❤️Uitgerekend 1-15 februari 2020 ❤️ 1 februari 2 februari Micy, 32 jaar, 4e kindje 3 februari Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje 4 februari HHJ, 25 jaar, 2e kindje Marlau, 33 jaar, 3e kindje Butterfly20, 27 jaar, 1e kindje 5 februari Mommiiee, 32 jaar, 3e kindje Want2beAmom, 26 jaar, 1e kindje 6 februari Big Wish 38 jaar, 3e kindje 7 februari Ting86, 33 jaar, 2e kindje 8 februari Mini25, 28 jaar, 2e kindje Meiske22, 22jaar, 1e kindje Momma2b, 29 jaar, 1e kindje Corynne, 33 jaar, 3e kindje 9 februari 10 februari Siamara, 36 jaar, 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Kanarie1988, 30 jaar, 2e kindje 14 februari 15 februari ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Juni: 17 juni - Suethatsme echo + intake 18 juni - Want2beAmom - 1e echo 20 juni - Micy - intake + echo 20 juni - Corynne echo 21 juni - Ting86 - 1e echo 24 juni - Meiske22 - intake + echo vk 24 juni - Big Wish - intake + echo vk 26 juni - Ting86 - intake vk 26 Juni - Mommiiee - Intake + echo vk 26 juni - Want2beAmom - 2e echo 29 juni - Marlau - echo Juli: 3 juli - Mini25 - Intake vk 3 juli - HHJ - intake vk 10 juli - Marlau - Intake vk 11 juli - Micy - termijnecho 12 juli - Want2beAmom - intake vk 17 juli - HHJ - echo vk
Hi meiden! Ik mag me ook hier melden. Volgens mijn eigen berekening ben ik 5 feb uitgerekend! De 18e hebben we de eerste echo, deze heb ik zelf ingepland en de 26e de tweede echo bij de vk. Vrijdag komt moeders voor moeders.. ben benieuwd . Hebben meer zich aangemeld?
Ik ben ook de 5e uitgerekend, heb volgende week dinsdag een afspraak met mvm en de 27e pas met de vk! Nog 3 weken wachten.. bluhh!
Slecht geslapen (al enkele dagen, jullie ook last van?), dus moe, maar toch lekker optimistisch: *4weken dansje* En in de verste verte geen bloed te bekennen Dat ga ik de volgende 36 weken allesbehalve missen!!!!
Ik ga me niet aanmelden voor moeders voor moeders. Ben veel te bang dat het een 3e keer misgaat en wil zo min mogelijk stress en dingen die ik moet regelen als het weer een mk wordt. Ook lijkt het me zo'n gedoe als je in een flat woont waar ook kinderen en ouders van school wonen (ik ben leerkracht)... Ook al breng ik het ergens anders heen, ze zullen zien dat ik 't naar de auto draag. Daarbij kon je je een halfjaar geleden niet eens aanmelden omdat ze een overschot hadden... Heel mooi doel, maar ze hebben mij niet per se nodig
*breekt in* gefeliciteerd!! ik ga zo hard voor jullie duimen dat het deze keer wel zo mag zijn!!! ❤❤❤
O dat begrijp ik! Heel slim. Ik heb ook een vriendin die enorm veel pech heeft hierin en die houd de mensen nu ook wat meer op afstand door idd te zeggen dat er nog onderzoeken bezig zijn enzo.
Nachtelijke plasjes had ik altijd al... Maar nu dus erger en idd daarna niet direct in slaap kunnen komen. Had ik vannacht ook last van. Alsof je ineens klaarwakker bent. Ach jaaaaaa als dat het ergste is
Heee gezellig dat je er ook bij bent! Ik ben 8 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Ik heb mij gisteren ook ingeschreven bij moeders voor moeders, lijkt me prachtig om te doen!
Leuk! duurt zo lang he! Daarom heb ik tussendoor zelf een echo gepland. Dat kan bij onze vk, maar dan wel op eigen kosten. De 26e pas echt de echo van de vk. De tijd kruipt echt voorbij voor mijn gevoel haha.
Ja leuk dat ik mee mag schrijven! Ja vind ik ook.. als je op die manier andere moeders 2be kan helpen, why not? Toch best een aantal zwangeren die rond begin feb uitgerekend zijn! zo blij met dit forum.. dan kun je het toch nog ergens van de daken schreeuwen haha.
Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders. Bij drle 1e ook gedaan. Bij de 2e had ik geen puf ervoor. Nu wil ik wel weer proberen . Die van mij zijn van mei en september trouwens! En nu dus hopelijk een winrerkindje. Zijn er nog meer mamas die al weten dat ze een geplande keizersnee krijgen? Ik wel, ivm 2x spoedkeizersnede. Vind het echt raar, dat ik nu al bijna precies weet wanneer de kleine gehaald zou worden.
Hey @suethatsme, jou ken ik van het nod topic .. Dat lijkt me inderdaad een gek gevoel als je dat nu al weet. Voordeel is is dat je wel gerichter van alles kunt plannen. Ik heb toch zo'n last van mijn darmen .. hebben meer hier last van?
Ja ik ook. Met name in de ochtend na het ontbijt en na het avondeten. Overdag valt het allemaal nog wel mee.
Bij mijn zoontje werd het ook een keizersnee.. ik kan nu gewoon normaal bevallen geloof ik, maar in ieder geval niet meer thuis.. er is wel meer kans dat het weer een keizersnee wordt toch? Of maakt dat niet uit? Nouja ik merk het vanzelf
Na 1 kz mag je inderdaad nog natuurlijk bevallen. Wel verhoogde kans op kz natuurlijk maar er zijn er genoeg die het lukt. Na 2 kz heb ik geen keuze meer. Wordt geplande kz.
wat goed moeders voor moeders. Ik heb alleen beneden een toilet en weinig ruimte voor die bussen zonder dat het opvalt voor bezoek dus twijfel erg of ik daar wel aan mee ga doen. Ik heb soms zon buikpijn en krampen vooral na een drukke dag of als ik lang sta. Alsof je ongesteld word. Herkent iemand dat? Loop 100x naar het toilet om te controleren op bloedverlies.. soms veel slijm maar geen bloedverlies tot nu toe gelukkig. moe en onrustig slapen heb ik ook! Ben blij dat mijn werkweek er alweer op zit. Morgen lekker vrij!
Mijn dochters komen uit eind november en maart. En dit keer echt volop winter dus, vind ik wel knus, lekker binnen knuffelen bij de kachel. Ik heb bij mijn jongste een keizersnede gehad in verband met stuitligging. Ik hoop dat deze baby niet zo eigenwijs is en ik natuurlijk mag bevallen. Ondanks dat ik zo weer in de benen was na de keizersnede vond ik natuurlijk bevallen echt wel fijner. @suethatsme, kan je kiezen voor een gentle sectio? En ergens ook heel leuk dat je nu al weet dat je eind januari gaat bevallen. @butterfly20, ik kan me voorstellen dat je het eng vind. Ik heb wel regelmatig buikpijn, maar vaak wel zeurende buikpijn. Maar krampen kunnen ook onschuldig zijn, alleen het maakt je wel onzeker.