Onze gasten wisten het allemaal al en vanmiddag zet ik de foto in de bijlage op sociaal media. Wilde het eigenlijk na de nipt doen maar de foto’s zijn echt zo mooi geworden! Heb onze hoofden er ‘afgeknipt’, ik wil best met mijn hoofd op het forum maar mijn man denk ik niet.
@Mimi91 van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een prachtige foto’s, super leuk met de babyschoentjes erbij. Wat super dat jullie een mooie dag gehad hebben en de foto’s zo mooi zijn geworden . Hier eindelijk het 12 weken dansje, het moment waar we zo lang op gewacht hebben! Buiten heerlijk afgekoeld, de hoofdpijn is ook direct weg
Jep herkenbaar. Hebben ze je ijzervoorraad al gecheckt? Bij mij was die alle zwangerschappen ook te laag, daardoor extra duizelig en draaierig. Een voordeel: je hoeft niet rustig aan met zout te doen
hier ook erg duizelig. al een paar dagen. hoort bij dit termijn schijnt. @Maps nu stoppen met prednison toch?
Weet niet of er specifiek naar ijzer gekeken werd. Had vorige week wel een bloedafname en de gyn zei er niks speciaals over dus veronderstel dat dat in orde was... Ja is al 1 voordeel, want ik hou zo van zout
Ja, vorige week begonnen met utrogestan afbouwen. Vandaag met de prednison. Volgende week medicijn vrij!
Nou nog niet gezegd dat het beter ging met de misselijkheid/spugen of het begint weer. Sinds gisteravond gaat alles eruit. Ben er inmiddels slap, duizelig en bibberig van. Alleen wat slokjes cola?? blijven wat langer zitten. Zo gehoopt op een fijne dag nu de temperaturen weer gezakt zijn.... Zo klaagmodus uit