Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Laatste ochtend gewerkt (aanwezig geweest) En nu heb ik lekker verlof:D

Zoontje heeft net opgehaald van school, die heeft vakantie en mijn vriend na vandaag ook 2 weken vrij.. heerlijk vooruitzicht:D

2de leg, Mirremuis en Ting86 vinden dit leuk.
  2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wat is het stil hier? Alles goed?

Wij hebben vandaag kerstoutfits gekocht voor de kids.
    Mijn geboorte enveloppen zijn binnen.
    En de laatste cadeaus liggen onder de boom.

Druk dagje dus. Nog 1.5 dag werken en dan is het klaar. Ga ik genieten van mijn verlof.

Ik merk trouwens dat het regelmatig al rommelt. Veel harde buiken ook.
    Dat had ik bij de vorige niet.

3. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Hier nog niks aan het rommelen.. maar soms staat mn buik wel erg strak en gevoelig.. zal ook mede liggen aan dat ze schuin overdwars ligt

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik ben er ergens heilig van overtuigd dat deze kleine eerder komt.
    Dus dan klopt het rommelen ook wel in dat plaatje.
    Maar we gaan het zien.

5. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Waarom denk je dat de baby eerder komt? Of gewoon echt een gevoel?

6. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Hier is de hele avond de baby zó druk! Gaat al een paar uur aan 1 stuk door aan bewegingen..soms pijnlijk ervan.. hopelijk gaat ze zometeen ook lekker slapen als ik op bed lig:confused:

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Puur een gevoel.

Alleen zoals mijn man zegt: dan moeten we snel die vloer leggen, want als jij ergens een gevoel over hebt komt dat zo goed als altijd uit.

Maar we wachten het rustig af. Voorlopig moet hij nog even blijven zitten.

8. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Hij moet nog wel even een paar weekjes blijven zitten inderdaad! Is jullie vorige kindje ook eerder gekomen?

9. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Heb je ook bij je andere kids dat gevoel gehad?
    Ik zat er zelf namelijk twee keer naast. Mijn oudste kwam veel later dan verwacht en bij mijn jongste was ik er van overtuigd dat het allemaal maar loos alarm was. Beetje voorweeen. :roflmao:

Hier rommelt het ook nog niet. Af en toe wat menstruatiekrampen. Dat had ik bij mijn middelste ook en dat werd op een later termijn lichte voorweeen. Ben zo benieuwd hoe het deze keer gaat. Ik heb dit keer het gevoel dat ze redelijk rond de uitgerekende datum komt. Dus gezien mijn ervaring in het verleden komt ze of vroeg of laat haha.

10. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik had het bij alledrie goed.
    Bij de oudste een gevoel deze komt te vroeg en het termijn klopt niet (volgens hun was ik pas 2 weken later uitgerekend, maar tenzij sperma 2 weken overleeft was dat onmogelijk).
    De middelste gaat te laat komen (40+5) en de jongste moest er voor 41 weken gewoon uit (uiteindelijk met 40+6 geboren en volgens het zkh had ze het niet nog 2 dagen gered zo weinig vruchtwater was er nog).

Ik ben sowieso iemand die erg afgaat op gevoel en vaak zit ik er niet ver naast.

Maar we wachten het rustig af.
    Vandaag mrt zoonlief naar Anastacia geweest. Dat was echt heel erg leuk.

Morgen half dagje werken en dinsdag nog 6 uurtjes en dan is het klaar tot mei 2020.

HHJ vindt dit leuk.
  11. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Hier zijn we langzaam aan de babyspullen klaar aan het maken..
    de box heeft mijn vriend gisteren maar alvast klaar gezet, aangezien die in een andere kamer in de weg stond waar we straks gaan slapen, zolang we boven gaan verbouwen.. ik kreeg direct de kriebels om spul van zolder te halen wat we nog van ons zoontje hebben:p straks dus maar de bekleding van het wiegje loshalen en wassen. Het is een oud familie wiegje die inmiddels wat muf ruikt:D

12. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik heb ook eindelijk het gevoel dat ik dingen moet gaan klaarmaken voor de baby. Alles moet nog gebeuren op de kamer na dus mag ook wel! Mijn jongste werd al over 4,5 week geboren. Dus ik ga alles maar uitzoeken, co sleeper moet in elkaar, wassen en kleertjes kopen!

HHJ vindt dit leuk.
  13. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Ik heb ook last van die nesteldrang ;)
    Gisteren lekker geshopt en de laatste dingen van de babyuitzet-lijst bij elkaar gesprokkeld.
    Het kamertje heb ik opgeruimd en mijn moeder heeft een grote wasmand met babywas meegenomen.

Zaterdag heb ik trouwens mijn babyshower gehad! Er waren niet zo veel mensen, het bleek lastig te plannen te zijn, maar dat vond ik eerlijk gezegd ook niet zo erg. We hebben een workshop boltaartje maken gedaan. Heel leuk! En ik ben goed verwend met cadeautjes :)

Helaas is zondag de opa van mijn man overleden. Levert toch wel wat stress op zo net voor de feestdagen :( Maar hij was 92, mooi leven gehad en hij wilde zelf ook niet meer. Maar het blijft verdrietig, was toch ook een beetje mijn opa geworden.

En ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toewensen! Lekker genieten met de kleine mini's in onze buiken :D

HHJ vindt dit leuk.
  14. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik zal deze week ook even een lijstje maken van de baby uitzet wat ik nog nodig heb, bijna alles, behalve het grote spul. Volgende week es even lekker shoppen:thumup:

15. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik vind dit zo’n lekkere periode. Net verlof, nog lekker fit (ikzelf dan, geldt natuurlijk helaas niet voor iedereen), echt alles klaarmaken voor de baby en dan ook nog in zo’n bijzondere tijd rond kerstmis. En stiekem al een beetje aftellen.

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik heb verlof!!! Whoehoe

Marlau, Ting86 en HHJ vinden dit leuk.
  17. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Ik voel het precies zo! Deze 2 weken zijn zo voorbij met alle drukte en gezelligheid, dat alleen januari nog even door in alle rust en kunnen we uitkijken naar ons kleine nieuwe gezinslid

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik ook! :D

Marlau en 2de leg vinden dit leuk.
  19. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ja precies. Ik vind het ook wel lekker dat januari ook nog komt. Even een beetje rust na al die feestdagen. En uiteindelijk duurt het vast wel allemaal (te) lang, maar kijk er wel echt naar uit. Even nog Eem beetje aanrommelen.

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    En ik ben weer klaarwakker......

Deel Deze Pagina