Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pitaa91, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Ik moet het toch even kwijt...

Morgen heb ik mijn arbeidsvoorwaardengesprek bij mijn nieuwe baan. De zwangerschap was wel gepland omdat we, heel naief, niet verwachtte dat het ons snel gegund was. Mijn vriend heeft een testiscarcinoom gehad en in mijn omgeving hoor ik allerlei verhalen.
    Ik haal, als het goed is, mijn diploma 26 juni en start dan 1 juli bij mijn nieuwe baan.
    Ik wil het bij mijn nieuwe baan vertellen zodra ik een goede echo heb gehad. Ik moet het helaas wel op tijd zeggen omdat ik werk met straling.

Ik ben zo bang dat mijn nieuwe werkgever bios of teleurgesteld is en ik wil niet meteen met een slechte start beginnen.:(

Hopelijk hebben jullie wat opbeurende woordjes of advies ;)

2. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Hier te gevoelige huid!

3. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ik denk dat je het gewoon moet/kan vertellen. Je bent net als ons nog heel pril en een zwangerschap kan je niet plannen. Wat je zelf al zegt, je dacht dat het niet zo snel zou lukken, maar toch gelukkig voor jullie wel.
    Niet bang voor de reactie van je nieuwe werkgever zijn hoor. Ik snap helemaal hoe je je voelt, maar zelf vind ik dat geluk voor alles gaat (tenzij er geldnood is, dan zal het verhaal een beetje anders worden). :thumup:

Welk diploma ga je behalen?

Mimi91 vindt dit leuk.
  4. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Mimi91 je bent helemaal niet verplicht iets over je zwangerschap te delen. Het ligt er net een beetje aan wat je zelf het fijnst vindt. Ik zou het in deze stage zeker niet aan m’n werk willen vertellen, maar ik weet niet hoe jou relatie is met je werkgever. Je wilt natuurlijk geen scheve gezichten en als je denkt dat het voor je werkgever niet uitmaakt dan is het geen probleem natuurlijk, zeker niet als jij je daar beter bij voelt!

Als je twijfelt, dan hoef je helemaal niets te vertellen, dat is je recht.

Mimi91 vindt dit leuk.
  5. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag 3 x maaltijden, 1x ontbijt en 2 x tussendoortjes (popcorn en chips) gegeten:eek:

morgenzon vindt dit leuk.
  6. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Ik heb de MBRT opleiding gevolgd, staat voor medisch beeldvormende en radiotherapeutische technieken. Lange zin maar ik werk op een radiologie afdeling :roflmao:

babywens93 vindt dit leuk.
  7. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Dan snap ik dat je het al vroeg in de zwangerschap moet zeggen ;)

Pita, hier ook veel honger.

8. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Waar vinden jullie die banner?

9. babywens93

Als je op 1 van onze banners klikt, kom je uit bij een andere site. Daar kan je stap voor stap er 1 maken.

10. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Nou meiden, ik weet het niet hoor. Had nu toch wel een mooiere streep op de kv verwacht, maar helaas... voor nu geeft het me geen goed gevoel.
    Eerste foto is na 5min, tweede foto na ong 30min.

Bijgevoegde bestanden:

Kimm24 vindt dit leuk.
  11. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93

Die zijn gewoon positief hoor.. als je niet zwanger zou zijn zou de 2e streep niet verschijnen.

Kruivat 2 voor 5 zijn slechter geworden qua gevoeligheid.. 5 jaar geleden toen ik zwanger was van me zoontje waren deze de gevoeligste van allemaal.

Maar gefeliciteerd meid je bent hartstikke zwanger

12. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik ben voor het eerst misselijk sochtends

Geen eetlust maar ik moet toch ontbijten van mezelf.. zo'n zin in 13 juni ..dan gaan we ons wondertje voor het eerst zien

13. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Misschien even een ander merk testen proberen? Ik ben tevreden over de predictor.

14. babywens93

@Mammielove Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik zie een oploop.
    Probeer een preditor of cb. :)

15. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Dank je wel meiden! Heb nog 2 van action liggen, die ga ik morgen maar weer doen. Nog 3 dagen testen en dan stop ik er mee ;) als ik volgende week nog geen bloed heb, dan ga ik de vk bellen :)

16. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Zo blij!!

Bijgevoegde bestanden:

morgenzon, babywens93 en Mimi91 vinden dit leuk.
  17. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Mammielove paar dagen thuis testte ik ook nog zo licht met kv 2v5 :( action test geeft intussen wel een knaller gelukkig :)

18. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Vandaag veels te weinig kwaaltjes behalve vermoeidheid en stekende pijn in de liezen.

19. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Hooii allemaal
    Mag ik me bij jullie voegen?
    Vandaag toch maar even getest (en zwanger !!!) ondanks enkele dagen licht bruin verlies, zo ook vandaag nog....
    Ik vind het super spannend door dat bruin verlies maar goed hopelijk blijft het hier bij!

Ik heb mijn eerste afspraak bij de vk op 22juni( intake en echo.)
    Waarschijnlijk toch al eerder bij de gyn, morgen even bellen voor een afspraak.

Kwaaltjes die me onzeker maken
    - bruin verlies
    - diarree/ rare darmen
    - enorme trekkende rugpijn

Als het goed is ben ik rond 3-2 uitgerekend

Mimi91 en Pitaa91 vinden dit leuk.
  20. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    #160 Pitaa91, 29 mei 2018
    Laatst bewerkt: 29 mei 2018

Welkom Zoef & Gefeliciteeerd:D. Ik heb jou erbij gezet.

Deel Deze Pagina