Wat een leuke en vooral interessante banen hebben jullie allemaal! Ook leuk om te lezen wat ieder bezighoudt! @MamavanHayden wat naar dat je nog in de ziektewet zit! Rustig aan maar tijdens de zwangerschap. Och wat komen er weer een lekkere ijsjes voorbij.. ik heb een raketje van zoonlief achter de kiezen en nu gaan zijn picolinis er ook aan . @kippetje, hahah verschrikkelijk hè de hele dag tot 10 tellen en blijven lachen. Helaas is die van mij 4,5 en nog steeds eigenwijs& nee... weet precies wat hij wil, geen idee hoe hij zo komt
@kippetje, wat leuk even weg, ik ken dat Landal park nog niet, ben benieuwd hoe het daar is. Wij zijn wel Landal fan, in Drenthe zitten ook een hoop leuke parken.
Ik ken deze ook nog niet, maar kwam zo op ons pad! kinderhuisje dus weinig gesleep met spullen ideaal en afgeschermde tuin! ideaal! ik laat weten hoe het is!
Hahaha allemaal aan het ijs, ik heb net ook ben & jerry's op Dan zal ik mijn beroep ook maar melden, ik ben research analist in wetenschappelijk onderzoek
Wat een leuke banen allemaal. En wat is er weer veel gekletst Ik ben kinderverpleegkundige. Ik werk in een revalidatiecentrum voor kinderen en sta op de respiratoire afdeling bij de baby's. Heel veel te vroeg geboren kindjes of kindjes met syndromen die bij ons komen aansterken voor ze naar huis kunnen. @ijsjes jaloers!!! Ik heb nu ook zo een zin in een ben & jerry's maar helaas niets in huis @Kippetje88 alvast veel plezier volgende week!
Leuk om te lezen! Veel werkzaam in de zorg. Hier ook altijd gewerkt in de zorg. Ook als woonbegeleidster op een gesloten woonvorm waar ook veel agressie voorkwam. Nu ben ik gewoon huismama. Heerlijk dat ijs! Hier vanavond een magnum dubbel caramel gegeten. Ik moet ook echt op mn eten letten anders word et ook +30 kilo er bij op. Ik kan mn ogen amper nog open houden. Ik lig al lekker in mn bed. Slaap lekker allemaal
klinkt als een erg interessant beroep! @Eveliennn89 wauw! wat mooi, maar lijkt me ook erg heftig. Wilde vroeger ook wat met kinderen gaan doen. Maar was bang dat ik te zachtaardig zou zijn (daar is niks meer van over gebleven trouwens) #ijsjes. Nounou wat eten jullie allemaal veel ijs. Hier gelukkig nog geen gekke fratsen. Hoop echt dat ik nu niet zoveel aan ga komen. Volgens mij ligt iedereen vrij vroeg op bed. ik was om 22.30 ook al ingestort.
Hier ook moeeeee! (komt ook door me werk, vakantie en zieken waardoor ik de praktijk alleen moet draaien ) Ik val meestal op de bank ff in slaap. Of ga vroeg naar bed.. Maar deze week word ik ook absurd vroeg wakker.. Misselijk & het is een uur of 4 / 5 uur. Dan moet ik plassen en kom dan niet meer in slaap.. En ja dan ben ik einde vd dag weer moe haha Ik ben doktersassistente en werk bij 'n huisartsenpraktijk. Super leuk! Maar op die dagen dat ik alleen sta best zwaar. Ik ren vd balie naar de behandelkamer en tussendoor nog telefoon of spoedjes.. Achja nog 1 dagje en dan lekker vakantie (woensdag vliegen naar Tenerife! ) Ennnn lang gewacht maar eindelijk een echt echte echte knaller...
Het nadeel van zo vroeg naar bed gaan, is dat ik ook zo vroeg weer wakker ben! Ik lig gewoon te wachten tot ik er uit mag van mezelf. Vandaag vond ik 6.30 uur laat genoeg (lag toen al een uur wakker), op een zaterdag!
