Dames! Het is alweer zo lang geleden voor mij, bij hoeveel weken ong krijg je je eerste echo? Owww ik lees tweeling en gelijk een versnelde hartslag. Roep al van kleins af aan dat ik dat zou willen.. Maar komt niet voor in de familie. Maar ben meer dan tevreden met een eenling hoor
de termijn echo valt rond de 11/12 weken. Een vroege echo kan je altijd proberen. Rond de 8 weken is dan mooi.
Onze vk is echt voor een termijn echo en niet eerder. Tenzij je een mk hebt gehad. @Meisje93 Ja ik heb een medische bevalling gehad en een thuis. Wat een verschil . Ik ben echt voor thuis.
Ah dat is jammer. Of vind je het niet zo'n probleem? Hopelijk mag je nu weer een thuisbevalling hebben.
Pro zkh hier, anders had ik het plafond opnieuw moeten latexen En de 2e keer was een spoed ks, dus nu automatisch weer zkh. Ik werk daar en ik voel mezelf daar enorm thuis. Het is btw ook prachtig ook bij ons! Zijn echt suites waar jezelfs prosecco kunt bestellen
Wow! Wat voor een bevalling heb je gehad bij de 1ste? Wat leuk dat je in het zkh werkt. Wat doe je? Dat klinkt behoorlijk luxe!
Nadat ik mijn vmk heb gehad, zei de vk meteen al dat ik de volgende keer meteen mocht bellen en een vroege echo zou krijgen. Alleen omdat ik in de mmm zit, mag ik als afsluiting een vroege echo daar (7.3 weken ben ik dan) Jij dus ook goede thuisbevalling ervaring ?
Bij de 1e was het creperen voor beginners zeg Toen deden ze nog niet aan pijnbestrijding en lieten ze je ook nog 14 dgn overtijd gaan en 4 uur persen. Ik was steen kapot! De placenta moesten ze een handje helpen en tijdens het trekken eraan schoot er een klem los, bloed spoot in een klein straaltje zo door de hele ruimte heen. Daarna nog gebloed als een rund. Fijn fijn, heb ik serieus jaren nachtmerries van gehad. Spoed ks was een eitje, wel pijn erna, maar gewoon heerlijk alle zooi in het zkh.
Ah dat is wel erg fijn! Op naar een prachtige echo. Ja! Ik hoop dat de 2e net zo mag verlopen. Duurde wel lang. 18u nl. Maar was eigenlijk juist erg prettig dat het zo langzaam ging. Alleen helaas wel een dubbele knip moeten krijgen. Waarvan ik het herstel erg moeizaam vond gaan.
Jeetje dat klinkt behoorlijk heftig! Dat geloof ik dat je daar jaren lang last van hebt gehad. Hoe oud is je oudste dan? Mij lijkt het herstel juist zo zwaar na een ks. Maar jij niet zo ervaren?
Ik denk dat wij einde van de maand een pretecho gaan boeken... Ik krijg mijn eerste echo rond 8 weken en ze willen dat echt niet vroeger doen. Geen probleem maar als ik 7w3d ben vertrekken we voor 2 weken op reis en ik zou voor we vertrekken toch graag weten of alles oké is... Zeker omdat we met heel de familie gaan (mijn tantes en grootouders enzo) en ik niet weet of we het daar nog verborgen gaan kunnen houden
De oudste is 17,5....in haar eigen woorden BIJNA 18 mam! Nee herstel viel reuze mee, lekker chill doen een week of 6 en je kunt weer alles. Echt geen ramp als dat perongeluk zou moeten hoor.
Zo dat is heftig!!! Hopelijk maak jij of iemand anders dat nooit meer mee pffff kan me die nachtmerrie goed voorstellen.
Haha! Leuk zo'n leeftijdsverschil! Toen ik 18 was kreeg ik er ook nog een zusje bij. Haha oke super! Fijn dat je het zo ervaren hebt. @Eveliennn89 Snap wel dat je dan graag eerst een echo wilt voordat je op vakantie gaat.
Oops iemand heeft mij denk ik perongeluk van het lijstje gehaald Ik kan het zelf niet wijzigen wil iemand dit doen? Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje zet mij maar op 11 feb, weet het echt niet precies A.s. Maandagochtend komt MvM thuis voor de intake net voor we een weekje weggaan...als we terugkomen mag ik beginnen met verzamelen als alles goed blijft gaan natuurlijk Liefs!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 1 februari (5) ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Babywens93 - 1e kindje - 24 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 26 jaar 2 februari (3) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Kimm24 - 2e Kindje - 30 jaar ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (3) ♡ Zoef - 4e kindje - 33 jaar ♡ Pandabeer87 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Mommy90 - 3e kindje - 27 jaar 4 februari (3) ♡ Mammielove - 3e kindje - 31 jaar ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ ILa - 1e kindje - 38 jaar 5 februari (2) ♡ Sylvie866 - 3e kindje - 38 jaar ♡ Cste - 1e kindje - 36 jaar 6 februari (2) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ Rasme - 2e kindje - 43 jaar 7 februari (3) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar ♡ fluitekruidje - 2e kindje - 38 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 8 februari (2) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar 9 februari (1) ♡ Dexendon - 1e kindje - 33 jaar 10 februari (2) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar 11 februari (3) ♡ Lidu1 - 3de kindje - 30 jaar ♡ jolicoeur - 1e kindje - 35 jaar ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar 12 februari (1) ♡ Regenboogje - 3e kindje - 28 jaar 13 februari (2) ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 14 februari (1) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar 15 februari -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (30) -------------------------------------------------- Afspraken: Juni 6 juni - Krijgertje - Moeders voor Moeders 7 juni - Bella28 - Moeders voor Moeders 7 juni - Zoef - Intake Gyn 11 juni - Pln - intake gesprek vk 11 juni - Kippetje88 - Moeders voor Moeders 12 juni - mamavanHayden - Moeders voor Moeders 12 juni - Meisje93 - intake huisarts 14 juni - Bloemetje376 - 1e echo 14 juni - Meisje93 - Moeders voor Moeders 19 juni - ILa - 1e echo 19 juni - Mimi91 - 1e echo 19 juni - YellowEyes - 1e echo 20 juni - Pitaa91 - 1e echo 20 juni - Babywens93 - 1e echo VK 21 juni - Babywens93 - Intake VK 22 juni - Pandabeer87 - intake + 1e echo 22 juni - Bella28 - 1e echo 22 juni - Zoef - VK, intake en 1e echo 22 juni - Cste - 1e echo 26 juni - Pln - 1e echo 26 juni - Regenboogje - eerste echo en intake 27 juni - Mimi91 - Intake VK 27 juni - Mammielove - Intake VK Juli 3 juli - krijgertje - Intake vk en 1e echo 4 juli - moonchild - 1e echo 5 juli - Lidu1 - Intake VK 9 juli - moonchild - intake vk