Nee nog niets! Wel misselijk met vlagen... Heee je hebt hem aangepast. Ik kwam niet verder. Hij blijft op de telefoon aangeven dat ik een achtergrond moet kiezen voor de volgende stap, maar dat heb ik dan al gedaan
ja klopt! Apart zeg. Ik heb de datums ook wat geforceerd om hem goed te krijgen. Straks met de termijnecho weten we precies hoever we zijn. 14dpo is 4 weken. Dus dan je vooruit of achteruit berekenen hoever je bent. yep. Hier ook erg wisselend.
Net een testje gedaan.. helaas negatief.. dus toch een beginnende miskraam ben ik bang.. Morgen hcg afwachten maar dit is niet goed
Ohhh neee!!! Wat hard dit!! Ik vind t wel raar dat hij echt omowit is... ook al zou het mis zijn, dan heb je nu toch nog wel hcg in je? Wanneer was je laatste posi test? Heb je daar nog een foto van? Heel veel sterkte meid
Oeiii zooo ergg dit Ik vind wel heel erg als het echt miskraam wordt. Ik moet niet denken wat er met jou gebeurd is maar probeer er wel voor jou te zijn en dingen mag je gewoon kwijt hebben hier.
Ja al 10 jaar ofzo... eerst esomeprazol, maar omeprazol is minder schadelijk voor je zwangerschap. Anders krijg ik maagzweren van hier tot Tokyo
@Kimm24 oneeee dat meen je niet! Dat zou echt rot zijn! Raar dat hij ook helemaal wit is... morgenochtend testen? In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou!! Ik hoop dat je wel een beetje kan slapen vannacht