Dat gaan wij sowieso niet doen. Wij doen wel de 20 weken echo. Dit is voor ons een bewuste keuze, welke we ook bij onze zoon zo gemaakt hebben.
Bij ons zoontje hebben we geen testen gedaan.. ik denk deze keer ook niet, maar daar hebben mijn vriend en ik het nog niet samen over gehad
Hey hey, Ik zou volgens mijn cyclus (die behoorlijk regelmatig is) op 2 juni ongesteld moeten worden. Ik ben deze maand begonnen met het opsporen van mijn ovulatie d.m.v. Een goede test (ZK en geen action). Wat blijkt: mijn eisprong was op cyclus dag 16. Op 22 mei 2019 had ik mijn eisprong daarbij 14 dagen opgeteld betekend dat ik op 5 juni zou moeten gaan menstrueren. Maar... ik test inmiddels al 3 dagen POSITIEF! Een paar uur voordat ik naar Tenerife zou vertrekken kwam ik erachter. Heerlijk een lekkere zon vakantie met vrienden, al is het nu wel heel moeilijk om mijn gedachtes ergens andere op te focussen. Ik hoop dat het goed blijft gaan ☺️ #superhappy
Ik heb me er nog niet genoeg in verdiept om een goede keuze te maken. Het kindje van mijn zus heeft een chromosoomafwijking dus wil misschien wel eea van te voren uitzoeken zolang dit geen risico voor de baby heeft.
Wij willen wel weer de nipt gaan doen, maar wel zonder nevenbevindingen. Voor degenen die de nipt wel doen, hebben jullie ook al nagedacht wat jullie doen in geval van een slechte uitslag?
Ik begrijp niet zo goed waarom er nog gekozen kan worden voor de combinatietest terwijl de NIPT “betere” uitslagen geeft, of begrijp ik het nu verkeerd? Wij willen waarschijnlijk voor de NIPT gaan (wat we tot nu toe gelezen hebben) en we zouden ook de nevenbevindingen wel willen weten.
Ik wil ook wel in het appgroepje! Als ie tenminste niet een naam heeft met "zwanger" of "uitgerekend" ofzo, dat valt zo op
Hallooo dames! Ik wil ook heel graag meeschrijven! Ik had vorige week al een tuurtest en op NOD een goeie streep. Ook de CB gaf aan 1-2 weken zwanger! Ik ben op vakantie op Rhodos. En heb ook hier getest haha dus wel leuk zo. Nu is het hier nog vrij rustig. Na de vakantie ga ik beginnen met alles regelen. En ik moet ook nog erg aan het idee wennen dat er wat in mijn buik groeit. Ik voel ook niet zoveel klachten! Wat op zich fijn is natuurlijk, maar maakt ook onzeker. Maar hee proberen te genieten hè! Ik ben nu 4.3 weken. Het is nog steeds zo gek! Ik ben 29 jaar en we zijn in ronde 04 zwanger geraakt. Ik heb ook al 2 biochemische zwangerschappen gehad. Dus ik hoop dat deze kleine blijft plakken! Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 8 februari 2020! Ik ga me in het lijstje erbij zetten! O ja ik heb nog niet alles gelezen, maar zag iets over een appgroepje? Ik heb zeker interesse!
❤️Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Mommiiee, 32 jaar, 3e kindje 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar, 2e kindje Meiske22, 22jaar, 1e kindje Momma2b, 29 jaar, 1e kindje 9 februari 10 februari @Siamara 36 jaar, 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari @Kanarie1988 30 jaar, 2e kindje 14 februari 15 februari ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Juni: 17 juni - Suethatsme echo + intake 20 juni - Micy - intake + echo 24 juni - Meiske22 - intake + echo vk 24 juni - Big Wish - intake + echo vk 26 Juni - Mommiiee - Intake + echo vk 29 juni - Marlau - echo Juli: 3 juli - Mini25 - Intake vk 3 juli - HHJ - intake vk 10 juli - Marlau - Intake vk 11 juli - Micy - termijnecho 17 juli - HHJ - echo vk
Ik zal meteen even antwoorden op de laatste vraag ; wij hebben het er laatst over gehad dat we geen nipt test gaan doen en geen combinatie test.
Hoe zit het met de nipt in Nederland? Hier in be is die sinds vorig jaar volledig terugbetaald. Toen ik zwanger was van men dochter was dat nog €300 ofzo. Ik laat sowieso wel een nipt doen, best standaard hier. Het resultaat dan, tsjah, ik wil geen kindje dat moet leven als een plant. Als het resultaat slecht is zal alles afhangen is welke mate denk ik ... hopelijk moet niemand hier een beslissing over nemen!
Gefeliciteerd! Je mag mij een pb met je nummer sturen, dan voeg ik je toe! Wij doen geen testen. Bij de andere kindjes ook niet gedaan. Wel de 20 weken echo natuurlijk
Dat is natuurlijk wel een groot verschil. Hier dus sinds anderhalf jaar gratis. Heb hem bij mijn dochter ook nt gedaan omdat de combinatietest niks aangaf en het ook ‘reteduur’ was Heb met dat geld een halve kleerkast gevuld, veel interessanter ofc