@Kimm24 wat rot die onzekerheid nu. Ik duim op een mooie hsg waarde en dat je snel een mooie echo hebt
Dankjewel meiden! Hier zijn al dr nodige traantjes gelaten.. ik ga toch van het ergste uit.. dan kan het tenminste altijd meevallen als het toch goed zit.. maar er was geen vruchtje te zien.. dus denk dat het niet goed zit..
Ik ook niet hoor, maar voor de 8/10 weken wil ik nog niet dat iedereen het weet. Staan dan ook alleen boven, daarna ook wel beneden in de wc. Daarnaast rij ik voor mijn werk van afspraak naar afspraak bij klanten en dat gaat me net iets te ver. Maar top dat het jou zo goed lukt alles is meegenomen!
Hoi dames, vinden jullie het goed als ik hier mee ga schrijven. Allemaal gefeliciteerd!!! Heb net een positieve test in me handen gehad. Hopelijk blijft deze nu wel plakken Jullie hebben ongetwijfeld een lijst ergens zal hem opzoeken en aanvullen.
En ik ben je daar eeuwig dankbaar voor. Dankzij vrouwen die urine doneren hebben wij een prachtige zoon en hopelijk over 8 maanden nog een mooi kindje @Kimm24 ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Ik duim mee!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 1 februari (5) ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar (na aug 2018 27 jaar). ♡ Babywens93 - 1e kindje - 24 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 26 jaar 2 februari (3) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Kimm24 - 2e Kindje - 30 jaar ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (3) ♡ Zoef - 4e kindje - 33 jaar ♡ Pandabeer87 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Mommy90 - 3e kindje - 27 jaar 4 februari (3) ♡ Mammielove - 3e kindje - 31 jaar ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ ILa - 1e kindje - 38 jaar 5 februari (1) ♡ Sylvie866 - 3e kindje - 38 jaar 6 februari (2) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ Rasme - 2e kindje - 43 jaar 7 februari (3) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ fluitekruidje - 2e kindje - 38 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 8 februari (1) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar 9 februari 10 februari (2) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar 11 februari (1) ♡ Lidu1 - 3de kindje - 30 jaar ♡ jolicoeur - 1e kindje - 35 jaar 12 februari 13 februari (2) ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 14 februari (1) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar 15 februari -------------------------------------------------- Totaal - 28 -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (25) -------------------------------------------------- Afspraken: Juni 6 juni - Krijgertje - Moeders voor Moeders 7 juni - Bella28 - Moeders voor Moeders 7 juni - Zoef - Intake Gyn 7 juni - Kimm24 - 1e echo 19 juni - ILa - 1e echo 19 juni - Mimi91 - 1e echo 19 juni - YellowEyes - 1e echo 20 juni - Pitaa91 - 1e echo 20 juni - Babywens93 - 1e echo VK 21 juni - Babywens93 - Intake VK 22 juni - Pandabeer87 - intake + 1e echo 22 juni - Bella28 - 1e echo 22 juni - Zoef - VK, intake en 1e echo 27 juni - Mimi91 - Intake VK 27 juni - Mammielove - Intake VK Juli 3 juli - krijgertje - Intake vk en 1e echo 5 juli - Lidu1 - Intake VK
Oh bah zeg, wat een onzekerheden nu! Ben je dan misschien minder ver als dat je dacht? Er zou deze week een hartje moeten gaan kloppen toch? Geen idee vanaf ze wel wat kunnen zien hoor... hopelijk blijdt t bloeden weg en is het toch allemaal zoals t hoort! Sterkte!
Nieuwe zwangeren; welkom en gefeliciteerd!!! Hopelijk gaan we met zn allen op naar mooie en goede echo’s!
@Kimm24 spannend allemaal zeg, ik hoop echt het beste voor je en ik duim dus! @Pitaa91 haha heerlijk dat je geen schaamte kent, 2 van mijn directe collega’s weten het al wel, maar aangezien er bij mij op het werk heel vrouwen lopen en allemaal ook of net kinderen hebben gehad of bezig zijn doe ik dat toch maar niet als ik weer begin. Vanmiddag het op de crèche verteld haha wilde even weten hoe snel ik deze kleine in moest schrijven aangezien het best veel zwangeren hier zijn en de crèche kleinschalig is. Wordt dan nu wel steeds wat echter
Iets wat ik trouwens totaal niet gemist heb de laatste 2 maanden zijn me zere tepels pffff dat was ook de reden om een test te doen.