Ik weet nog niet wanneer de eerste afspraak is. Heb me online ingeschreven en verwacht dat ik binnenkort wel gebeld zou worden. Dus even afwachten. O ja bewuster dat zeker wel idd! Voor mij vooral bij uit eten of bij familie ofzo... ook omdat die het nog niet weten.
Gisteren hadden we een verzorgde lunch op 't werk. Ik wist nog van de vorige keer (toen was ik ook zwanger) dat daar veel tonijn en andere vis bij zat, en wat ik wel mocht vond ik niet lekker, dus heb toen echt geworsteld met het vinden van iets dat ik kon eten, waardoor veel mensen die dag doorkregen dat ik zwanger was. Dat wilde ik gisteren voor zijn, dus had ik een eigen pastasalade meegenomen. Maarja, dat valt natuurlijk wel op... Eén collega heeft aan een andere collega gevraagd of ik soms zwanger ben, en die tweede collega (die het weet!!) kwam mij weer waarschuwen. Toen ik vanmiddag collega 1 bij de wc zag staan, ben ik demonstratief met een maandverbandje in m'n hand ook naar de wc gegaan haha. Weer een gerucht de wereld uit
Ik moet echt kijken in mijn klerenkast wat ik aantrek zeg! Ik lijk al wel 5 maanden zwanger als ik net wat gegeten heb. Hebben meer dit al? Zijn echt puur mijn darmen, maar echt bijna niet te verbergen joh.
Heb ik ook nog niet. Maar wel bijna elke avond enorm rommelende darmen/buik en lucht en ook wel wat buikpijn/rugpijn. Maar mijn buik is niet meer opgezet dan normaal, al voelt het wel zo.
❤️Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Mommiiee, 32 jaar, 3e kindje 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar, 2e kindje Meiske22, 22jaar, 1e kindje Momma2b, 29 jaar, 1e kindje Corynne, 33 jaar, 3e kindje 9 februari 10 februari Siamara, 36 jaar, 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje 14 februari 15 februari ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Juni: 17 juni - Suethatsme echo + intake 20 juni - Micy - intake + echo 20 juni - Corynne echo 21 juni - Ting86 - 1e echo 24 juni - Meiske22 - intake + echo vk 24 juni - Big Wish - intake + echo vk 26 juni - Ting86 - intake vk 26 Juni - Mommiiee - Intake + echo vk 29 juni - Marlau - echo Juli: 3 juli - Mini25 - Intake vk 3 juli - HHJ - intake vk 10 juli - Marlau - Intake vk 11 juli - Micy - termijnecho 17 juli - HHJ - echo vk
Vandaag contact gehad met vk. Ze kende me nog . Was een leuk telefoontje. 1e echo met 7 weken. Kan niet wachten , hopelijk wordt het dan allemaal wat werkelijker voor mij...
Je moet doen wat je gevoel ingeeft. Ik wou eerst het moment afwachten van 4+5, omdat ik voor mijn zoon aan een vmk heb gehad met 4+5... Dus ik wou eerst vandaag afwachten....
Dat snap ik.. denk dat ik zo/ma voor t laatst test is t nog steeds knaltest bel ik maandag dan ben ik 4+2 geloof ik
Komt doordat ze weten dat ik kort na elkaar 2 miskramen heb gehad en ik daar heel open over ben geweest. Ze verwachten het nu snel weer van me omdat ik steeds binnen 2 maanden zwanger was (net als nu, haha). Ik heb daarom iedereen in mijn omgeving (zowel familie, vrienden als collega's) wijsgemaakt dat we nu niet aan het proberen zijn en in de zomer onderzoek laten doen. Heerlijk, want iedereen laat me nu met rust. Maar deze collega had die memo blijkbaar gemist
Ik heb dit ook wel, en idd na een maaltijd. Stond daarstraks onder de douche en dacht ook ik ben al 4 maand ofzo? Puur darmen, die maken soms ook vreselijk ‘lawaai’ Er zit leven in men buik, letterlijk en figuurlijk
Ik kijk er wel naar uit om die terug uit de doos te halen zal wel enkele dingen moeten bijkopen, dochter is in de zomer geboren en nu een winterkindje. Dames die al kindje(s) hebben, welk seizoen zijn die geboren??
De eerste is van juli. Hittegolf vlak na zijn geboorte en de 2e is van Januari. Hoef ip ook niks aan kleding te kopen. Vandaag ook al zw. Legging aangehad en voor morgen met werken ook zw. Broek klaargelegd, mocht ik merken dat gewone broek al niet lekker zit met aantrekken....