Ik ben er al van bekomen en heb hulp gehad # vitamine .... Foliumzuur, D, B12 1000mg, Multi en B complex. Ik prop ‘s morgens in mijn mond wat ik tegenkom
Ja ze adviseerden mij tot minimaal 10 weken, aangezien dan de "aanleg" van de baby nog aan de gang is. Mocht je langer doorslikken was dat ook geen probleem, maar niet perse nodig zeiden ze. Ja heel fijn dat ik naar de gyn mag! Verbaasde mij ook dat ik zoveel echo's mocht.. maar vind het wel heel fijn, word je toch wel meer door gerustgesteld. Ja, door de missed abortion. Ze zeiden me al na de missed abortion dat als ik een volgende keer zwanger zou zijn, ik ook meteen naar de gyn mocht als ik dat zou willen. Hebben me ook een aantal keer nog gebeld om te vragen hoe het ging, dus voel me echt fijn bij deze praktijk.
Hahahah ja bij mijn vorige 2 zwangerschappen mocht ik zoveeeeeel echos hebben. Superfijn. Ik zou ook weer doen wegens medische situatie.
Ik heb van mezelf al een lage bloeddruk, dus wel vaker last van. Nu was ik vorige week toevallig bij de huisarts en toen was ie 90/60 en toen vielen een heleboel dingen op zijn plek. Duizelig ben ik dus momenteel erg vaak en het gevoel van flauwvallen dus ook regelmatig. Maar dan is jou bloeddruk denk ik ook wat lager dan normaal. Je lichaam is natuurlijk ook hard aan het werk
Ik slik van davitamon de mama totaal extra met omega 3 en 6. Ik eet zelf helemaal geen vis dus leek me wel een goede zo. Verder let ik altijd al wel op met wat ik eet, al hou ik wel van lekker eten en doe ik dat dus ook gewoon Maar ik snap dat je dan niet ook nog je koffie gaat laten staan. Al is 4 misschien wel wat veel? Ik drink veel thee, maar let dus wel op dat ik maar 1 tot max 2 koppen zwarte/groene thee drink op een dag @YellowEyes fijn zeg dat je dan wat extra echo's krijgt. Ik heb vorige zwangerschap ook aarsig wat echo's gehad, maar dat was pas later omdat mijn zoontje lekker groot was (vooral lang uiteindelijk)
Goeiemorgen Welkom nieuwe dames. Ook ik heb veel echo’s gehad mijn laatste zwangerschap dat was medische noodzaak ivm mijn chronische ziekte colitis ulserosa. Dus kreeg elk gyn bezoekje een echo ivm groeiacherstand of vroeggeboorte. Nu as donderdag onze eerste gyn afspraak. Ben benieuwd hoor of ik al een echo krijg dan. Van de ene kant liever niet omdat ik weet dat ik korter zwanger ben dan mijn cyclus is maar van de andere kant waarom niet. Ik krijg ook standaard een guo als 20 weken echo ivm nier ziekten. Ik slik gravitamon, alle zwangerschappen mijn hele zwangerschap geslikt dus dit keer ook denk ik.
Goedemorgen mama's! Ik kan nog wel een paar uur langer slapen. Maar helaas, kleine vriend moet naar school! Mijn lijntje was weer iets donkerder vandaag.. Damn dat voelt goed!
dat is een fijn gevoel inderdaad! Hier ook oploop maar nog niet en super knaller waar je wel op hoopt natuurlijk haha
Haha gelukkig, anders had ik het zo voor je kunnen doen! Ik slik van slogar de prenatal nutriens, vorige zwangerschap hele zwangerschap gedaan en daarna ook ivm borstvoeding
Ik heb dit mijn vorige zwangerschap gehad in de tweede trimester. Bloeddruk leek sterk te wisselen, ook drukte hielp niet echt mee
Bij de DA heb je hem hier maar ook online wel. Ik ben er heel tevreden over, hij is voor veel mensen geschikt (vegetariërs, veganisten, geen gluten melk of conserveringsmiddelen) en bij vorige zwangerschap uit gezocht hoeveel van alles in zat en dat was ook goed. Vind het toch altijd wel fijn als ik iets slik er niet te veel rare troep in zit
Ben ook wel benieuwd of jullie al over nadacht hebben om fles of borst te geven, of een combi. Voor dat er een hele discussie ontstaat, laten we het gezellig houden en ieder in zijn waarde laten. Ik neig deze zwangerschap meer naar borstvoeding, bij de eerste geprobeerd maar dat liep totaal helemaal niet haha. Mijn de tweede niet geprobeerd en wil nu wel een poging wagen.
Ik ga weer voor flesvoeding. Bij E. ook gedaan. En daar voel ik me goed bij. Man mag al amper aan mijn borsten/tepels komen. Laat staan dat er een baby aan gaat drinken. Vindt borstvoeding erg mooi & bijzonder. Maar krijg er helemaal de kriebels van, als het bij mij gebeurt.
Ik weer bv. Voor mij juist vanzelfsprekend . Grappig dat het zo verschild. Ik denk wel dat als je bv wil geven er voor helemaal moet gaan en meer dan alleen een poging wagen want dan is er een grote kans dat je snel afhaakt.