@itsann oef ik krijg kippenvel bij het lezen van je bericht. Heel erg veel sterkte gewenst! Wat een mooie naam ook. Gelukkig hebben jullie op een fijne manier afscheid kunnen nemen.
@itsann wat een mooie naam heeft jullie dochter gekregen en wat fijn dat ze de hele week bij jullie mocht zijn. Heel erg veel sterkte gewenst.
Hoe is het verder met jullie meiden? Ik vroeg me af hoe jullie er tegen over staan om er een Whatsapp groepje van te maken? Kan natuurlijk zijn dat je liever anoniem blijft.
Ik heb vandaag mijn eerste babypakje gekocht! Zo leuk om te doen vorige week een kinderwagen van marktplaats gekocht, nog nooit gebruikt, plastic zat er nog om. Verder nog helemaal niks in huis.. ben ik de enige die nu pas langzaam aan wat spulletjes koopt? @ whatsapp groep.. die is er ook al eens aangemaakt, maar weet niet of die nog bestaat
@itsann Pff heftig allemaal! Heel veel sterkte om dit allemaal een plekje te geven. Er zullen vast nog veel moeilijke momenten komen!
Schattig pakje! Ik heb net zaterdag wat kleding bij de prenatal besteld omdat ze toen 20% korting hadden op alle kleding. Maar anders had ik er nog even mee gewacht. Heb nu een paar unisex pakjes besteld en een meisjes shirt zodat ik iig iets leuks heb voor de eerste kleertjes.
We hebben een klein Whatsapp groepje met zijn 4tjes. Wil je er graag bij? Kan me niet voorstellen dat iemand bezwaar heeft.
@HHJ Ik ben eigenlijk al helemaal klaar qua kleertjes. Kon heel veel overnemen van een vriendin. Haar zoontje is net 5 maanden, maar is een grooterd. Dus die heeft heel veel kleertjes nog nieuw of 1x of 2x gedragen. Verder heb ik straks nog hydrofiel doeken en luiers enzo nodig. Maar daar wacht ik mee tot ik met verlof ga.
Leuk pakje! Zo schattig he. Nee je bent niet de enige hoor haha, wij zijn ook langzaam aan nu pas spulletjes aan het kopen. Afgelopen weekend waren het de mega mazzeldagen bij de prenatal, dus wel al een box + kleed gekocht. Was flink afgeprijst! En heel wat kleertjes. De kinderwagen hebben wij ook van marktplaats! Nu langzaam aan met het kamertje beginnen.
@HHJ Ik heb al best veel gekocht aan kleertjes . Mijn man zei dat ik roze mocht shoppen.... @whatsappgroepje Er blijven hier toch ook nog wel dames kletsen? Anders wordt het hier zo stil.....
Wij moeten nog beginnen met een babykamer bij te maken.. als die er al zou zijn, had ik waarschijnlijk ook al veel meer spulletjes en kleertjes gekocht.. heb nu geen leuk plekje om het op te bergen. Toch maar weer voorzichtig druk leggen bij mijn vriend dat we daar nu echt mee aan de slag moeten
Natuurlijk blijf ik hier ook kletsen Wij hebben al een doos vol spullen en kleding. Veel rompertjes enzo cadeau gekregen. Heb pas 2 setjes kleding zelf gekocht. Afgelopen vrijdag hebben we de kinderwagen besteld tijdens de Mega Mazzeldagen van Prenatal. Scheelt toch een hoop geld. In de herfstvakantie gaan we het kamertje in orde maken
Ik heb best veel gekocht aan kleertjes. Veel was al door 2 kindjes gedragen. En met een andere situatie wilde ik ook graag nieuw. Kinderwagen ook. Die komt 18 oktober. De nu nog jongste heeft zondag voor het eerst s middags op zijn broer zijn kamer geslapen. Dat ging goed. Gister alle spullen in de kasten gelegd op babykamer. 1 muur moet nog een laagje verf hebben. En ga ook zelf dekentjes en mandjes etc. Maken van stof.
Heb je foto’s? Ik vind een whatsapp groep ook wel leuk! Stuur je straks even een pb @2de leg. Zo de hele dag al aan het vliegen en racen. Mijn oudste is nu uit spelen en de jongste ligt te slapen. Eventjes op de bank. Oh wat kijk ik op dit soort momenten uit naar mijn verlof. Ben echt gesloopt! Zo klaagmodus uit! Ik heb eigenlijk helemaal geen noemenswaardige kwaaltjes gelukkig!