13dpo, morgen nod, en bijna een knaller. Hier word ik wel happy van Zijn jullie allemaal al gestopt met testen? Ik heb nog een kleine voorraad liggen
Ik heb nog drie tests liggen en ga ook nog ff door haha! Als ik vrijdag de laatste doe en mooie oploop ben blijven zien, bel ik de vk.
De testen maakten mij ontzettend onzeker, omdat ze niet zo erg opliepen en niet echt knalden. Nadat de laatste test donkerder was dan de dag ervoor ben ik gestopt. Ik voel me onwijs zwanger, dus ik ga mezelf niet meer gek maken
Ik word er ook onzeker van. Heb nog geen echte knaltest gehad. Is ook de reden dat ik de vk nog niet heb gebeld.
Wij gaan idd ook de 20 weken echo doen! Ik heb ook geen knaller... Plus ik heb weinig symptomen. Of hele lichte. Dat maakt wel onzeker. Maar ja... Het voelt wel goed, dus ik ga er maar vanuit dat het dan ook goed zit. Ik heb vanmorgen mijn laatste test gedaan, die ik nog mee had uit NL en die geeft gewoon een tweede streep aan, maar geen knaller. En dan ben ik al 4 dagen over tijd. Ik ga het proberen los te laten hoor, want misschien loopt mijn hcg wel gewoon langzaam op. Plus wel of geen knaller, het zegt helemaal niks over de komende zwangerschap! Zolang er geen bloed is, is het goed. Maar vond het wel leuk om mijn laatste test nog op te maken. Je hoeft echt niet te wachten op die knaller! Volgende week gewoon lekker de VK regelen.
Jij maakt echt super snel HCG aan zeg! Geen twijfel over mogelijk. Jij word morgen echt niet ongesteld haha
Zijn er dames hier die zich aan gaan melden voor Moeders voor Moeders? Ik ga dat wel doen! Eerst even terug naar NL en dan ga ik alles lekker regelen. Ohhh heb zo'n zin in dit hele traject!
Hoi, ik kom me ook hier melden! Ik heb dit weekend (mijn NOD) de laatste test gedaan en die was heel duidelijk en daarnaast voel ik me zwanger (brakkig gevoel, grotere borsten) dus voor nu zit het vast goed! Hopelijk blijft dat zo Gezellig zo samen hier! Ik heb 20 juni de eerste echo, dan ben ik bijna 7 weken. Dit is ons 3e kindje, onze tweeling is vorig jaar overleden door vroeggeboorte dus het wordt een spannende en emotionele zwangerschap denk ik, met hopelijk een goed einde.
Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders, heb ik bij de twins ook gedaan en vind het belangrijk om iets te kunnen doen voor anderen, ze komt volgende week langs.
❤️Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Mommiiee, 32 jaar, 3e kindje 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar, 2e kindje Meiske22, 22jaar, 1e kindje Momma2b, 29 jaar, 1e kindje Corynne, 33 jaar, 3e kindje 9 februari 10 februari Siamara, 36 jaar, 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje 14 februari 15 februari ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Juni: 17 juni - Suethatsme echo + intake 20 juni - Micy - intake + echo 20 juni - Corynne echo 24 juni - Meiske22 - intake + echo vk 24 juni - Big Wish - intake + echo vk 26 Juni - Mommiiee - Intake + echo vk 29 juni - Marlau - echo Juli: 3 juli - Mini25 - Intake vk 3 juli - HHJ - intake vk 10 juli - Marlau - Intake vk 11 juli - Micy - termijnecho 17 juli - HHJ - echo vk
Ik was gister bij de action en kon het niet laten om nog testen mee te nemen. Heb ook weinig last van kwaaltjes. Dan wel fijn om die knaller te zien. Ik heb me al aangemeld voor mvm. Ze komt ip volgende week.
Och jeetje wat heftig zeg.. wat een moeilijke tijd moet dat zijn geweest en nog steeds voor jullie.. ik snap dat deze zwangerschap een beladen gevoel geeft, maar toch gefeliciteerd en hoop dat je een hele fijne zwangerschap mag hebben!
Hier weinig symptomen dus dat maakt het wel lastig en nog steeds moeilijk te bevatten dat ik zwanger ben... kan niet wachten op de eerste echo om dan bevestiging te krijgen dat ik echt zwanger ben.... wachten duurt lahanngg hihi
Ik ga hier even voorzichtig spieken.. positieve tesr maar nod is pas zaterdag... nen 15-2 of 16-2 uitgerekend dan.. spannend nog even
Welkom nieuwe meiden! Ik test ook niet meer. Ik heb er in totaal 3 gedaan. En de laatste met 4+3 en dat was een mooie knaller. Nooit zo vroeg zo duidelijk getest, maar dit keer weet ik mijn eisprong ook niet. Veel testen maakt mij ook heel onzeker. Het is nu aan de mini in mijn buik. Aftellen naar de echo!
Zal een vroege innesteling geweest zijn. Had op 9dpo al een mooie. Is ook de reden dat ze al zo donker zijn. Laat de innesteling 2-3 dagen later zijn en dan zit ik op 15-16dpo ook nog nt met een knaller. Ben gewoon blij dat er oploop is, die knaller komt wel vanzelf!!
Ik niet, werd bij m’n eerste alleen maar misselijker door die lucht uit die bussen. Heb toen braaf mee gedaan, maar sla deze keer over.
Goedemorgen allemaal, Ik heb ook eerst een test van de action gedaan en 2 dagen later een clearblue! Ben nu 5 weken +2. Volgende week maar een afspraak maken bij de vk. Zo niet te bevatten nog! Jullie al allemaal een afspraak gemaakt?
Hoi Hoi! 5 februari uitgerekend van ons 2e kindje... Ben zoooooo ontzettend moe en heb mega last van hooikoorts (mag mijn medicijnen niet meer nemen helaas) Ik zou het nieuws echt van de daken willen schreeuwen.. hoe houden jullie het voor je? X