@Meisje93 in de zin van mis gegaan bij vorige zwangerschap of lang geduld hebben om zwanger te worden? Het is snel gegaan de 4,5 jaar maar sommige kleertjes zijn qua kwaliteit al niet zo best meer, plakkerige prints ed gewoon vergaan! Boven hebben we gelukkig net verbouwd en ons zoontje heeft een “grote jongens” kamer en zijn oude kamer wordt de babykamer. Alleen nog een kleurtje op de muur, gaat ook iets neutraals worden denk ik
Ben jij mijn tweelingzus ? Ik had dat ook allemaal al. Staat nu te wachten tot men test weer positief is. Veel symptomen. Nog even afwachten
@Maps in de zin van geduld hebben. Toen we voor de 1ste gingen wel 2x een vmk gehad. Ah ja, en dan ook maar afwachten wat dit gaat worden. heerlijk dat jullie uit de verbouwing zijn. Al vindt ik verbouwen altijd wel leuk. Vorig jaar de badkamer gedaan. en toilet beneden vernieuwd. Zijn nu met de schuur begonnen. En dan starten met de kinderkamer van E. @Kimm24 hier ook bultjes. Maar die zitten er altijd al. Zag vanochtend wel ineens dat al mijn hele tepelhof is opgezet. Heb het gevoel dat ik straks een paar dagen vooruit gezet ga worden. Vindt het te bizar hoe zwanger ik me voel op 16dpo.
@Meisje93 wat naar dat je 2x een vmk hebt gehad. Duimen voor een mooie plakker nu, maar we zijn goed op weg . Ja verbouwen is ook leuk, ik bedenk steeds weer een nieuw project Ik heb niet zoveel symptomen alleen een beetje hoofdpijn en wat misselijk sochtends.
Toen had ik lichte streepjes op 14-15dpo. Wist dan ook gelijk genoeg. Dat het niet goed zat. Wat is jullie volgende project? Keuken staat ook op het lijstje. Maar wachten we nog mee tot de kids groter zijn. Die slopen toch heel je huis.
Hetzelfde hier, de streepjes liepen af. Bij de ander waren de hcg waarden te laag. Nu gelukkig een beter gevoel! Keuken is wel al heel leuk om te oriënteren en uit te zoeken! Wij moeten boven nog kozijnen &deuren schilderen, maar ik ga daar denk ik iemand voor inhuren . Vind dat zon rotklus! Nu wordt de eethoek aangepakt, heb een lange eetbank besteld en zon boomstamtafel.
Super dat je nu een goed gevoel hebt.. Ik ook. Dus ik geniet volop. Ja heel leuk! Al twijfel ik heel erg. Ik vind een houtlook keuken erg gaaf. Maar vind maar weinig kastdeurtjes daarvan leuk. haha! Is indd niet het allerleukste klusje. En je man? Gaaf zo'n boomstamtafel. Bank lijkt me ook ideaal, bespaart je veel ruimte.
Hm oké, dan ben ik dus wel een van de weinige die wel koffie drinkt. Ik neem er elke dag sowieso 1 en soms zelfs nog een tweede. Misschien moet ik toch maar proberen de koffie te laten staan.. Maar voor mij zal het op het werk ook erg opvallen als ik opeens geen koffie meer drink. # over de babykamer: wij wachten met spulletjes kopen tot na de 12 weken, en misschien nog wel iets langer. Zelfde als het vertellen dat ik zwanger ben, vorige keer zijn we door de vk het toch eerder gaan vertellen. Zij vertelde ons dat we het makkelijk tegen onze familie konden zeggen want het hartje klopte toch al (7,5week was ik toen). We wilden eerst echt tot 12 weken wachten. Maar daardoor wij het doodleuk op speciale manieren verteld. Iedereen blij, bij de volgende echo klopte het hartje niet meer. Dat was nogal een domper. Deze keer wachten we zo lang mogelijk en ook met dingetjes kopen totdat er iets meer zekerheid is.
Ja dat is begrijpelijk idd. Iedereen moet op eigen manier doen wat je je er wel goed bij voelt. Hoop dat het bij jou alles goed gaat en ik geloof in je en je ongeboren kindje!
@Bloemetje376 dan lekker tot de 12 weken wachten. Wij willen het ook niet zo vroeg vertellen. Indd voor het geval dat. Bij de 1ste uiteindelijk met 10 weken verteld. Omdat ik zo beroerd was. Anders hadden we het ook met 12 weken verteld.
Welkom Moonchild! Wat een verdriet moet dat geweest zijn zeg, hopelijk nu een mooie fijne zwangerschap. Ik droomde dat mijn vriend me niet meer moest, gelijk smiddags een test gedaan en die was positief haha. Ik droom altijd al wel opmerkelijk, maar deze keer was het toch anders. Plassen moet ik ook veel, terwijl ik dat de afgelopen 3 maanden bijna niet deed ivm de maagverkleining. Moet morgen naar mijn chirurg in het ziekenhuis maar durf daar nog niks te zeggen denk ik. Hebben jullie ook allemaal last van rommelende darmen?
Ik zit nu te wachten bij de friettent op onze bestelling... maar jeetje, misselijk Haha Welkom kwaaltjes. Hoe gaat het met jullie dames? Heb even niet terug gelezen.
Owww dat wakker worden ja! Vanmorgen werd ik wakker en dacht damn ik ben aan het bloeden.. Maar nee dat was het gelukkig niet.. Ik ben bij mijn zoontje de hele zwangerschap onzeker geweest.. Hopelijk ga ik deze zwangerschap dat een beetje naast mezelf neerleggen. Nu alleen maar hopen dat dit kleintje niet 10dagen overtijd geboren gaat worden (verjaardag van mijn zoontje en die bleef toen ook 7 dagen zitten)
Ik voel me niet lekker in mn vel. Het komt vast door ijzerkort en extreem moeheid. Daarnaast voel ik eindelijk iets meer stekende pijn in mijn borsten. Een beetje iets gevoeld in mijn onder rug en buik, voelt het bijna pijnloos maar wel stekende. Spannend allemaal!
@MamavanHayden ik zou het wel eerlijk zeggen denk tegen de chirurg. Misschien hebben ze tips oid. En ja, hier ook rommelende darmen. @Zoef vervelend heh die misselijkheid. Hier ook aanwezig. En erg moe! Hoort er allemaal bij. Wat vervelend dat je je zo voelt. Hoe laag is je hb nu dan?
@MamavanHayden moet je wel vertellen hoor. Ze kunnen je alleen goed helpen als je hen alle informatie geeft. Heeft één van jullie ook steeds een licht gevoel in je hoofd? Met name als ik opsta zie ik echt zwarte vlekken en ben ik gedesoriënteerd met het gevoel dat ik flauw ga vallen. Herkenbaar?
je ijzergehalte in je bloed. Aangezien je zegt, dat je een ijzertekort hebt. @Fluitekruidje soms wat duizelig/licht in hoofd. Maar geen gevoel van flauw vallen. Lijkt me erg vervelend. Niet te snel op gaan staan dus.