Ah, wat jammer zeg! Was je je nod al voorbij? Ben benieuwd wat de bloedtest zegt, maar een witte test is geen goed teken nu... Sterkte hoor! Maar natuurlijk wel gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
dank je wel.. Ja mijn nod was 29/05.. positief gestest op 31/05 en bloedverlies begonnen zaterdag 02/06. Mja het is afwachten nu op de uitslag van het bloed, maar de moed zit al helemaal in men tenen nu..
en waar heb je nu mee getest dan? Omdat hij nu alweer helemaal wit is? Vind het zo snel gaan, net als bij @Kimm24 trouwens...
Maar dit is een happy onderwerp op het forum.. Ik ga me hier stilletjes verwijderen, ik wens iedereen een fijne en goede zwangerschap toe. Geniet ervan dames x
Zo dubbel om te lezen dat geluk en verdriet zo dicht op elkaar ligt. Ik hoop voor jullie beide dames dat de testen even van slag waren. Normaal verdwijnt hcg toch niet zo snel uit je lijf? Iig heel veel sterkte voor jullie
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen zaterdag een Zwangerschapstest gedaan. Deze was super positief, het voelt nog heel onwerkelijk omdat we al twee jaar hiermee bezig zijn. Ik ben nou vijf weken zwanger. 22 juni heb ik een afspraak voor mijn eerste echo.
@Sylvie866 gefeliciteerd met je trouwdag! Maar wat een verdriet nieuws ook van de vroege miskraam. Ik wens je veel sterkte toe!
Ik ben gaan tellen vanaf 14dgn voor eisprong. Heb een iets langere cyclus gehad en normaal lf van 9/10dgn
Onee want een begin van je huwelijk! Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad en toch nog van de witte broodsweken kan genieten als het echt afgelopen is. Hoop dan op een snelle plakbaby
Ik ben zwanger door IVF, dus dan is het heel duidelijk wat de termijn is. Mijn vorige zwangerschap was ook ivf, mijn zoontje was erg groot en wilde ze eigenlijk steeds een week vooruit zetten. Maar ja, ze wisten tot op de minuut nauwkeurig de termijn.
@Sylvie866 heel veel sterkte! Hopelijk heb je toch wat van je trouwdag kunnen genieten en heb je snel een plakbaby'tje