niet erg helpend is voor het misselijk zijn en het overgeven. Het was gisteren weer flink raak. Hoop dat ik vandaag wat meer geluk heb!
Ik ben het compleet beu na bijna 3 wkn op de camping hier, normaal had ik die tent in de fik gestoken en waren we al onderweg naar huis, maar de hitte thuis houd mij tegen. Hier is 36 graden echt veel beter te doen dan thuis, dus ik moet mezelf nog ff bezighouden tot morgenavond, dan pas mag ik weg van mezelf En er komt maar geen eind aan ook, wat is dit voor zomer?!
Ik vind dit ook wel.erg warm hoor! De kleine man heeft er ook last van. Zo zielig!! @Cindy1977 ow nog even volhouden je zit echt liever daar dan hier hoor!
@moonchild veel plezier op het strand! @YellowEyes ik heb nu ool echt last van de hitte. Het is echt niet meer te doen zo. @Saarrr1988 wat fijn! @Cindy1977 ja hier is het vooral benauwd. Echt niet lekker meer. Wanneer komt de verkoeling nou?
@Meisje93 ja erg he! Ook meer aan het overgeven door de hitte? Vind het echt ellendig. Werd er gisteren zo chagerijnig van. Dan heb je een keer honger, maar je kunt echt niets binnenhouden. Het kan me echt gestolen worden.
Wij hebben nu 2 weken dicht bij huis op de camping gezeten. We moeten morgen inpakken met 38 graden. Bleh!! 10 graden minder mag wel hoor. Ik hou van lekker weer maar 24 graden en zon is al prima! Met die lage bloeddruk draait ook regelmatig alles.
ja vandaag helaas weer wel. 2x overgegeven. Maar ben weer zo misselijk dat ik amper wat weg krijg. Maag is nu ook nog helemaal leeg. Zo uitputtend. Ben blij dat ik nog geen vakantie heb geboekt. Sterkte meis! hopelijk voel je je snel wat beter. och nee inpakken met die temperatuur is niet te doen. anders proberen regelmatig boillon te drinken? Hier ook erg duizelig. Regelmatig zwart voor mijn ogen, maar naar weten nu geen last van een lage bloeddruk.
Wat vervelend ook die lage bloeddruk! Werkt ook niet echt mee dan! Mijn bloeddruk is nooit omhoog te krijgen. Schijnbaar heb ik standaard een wat lagere bloeddruk maar hij was perfect zei ze... Mijn zoontje kon er gister ook niet goed tegen. 2x overgegeven en 2 flinke golven. Hij raakte helemaal overstuur ervan! Was zo zielig..iets minder mag inderdaad wel of een lekker fris windje is ook al goed!
@Meisje93 ach meid, verschrikkelijk is het he! Veel sterkte, hoop dat het bij jou ook snel minder wordt, jij hebt er ook al akelig lang last van. @Christiana oh ja verschrikkelijk! En inderdaad al helemaal met een lage bloeddruk. Succes en sterkte ermee, hoop dat het nog een beetje meevalt qua hitte. @nijntje90 ach wat ontzettend sneu voor jouw zoontje. Arm kind! Hoop dat hij zich snel beter voelt met dit weer.
@nijntje90 ah wat sneu! anders regelmatig in een badje zetten om af te koelen? @YellowEyes yep nu 5 weken al die drama.
Ik zie dat morgen de top dag word met vies benauwd zweet weer en dat het dan flink daalt zaterdag. Nou ja flink, iig naar 25 graden en dat de nachten ook best koel zijn. Lukt het slapen wel bij jullie? Of drijven jullie en de kids hun bed uit?
Iedereen veel succes met de echo's! Veel sterkte met de misselijkheid dames maar het (te) warme weer is daar inderdaad niet bevordelijk voor... Weet ook niet meer waar kruipen, zelfs binnen is het nog amper uit te houden @nijntje90 hopelijk voelt je zoontje zich snel beter!
Dankjewel meiden! Ik moet helaas nog tot 17.30u wachten.. Geen zenuwen, wel moe van een ochtend werken. Gisteren een beetje gespuugd voor 't slapen vandaag nog niks. Duimen dat het goed blijft gaan en die brok in m'n keel ook weg gaat. Nu lekker even dutten op de bank.
Onze echo was ook goed gelukkig! Datum is bijgesteld naar 11-2. Hopelijk de andere ook goede echo' s!
het is verschrikkelijk. De ochtenden zijn gewoon al heet. Tot nu toe slapen wij nog goed gelukkig. Zag het ja dat de nacht temperatuur gelukkig weer gaat dalen. @Pln duim met je mee!! nog 3 uurtjes geduld. fijn! @Ank88
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (2) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar 7 februari (2) ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar 8 februari (2) ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar 11 februari (3) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 30 -------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (26) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Juli 26 juli - pln - termijnecho 26 juli - Nelllie - termijnecho 26 juli - YellowEyes- termijnecho 14.30u 26 juli - TigerAngel7 - controle vk + hartje luisteren 16:00 30 juli - Cindy1977 - echo 10:30u 30 juli - moonchild - termijnecho 09.40 + nipt 30 juli - Manna - termijnecho 18.00u 30 juli - Vally85 - termijnecho 20:20u 31 juli - YellowEyes - intake vk 20:30u Augustus 1 augustus - Meisje93 - controle vk 8.30u 1 augustus - Moonchild - controle echo + consult gyn 2 augustus - Eveliennn89 - echo 15.00u 7 augustus - Saarrr1988 - centering pregnancy 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 13 augustus - moonchild - controle vk 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 23 augustus - Regenboogjee - 20 weken echo (1/3 bij 13 weken) September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u