Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Wat leuk een meisje @HHJ!! Goed dat ze nog een keer gaan checken of de placenta niet te dicht bij de uitgang ligt rond dat termijn.

2. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik ben vandaag bij de diabetisverpleegkundige geweest. Ik heb toch zwangerschapssuiker en moet 4 keer dag prikken. Hopelijk kunnen we met de juiste voeding voorkomen dat ik insuline moet gaan spuiten.

Ik heb ook 3 dagen een eetdagboek moeten bijhouden en opsturen naar de diëtist. A.s woensdag heb ik met haar een afspraak om mijn dagboek door te spreken. Ik moet zeggen dat ik een hoop gepuzzel vindt. Met name omdat ik niet veel brood eet en het soms lastig is om op gezette tijden te eten. Vooral in de avond.

Ook heb ik de volgende week een afspraak bij de psychiater om mijn angsten omtrent de bevalling en de somberheid te bespreken.

Voor de rest gaat het met mij wel okay.

3. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Door de harde buiken die ik heb/had kon ze het niet goed zien en meten.. voel zelf niks van die harde buiken, maar op de echo goed te zien

4. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Goed dat je een gesprek hebt over jouw angsten, zo blijf je er niet alleen mee omlopen! En hopelijk kun je je diabetes onder controle krijgen

5. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Hopelijk kun je het met voeding onder controle houden! Knap dat je naar de psych gaat voor je angsten.

Wij vliegen morgen. Lekker even een weekje op vakantie. Bedenk me net dat ik helemaal niet weet of ik door alle scanpoortjes mag op Schiphol. Weet iemand dat?

Marlau vindt dit leuk.
  6. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat fijn twee goede 20 weken echo’s! En wat leuk @HHJ een meisje!

@Want2beAmom lekker een weekje vakantie. Gaan jullie naar de zon? Geen idee of je ergens rekening mee moet houden bij Schiphol. Ik heb nooit gevlogen als ik zwanger was.

Toch echt zwangerschapsdiabetes. Hopelijk kan je het met voeding onder controle houden. En goed dat je naar de psychiater gaat. Succes!

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ja dat mag gewoon. Ik ben 5 jaar terug op vakantie geweest met het vliegtuig. Toen was ik 9 weken zwanger.

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @LindaS80 Goed dat je bij een psych langs gaat.
    Eten is bij mij ook een ding. Maar ik he geen suiker, dus dat is een stuk minder gecompliceerd natuurlijk.
    Ik hoop dat het goed onder controle blijft.

9. Mini25

Mini25 Niet meer actief

@Want2beAmom dat kan gewoon hoor, ben paar weken geleden ook op vakantie geweest en gevlogen. Fijne vakantie!

10. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik ben nu een dag aan het prikken en mijn waardes zijn binnen de marges.
    Vanmorgen nuchter 5,4 en na een stevig Ikea ontbijt + bruisend fruitwater 7,7. Nu snap ik dat een dag nog niks hoeft te zeggen maar ik had hogere waardes verwacht. Ben uiteraard blij dat ze binnen de marges zijn.

11. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat fijn! Hopelijk heb je het nog niet zo erg.

Wij zijn weer verder aan het klussen op zolder, indirect is dag voor de babykamer. Wij gaan naar zolder en dan schuiven de kinderen door.
    Zijn jullie al met de babykamer bezig?

12. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Wij moeten een kamer bijmaken.. maar we komen er maar niet uit hoe en waar.. waarschijnlijk onze slaapkamer in 2en delen.. is een erg grote kamer.. ik hoop dat we daar snel mee kunnem beginnen, ik krijg nu ook zin om er mee bezig te gaan, in te richten en spulletjes te kopen! Vriendlief is nog niet zo goed te motiveren om samen aan de slag te gaan:p waarschijnlijk nu we een goede echo hebben gehad en weten wat het wordt geeft het voor hem nu ook een boost om bezig te gaan!

13. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik ben wel al begonnen. Vorige zondag een kledingkast opgehaald via mp. 1 deurs pax kast. Die grotendeels ingericht. Er moeten nog planken bij en dan kan ik alles een goede plek geven.
    1 muur moet nog een laag verf erbij. Binnenkort stof kopen om zelf mandjes, dekentjes te maken.

14. Mir123

Mir123 Bekend lid

9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    Hier gaat onze zoon naar de logeerkamer. En de baby gewoon in de babykamer die we zo laten als het nu is. In de logeerkamer ligt alleen nog een grote inbouwkast uit elkaar en ander babyopslagspul. Nu een poging aan het doen om die kast te verkopen zodat we meer ruimte krijgen en ook die kamer netjes kunnen maken.

15. Mir123

Mir123 Bekend lid

9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    Even benieuwd.....Hoeveel kilo zijn jullie inmiddels aangekomen?

16. Corynne

Corynne Actief lid

30 apr 2019
    177
    140
    43
    Vrouw
    Bij ons was ook alles goed op de 20 weken echo :)

Leuk dat jullie al beginnen met kamertje/spullen. Wij wachten nog even maar ben wel alvast aan het kijken.

Ik ben 3 kg aangekomen. Niet echt veel maar ben zo lang misselijk geweest, pas sinds ruim 3 weken eet ik weer normaal. Moet nog wat inhalen denk ik!

Kanarie1988 vindt dit leuk.
  17. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Marlau
    Ons manneke komt bij ons op de kamer. Wij willen een grote inbouwkast laten bouwen, dus ik ben wel begonnen met uitzoeken en verkopen van alle kleine losse kastjes die er staan.
    En dan in oktober/november nieuwe vloer en de inbouwkast.

@Mir123
    Ik ben tot nu toe 0.5 kilo aangekomen.
    Ik eet nog steeds heel erg weinig op een dag. Als ik de 1200 kcal red is het veel.
    Maar ik heb gelukkig genoeg reserve nog.

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Wat fijn al die goede 20-wekenecho's :). Ik moet nog tot vrijdag wachten. Vind het reuze spannend. Ik voel onze mini de laatste paar dagen veel minder of bijna niet. Maar heb ook een zware week gehad, misschien dat dat er mee te maken heeft?

Wij hebben vandaag wel een babykamer besteld. Ben er heel blij mee.

Qua gewicht zat ik vorig weekend eindelijk weer op m'n startgewicht.... Nu weet ik het niet.

19. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    De eerste maanden komt de baby ook gewoon bij ons.. zoontje heeft 4 a 5 maanden bij ons op de slaapkamer gelegen.. eerst in het wiegje, toen ie daar uitgegroeid was in het ledikantje.. we konden nog geen afscheid nemen:p deze keer neem ik een co-sleeper! Zo ligt ze extra dichtbij:)

@kilo's nu nog maar 3 kilo aangekomen en ik eet toch gewoon wat ik wil.. vorige zwangerschap totaal 27 kilo aangekomen:eek: dat gaan we gelukkig niet redden deze keer

20. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Alle meubels van ons zoontje stonden nog in de babykamer... dus we hebben de muren een andere kleur gegeven en pimpen de meubels wat op. Andere decoratie en klaar. :)
    Eerste maanden komt ze in de co-sleeper bij ons.

Deel Deze Pagina