Hahaha hier moest ik er wel uit omdat ik zo naar mijn werk ga maar hier zijn de kids altijd tussen 6:00 en 6:30 wakker... Dus uitslapen kan en ken ik al heuull lang niet meer hahaha.
Op zich heel leuk om met die kleintjes te werken en te zien hoe ze grote stappen vooruit maken, alleen heb je natuurlijk ook altijd kindjes die vrij beperkt zullen blijven en daar mag je dan niet te veel bij stilstaan... zeker niet als je zelf zwanger bent... Vannacht weer amper geslapen want de kleine heeft weer heel de nacht lopen spoken.. gisteren bij oma flink doorgeslapen maar dat kent hij hier niet
Dat herken ik wel, dat heb ik hier ook. Ook de kids op mijn werk zijn echt wel sneu en is het ook echt niet altijd de fout van hun en dat maakt me soms ook zoo boos. Dat vind ik dan gewoon niet eerlijk.
Hof van Saksen is de moooooiste! Al meerdere keren geweest, echt een aanrader! Veel plezier met jullie midweek! .... jaloerse modus hier
Hihi leuk al die beroepen Hier ook eentje in de zorg Ik ben begeleidster bij personen met een verstandelijke en fysieke beperking. Lang gewerkt bij volwassenen met psychische problemen en agressie. Sinds m’n vorige zwangerschap overgegaan naar de ouder wordende personen dus vooral veel verzorging En weet je.. dacht dat ik het niet graag zou doen, maar het is me echt op het lijf geschreven die verzorging!! Heb er zelfs nog een jaar opleiding extra voor gevolgd. Maandag en dinsdag nog 2 examens en dan ben ik er vanaf, joehoe!!
Gisteravond belde mijn man voor de resultaten van het bloed: Toxoplasmose immuun (vorige keer al) Cmv niet immuun Hcg 180 (heel prille zwangerschap) Toen zei ze ook tegen m’n man dat ik maandag nog eens moest terugbellen, want er waren verhoogde waarden van m’n schildklier ofzo.... hmmmmm...... nog nooit gehad eigenlijk. Hopelijk alles oke
Ow dat klinkt .... naar? Je hcg is laag, maar dat kan dat je langzaam start. Je schildklier is niet zo mooi als die verhoogd is, niet voor jou en niet voor de zwangerschap. Lekker zo recht voor het weekend zeg
Ja hcg is inderdaad laag. Baarde me ook wat zorgen. 4 jaar geleden ook eens een hcg van 27 gehad en was toen ook ‘erg prille zwangerscgap’ zei hij en was toen uitgedraaid op een miskraam Nu, als het nuchter bekeken wordt, dan was ik donderdag pas 4 weken en 2 dagen ver... Eens opgezocht en de hcg zou dan tussen 3 en 426 moeten liggen. Dat stelde me al iets gerust. Uiteraard ben ik niet helemaal op m’n gemak. Die verhoogde schildklier. Wat kan dat doen met m’n lichaam? Ken er niks van. Heb ook nog niet willen zoeken op Google, want meestal lees je dan horror scenario’s
@Regenboogjee oei dat zijn dan indd zware werkdagen. gelukkig heb je bijna vakantie! Heerlijk hoor naar Tenerife! Prachtige test! Ai dat is zeker balen. Ik kan nu nog wel slapen. Maar helaas is dochter al wakker. werkse! @Eveliennn89 ai wat vervelend van je nacht. bij jullie slaapt ie toch ook wel eens nachten door? @Nelllie wat leuk en knap dat je nog een opleiding bent gaan volgen. heel veel succes met je 2 examens. En dan op naar je diploma. moet je maandag nu ook weer opnieuw bloedprikken? Is wel wat logisch lijkt mij om te zien of het HCG goed stijgt. wat vervelend van je verhoogde schildklier. Hopelijk valt het mee.