Hier vandaag stiekem een vreugde dansje gedaan. De clearblue is van 1-2 naar 2-3 gedaan hahaha. Lijkt natuurlijk iets heel stoms maar ben er echt heeuuull blij mee.
Afvallen ben ik de laatste 3 maanden dan wel weer bekend mee (31 kilo nu) maar 't lijkt wel of men darmen al aardig beginnen uit te zetten, toch afgelopen week weer 2 kilo eraf dus vind het prima. Hopelijk zijn de bloeduitslagen qua vitamine wel een beetje goed. Kleintje moet wel genoeg voedingsstoffen binnen gaan krijgen. Dat maakt me wel bang, kan zelf erg slecht eten.
@Dexadon, wat naar zeg jij ook al bloed Hier vanacht en vanochtend bloedverlies gehad. Vanmiddag nog niks. Kan alleen maar afwachten De vk zij idd ook dat er met dit termijn nog niks te zien is.
@kippetje, is wel een leuk idee! @Nelllie toch gelukt met de ticker! Ik snap er ook niet veel van hoor,de vorige die had was opeens verdwenen en liep ook een paar dagen achter. Hier ook trek trouwens, ik probeer het binnen de perken te houden. Vorige zwangerschap totaal 15 kg aangekomen maar ik ad een zak m&ms per dag aan het einde haha, dat wil ik nu toch echt niet meer in mijn hoofd halen. @MamavanHayden wat knap dat je zoveel bent afgevallen! Merk dat ook last van mijn darmen heb, vorige zwangerschap viel ik het eerste trimester ook af (misselijkheid). Kleine beetje (crackers& fruit) eten was toch de beste remedie.
Heb nog steeds last van een beetje maagzuur en vermoeidheid MAAR ik haat maagzuur zo erg ik kan bijna niks lekkers eten ik kan alleen maar rijstpap met vanilla, simpele broodje zonder iets wat erbij is, spaghetti met spinazie, vis eten zolang ik steeds kleiner kan eten om maagzuur tijdelijk te stoppen en daarnaast helpt Rennie voor ff een paar uurtjes.
@Fluitekruidje ik snap het hoor he vraag can de testen. Maar ik vind het leuk om te doen. Geeft voor mij 0 spanning. Gewoon na al die tijd het tweede streepje zien verschijnen heerlijk! En daarnaast had ik er een stuk of 10-15 liggen omdat ik dacht dat we nog wel even bezig zouden zijn... Wat jammer dat je niet mee kan doen met mvm! @morgenzon hopelijk gaat het goed! Jammer dat je echo nog zo lang duurt! @Dexendon spanened voor jou ook, hopelijk gaat het goed @Nelllie gras maaien lijkt me geen probleem. Zelfs stroom van weidelint schijnt niet erg te zijn (ik raad het wel af hahaha) En hier ook broeken die niet fijn zitten. Na het werk gelijk een jurkje aan