wat fijn @morgenzon dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Wel erg vervelend van die krampen. @Eveliennn89 hoop het ook voor je. Dat het hierbij blijft. @Regenboogjee mooie test. Fijn dat je oploop hebt. @babywens93 heerlijk! Het was ook echt terrasweer.
Sinds gisterenavond geen bloedverlies meer. De hele middag helder rood bloed verloren. Nu vanmorgen niks meer van te zien. Helaas geen zelfde test liggen (anders had ik de oploop kunnen controleren), daarom zojuist cb test gedaan: zwanger 2-3 weken. Dit klopt dan... Straks het ziekenhuis voor de zekerheid maar even bellen en nieuwe test halen om te kijken hoe het eruit ziet.... Ergens dus nog een sprankeltje hoop dat hij nog zit te plakken binnen...
Ik heb bij mijn zoontje ook (rond 8wkn) helder bloed verloren, schrok mezelf dood, maar dit was ook maar een middagje en geen krampen gehad en stolsels gezien, ondertussen is hij nu 15mnd. Probeer je vast te houden dat helder bloed in de meeste gevallen niks betekend tot er vanalles meer bij komt
Goedemorgen allemaal, . Hebben jullie ook dat je de ene dag veel meer klachten hebt dan de andere dag? Ik had bijvoorbeeld best gevoelige en zware en gespannen borsten, maar nu helemaal niet meer. Zijn nu helemaal zacht. Ook de misselijkheid wisselt heel sterk per dag. Ik merk dat ik er een beetje onzeker van wordt
Het klinkt wel hoopvol dat er bloeden nu alweer gestopt is! Ik duim nog steeds hard voor jou en voor de andere dames ook
Ja ik ook wel vooral de misselijkheid komt in vlagen. Geuren waar ik de ene dag wel tegen kan en de andere dag niet, ik herken het wel uit mijn eerste zwangerschap. Dinsdag was ik bv heel moe, gisteren ook maar slapen ho maar...
Yep herkenbaar! Ik heb 4 ochtenden echt op bed wat moeten eten door de misselijkheid. Nu al 2 ochtend niet. Wel misselijk maar niet zo erg. Nu spelen mijn bekken & rug heel erg op. Snap dat je daar wat onzeker van wordt. Probeer positief te denken.
O nee niet je bekken he... Hier ook sneller last al hoor. Heb ik als ik ongesteld ben ook... Hopelijk blijft het een beetje stabiel dit keer voor jou en voor mijzelf ook haha
Net super zenuwachtig omdat ik de huisarts ging bellen om het door te geven, zo stom. Maar voelt als definitief al iemand toelaten in deze bubbel Net ook maar gelijk bij mvm aangemeld! Vanmiddag de verloskundige bellen
yep. Baal echt ontzettend. Klopt met menstruatie ook altijd gelijk pijn. Hoop het ook voor jou! Ik vrees het ergste. Haha snap ik hoor. Top dat je meedoet met MvM
Ik ook hoor maak me er best wel zorgen maar probeer er niet te veel bij te staan. Ik heb wel besloten dat ik als ik paar weken verder ben uit voorzorg naar de bekkenfysio ga. Even alle tips, oefeningen en aandachtspunten opfrissen.
Herkenbaar, vooral dat misselijkheid. Echt van die vlagen, maar dan wel de hele dag door, niet in de ochtend specifiek ofzo. Word wel onzeker van die trekkende banden.. Net dacht ik, damn ben ineens zo nat down under (smakelijk sorry) dus dacht meteen, zal toch geen bloed zijn maar neen dat is het niet. Pfff word gek van mezelf. Hopelijk belt de gyn vandaag, anders hang ik morgenvroeg om 9 uur aan de lijn
Testjes van vandaag predictor bijna een knaller maar wondfo lijkt niet veel donkerder dan eergisteren