He bah!!! Mijn ervaring is dat er (tenminste bij mij) al wel iets te zien was bij 5 weken. Ik duim voor jullie mee!! Onderstaand was de eerste echo bij mijn oudste, die was met 4 weken 4 dagen. Was er ook niet zoiets te zien op de echo?? EDIT: Lees nu je andere berichten... Bleeh!!! Hoop dat het alsnog allemaal goed is en die kv test gewoon kapot is. Dikke knuffel!
@Cindy1977 wisselende klachten zijn heel normaal, heb ik vorige zwangerschap ook veel stress door gehad Vannacht weer een slechte nacht, zoontje vaak wakker en zelf niet meer in slaap geraken en vroeg terug wakker Testjes lopen wel mooi op, toch?
Hoi meiden, Wat is er hier al veel gekletst! Ik ben aan het verbouwen en heb geen tijd om les terug te lezen maar ik zou wel graag af en toe mee kletsen. Even voorstellen: ik ben 26 jaar nu zwanger in ronde 15 in totaal. Vorig jaar in mei werd ik zwanger, helaas liep dat uit op een mk met curretage.. Nu een jaar later opnieuw duidelijk zwanger en voel ik mij veel beter. De angst is er nog wel, ben daarom ook heel nieuwsgierig en ongeduldig naar de echo! Heb me gisteren online aangemeld bij ons in het zkh (voorheen kon je direct telefonisch een afspraak maken) nu moet ik wachten tot ik terug word gebeld en ik vind het verschrikkelijk! Als ze vandaag niet bellen, ga ik morgen zelf terugbellen. Ik zou graag 22 of 25 juni namelijk een vroege echo wilen ter geruststelling, zo bang dat er weer geen hartje klopt en ook gewoon heel ongeduldig haha Succes allemaal, op een gezonde zwangerschap
@Kimm24 oh nee wat naar. Ik hoop zo voor je dat de test niet goed werkt.... Denk aan je <3 Andere nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom!
Echo van gister... alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies waarschijnlijk was het vruchtje toen al afgestoten
Meiden, waarop hebben jullie je banner eigenlijk gezet? Gewoon 40 weken verder geteld vanaf je laatste menstruatie? Of uitgerekend aan de hand van je gemiddelde cyclus?
Gemiddelde cyclus. Als ik de eerste dag van laatste menstruatie zou doen, had ik al verder geweest. Heb wel gebruikt gemaakt van ovu testen, dus kon die berekening zo beter maken.
Oh haha, oke Ik ook hoor, maar kwam er dus achter dat als ik gewoon 40 weken verder zou tellen ik morgen al 6 weken zou zijn De vk had het ook gelijk over eind januari, ik zei; begin februari denk ik Ik weet alleen echt niet wanneer mij ovulatie geweest is.
Ik vrees dat ik me uit deze club zal moeten verwijderen. Zaterdag was mijn trouwfeest en we waren al dubbel gelukkig met de zwangerschap en ons huwelijk. Maar na het gemeentehuis verloor ik op toiltet bloed, dit is zo 2 dagen geweest. Het was niet om te zeggen dat het eruit liep zoals bij mijn maandstonden maar toch genoeg om te beseffen dat dit niet goed zit. zondagavond was het zo goed al voorbij enkel bij toiletbezoek was klein verlies. nu sinds gisteren volledig gedaan, al bij al 3 dagen. Normaal duurt mijn menstruatie iets langer.. Deze morgen naar de ha geweest voor bloedafname.. vandaag zal ik de uitslag weten. Maar mijn nieuwe test gisteren was negatief.. Dus we denken dat het een vroegtijdige miskraam is geworden.. zucht
Wat vervelend zeg pff niet leuk Ik hop dat het vals alarm was en dat de bloedtest goed is. Wel gefeliciteerd met jullie huwelijk.