Dankjewel, wat lief dat je de moeite neemt om te reageren!! Hoe is het met jou?? Ik merk wel dat ik erg gelaten ben nu. Bijna alsof ik niet zwanger ben. Ik ga er onbewust een beetje van uit dat het ook deze derde keer toch weer mis zal gaan. Zelfbescherming denk ik. Heb nog niet eens de vk durven bellen. Morgen toch maar even diep ademhalen en de telefoon pakken...
Herkenbaar hoor! Heb ook soms best wel even felle krampen een minuutje en dan trekt het weer weg. Hoort erbij heb ik me laten vertellen haha.
Grote borsten met pijntjes en steekjes aan de zijkanten, vaak trek maar zit snel vol, kokhalzen om niks en als ik te lang niet eet, moe, onrustige darmen, onrustig slapen...
Ja zeker wel. De misselijkheid is bij mij al een feit haha. On-tie-ge-lijke pijnlijke en gezwollen tetters. Mijn darmen spelen een spelletje met mij.. ik moet meer dan een keer per dag naar het toilet.
Ja heftiger dan ik zou verwachten zo vroeg.. mega gespannen pijnlijke borsten. S ochtends echt misselijk en ook als ik niet genoeg eet. Duizelig. Beetje buikpijn dus soms als ik lang sta.. en nergens echt trek in hebben. En zo moe dat ik de dag amper doorkom.. op vrije dagen ga ik s middags echt even liggen..
M'n tests blijven mooi oplopen. Ben nu 4+3. Morgenochtend de laatste action-test, morgenmiddag toch maar eens de vk bellen om de eerste echo te plannen... (Excuses voor de wazige foto, mijn telefoon stelt niet meer scherp)
Nu echt mijn allerlaatste test. (Man wat hebben die fabrikanten goed aan mij verdiend) Vandaag op de planning om de verloskundige te bellen en had het echt nog even nodig om het zeker te weten. Hier word ik dan toch wel heel blij van! Vandaag 5+3 weken. Hopelijk krijg ik ook zo snel een echo.
Ik heb nog geen voelbare kwaaltjes.. helemaal niks.. gisteravond een beetje onzeker over, werd ik vanmorgen wakker met 1 gevoelige tepel is nu alweer weg.. maar ik ga er maar van uit dat het straks wel komt en ik terug verlang naar deze tijd
Binnen enkele dagen nog de cb digital en dan stop ik er ook maar mee. Had nog een ‘kleine’ voorraad liggen 9-11-13-15dpo En dan nu maar hopen en afwachten...
Hier gaat het rustig door. De tijd gaat ontzettend hard ineens. Lijkt me best logisch hoor dat je er zo instaat. Hoop dat je vertrouwen weer wat toe mag nemen als de weken voorbij gaan.
Mooie oplopen dames!!! Laten we voor elkaar duimen dat iedereen een gezonde zwangerschap heeft en in februari allemaal een baby in de armen. Ik heb vandaag voor t eerst sinds de innesteling duidelijke klachten. Werd misselijk wakker en na ontbijt is het niet gezakt. Heb ook hoofdpijn. Daarnaast volle borsten en gevoelig, en heb een hele mooie ader lopen haha.
Oooh ik baal zo erg. Ik was net een boterhammetje aan het eten. Had ik m voor 3 kwart op, zag ik dat er schimmel op zat! Gadverdamme, ging over direct over mijn nek.. Maar weet niet of alles er uit is. Is dit schadelijk voor het kindje denken jullie?
Oeh wat schrikken. Daar kun je zelf best goed ziek van worden volgens mij. Toch denk ik niet dat dit meteen schadelijk is voor je kindje. Volgens mij is een schimmel echt iets anders dan een bacterie of parasiet..
Ik heb de vk gebeld en ze gaf aan dat dit geen kwaad kan. Ze zei je kan er hooguit zelf wat minder lekker van worden, maar ook dat verwacht ze niet omdat ik meteen daarna over mijn nek ging.