@lidu1 ik zou me nog niet echt zorgen maken hoor! Ik vind dat je een mooie oploop hebt. ik heb ook geen knaltest gehad hoor...
ja specifiek om gevraagd. Omdat ik nu al zo misselijk ben. En al de neiging heb om over te moeten geven. Ik zou graag een echo willen met 8wk. Dan is het vrijwel duidelijk of het wel/niet goed zit enzo. Mijn man krijgt ineens de kriebels. Die is bang voor een tweeling. Ik zou het helemaal geweldig vinden.
OW vervelend zeg dat je get al zo hebt. Ik heb nog wat emasafene liggen van de vorige zwangerschap, dat vind ik wel fijn. Haha hebben jullie tweelingen in de familie? Dan is de discussie hier 2 of 3 wel gelijk klaar
Mijn emesafene is helaas op. Yep. En heb een vergroote kans op een tweeling. Aangezien mijn oma (vaders kant) 2x een tweeling heeft gehad. Haha! Hier nog helemaal niet over gehad. Ik twijfel nog tussen 2-3 kids. Eerst maar eens hopen dat dit goed mag gaan.
@Manna jij ook een mooie knaller! Haha ja drinken scheelt veel op een test. Ja zal ook wel met de hormonen te maken hebben, ik merk dat ik veel vocht daardoor vasthou. Wij hebben iui gedaan en gebruik nog utrogestan, progesteron en aspirine tot 12 weken. Gebruik jij nog veel medicatie? @Meisje93 Mijn zoontje is 4, kan ook geen geheim bewaren dus ik moet het nog wel verborgen houden. @lidu1 die laatste is wel super hoor, sterkte in het ziekenhuis! Wij twijfelden om een echo te doen met 5,5 week voor de vakantie. Toch besloten om het niet te doen, we wachten tot 8 weken als we terug zijn. Dat wordt wel een lange zit, maar ja voor de meeste zwangeren is dat nog “vroeg” dus we mogen niet klagen.
@Maps oh ja met zo'n leeftijd moet je hoed opletten! Wat heerlijk dat je bijna op vakantie gaat. Waar gaat de reis naartoe?
Dan kan ik het me voorstellen dat hij dat wel spannend vind. Inderdaad belangrijkste nu dat dit goed gaat
Oh wat spannend zeg! 2 is wel heel bijzonder maar ook super intensief lijkt mij! Had je ook een dubbele eisprong kunnen hebben ivm hormonen ? Mijn man begon er ook nog over omdat de hcg vroeg al hoog was en de vorige keren niet
Nee geen clearblue aangezien we niet bezig waren voor een kindje. De ovutesten waren meer om juist op te passen en wanneer wel en wanneer geen extra bescherming haha.
Ja lijkt mij ook! en wil toch wel weer graag een thuisbevalling. Dan moet het wel 1 zijn. Nee ik heb geen hormonen gebruikt. Haha wie weet!!! Nee hoor. Kan ook via je vader.
Bij mij komt het aan beide kanten voor tweeeig, mijn vader is er zelf ook een, maar mij is altijd verteld dat het via moeders kant wordt doorgegeven
Nee ik gebruik geen medicatie. Ik was net zover dat ik de huisarts had gebeld en dat we bloed hadden laten prikken. Verder nog niet... Groot gelijk met de echo, geeft ook veel stress als je niets ziet of onduidelijk. Waar gaan jullie op vakantie?
Van wat ik er over gelezen heb is dat het alleen vrouw op vrouw kan. Het heeft met je eisprong(en) te maken wat een man niet door kan geven. Mag je eigenlijk helemaal niet thuisbevallen bij een tweeling? Ik wil ook weer een thuisbevalling . Dus geen tweeling plz
Een vader kan het gen overdragen aan zijn dochter. Zodat die een verhoogde kans heeft op een tweeling. Maar de grootste kans is via de moederkant. Bekijk bijlage 575650